Onbenullige ergernissen
zondag 6 april 2014 om 21:35
Mensen op een zaterdag met 3 kinderen, pa en ma met grote kar en ook nog elk zo'n gebroed ergens tussen de 3 en 6 jaar voorzien van zo'n %#&*kinderkarretje bij de Appie...kokend bloed!
Elke dag die schapen op de kresj dumpen en dan op zaterdag bij de Appie uitgebreid iedereen in de weg gaan staan laat staan de schenen kapot rijden want Appie is uiteraard op de zaterdag het ultieme familie-uitje.
En een grote wáffel die je krijgt als je vriendelijk vraagt of je er even langs mag
O, wacht even dat is niet eens een onbenullige ergernis maar een totaal terechte
Elke dag die schapen op de kresj dumpen en dan op zaterdag bij de Appie uitgebreid iedereen in de weg gaan staan laat staan de schenen kapot rijden want Appie is uiteraard op de zaterdag het ultieme familie-uitje.
En een grote wáffel die je krijgt als je vriendelijk vraagt of je er even langs mag
O, wacht even dat is niet eens een onbenullige ergernis maar een totaal terechte
zondag 6 april 2014 om 21:36
zondag 6 april 2014 om 21:36
Een vriendin van me heeft een soort van knakje in haar kaak als ze eet, of het zijn haar kiezen of zo. Weet niet waarom, maar ik vind het vréselijk. (En ook vreselijk kinderachtig van mezelf dat ik me er zo aan stoor)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 6 april 2014 om 21:41
quote:boebezoebe schreef op 06 april 2014 @ 21:36:
Een vriendin van me heeft een zoort van knakje in haar kaak als ze eet, of het zijn haar kiezen of zo. Weet niet waarom, maar ik vind het vréselijk. (En ook vreselijk kinderachtig van mezelf dat ik em er zo aan stoor)
Ja, mijn vriend heeft dat ook als hij gaapt of soms bij het eten. Naar geluid.
En dat drinkgeluid, check Maar ik ben nogal van het ergeren aan mensgeluiden.
Een vriendin van me heeft een zoort van knakje in haar kaak als ze eet, of het zijn haar kiezen of zo. Weet niet waarom, maar ik vind het vréselijk. (En ook vreselijk kinderachtig van mezelf dat ik em er zo aan stoor)
Ja, mijn vriend heeft dat ook als hij gaapt of soms bij het eten. Naar geluid.
En dat drinkgeluid, check Maar ik ben nogal van het ergeren aan mensgeluiden.
zondag 6 april 2014 om 21:42
zondag 6 april 2014 om 21:43
quote:Yucca schreef op 06 april 2014 @ 21:39:
Mensen die voor mijn voeten lopen of fietsen en als ik ze inhaal, ineens hun tempo versnellen. Aah! Donateurwervers (?) die me de openingsvraag stellen "Geeft u ook om mensen met kanker?".Zo onbeschoft vind ik dat!
Ik zeg dan gewoon 'Nee' haha
'Houdt u van dieren?' 'Nee'
'Bent u tegen kindermishandeling?' 'Nee'
'Bent u tegen het doodknuppelen van zeehondjes?' 'Nee'
'Vindt u mensenrechten belangrijk?' 'Nee'
Niet dat ik dan de waarheid spreek, maar je bent er wel lekker snel vanaf.
Mensen die voor mijn voeten lopen of fietsen en als ik ze inhaal, ineens hun tempo versnellen. Aah! Donateurwervers (?) die me de openingsvraag stellen "Geeft u ook om mensen met kanker?".Zo onbeschoft vind ik dat!
Ik zeg dan gewoon 'Nee' haha
'Houdt u van dieren?' 'Nee'
'Bent u tegen kindermishandeling?' 'Nee'
'Bent u tegen het doodknuppelen van zeehondjes?' 'Nee'
'Vindt u mensenrechten belangrijk?' 'Nee'
Niet dat ik dan de waarheid spreek, maar je bent er wel lekker snel vanaf.
zondag 6 april 2014 om 21:47
Ik hou veel van mijn man maar die nachtelijke geluiden, alsof ik naast een oermens lig uit 10.000 voor de oerknal. Grommen, smakken, snurken, echt, alle geluiden uit het jaar 1 miljoen vóór het ontstaan van de menschheid komen voorbij. (en hij trekt altijd het dekbed helemaal zum Jaffa, maar dat ter zijde )
Het kost me mijn nachtrust.
Het kost me mijn nachtrust.
zondag 6 april 2014 om 21:49
quote:dapperedoda schreef op 06 april 2014 @ 21:45:
Ik zeg ook te vaak 'zeg maar' en vind dat ook heel irritant van mezelf, maar ik heb het al gezegd voordat ik het in kan slikken (met een klokkend geluid ). Moet maar eens proberen om het af te leren.
Ik zeg het ook te vaak. Echt heel irritant. Ik zeg ook heel vaak 'of zo' of 'een soort'.
'Gisteren was ik zegmaar naar een soort braderie ofzo.'
Arrrghh!
Ik zeg ook te vaak 'zeg maar' en vind dat ook heel irritant van mezelf, maar ik heb het al gezegd voordat ik het in kan slikken (met een klokkend geluid ). Moet maar eens proberen om het af te leren.
Ik zeg het ook te vaak. Echt heel irritant. Ik zeg ook heel vaak 'of zo' of 'een soort'.
'Gisteren was ik zegmaar naar een soort braderie ofzo.'
Arrrghh!
zondag 6 april 2014 om 21:50
Ik erger me aan het 'woord' : dinnetje.
En ik erger me aan mensen die achter elke zin ... typen.
Het klinkt (leest) meteen heel zwaar en dramatisch.
En, al eerder genoemd maar vreselijk irritant en vies: eet en drink geluiden die mensen kunnen maken. Weg eetlust. (Wel goed voor de lijn
)
En ik erger me aan mensen die achter elke zin ... typen.
Het klinkt (leest) meteen heel zwaar en dramatisch.
En, al eerder genoemd maar vreselijk irritant en vies: eet en drink geluiden die mensen kunnen maken. Weg eetlust. (Wel goed voor de lijn
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
zondag 6 april 2014 om 21:53
quote:jellybelly schreef op 06 april 2014 @ 21:39:
Oja, mensen die zo'n mandje gebruiken bij de Albert Heijn die je ook kunt trekken! Neem dan lekker een karretje, die mandjes zijn gruwelijk irritant. Nietsvermoedend lopen ze daar iedereen mee voor de voeten.
oo, haha. Nooit door gehad, ik zal het onthouden voor de volgende keer in de supermarkt.
Ik irriteer me aan mensen die erg hard, lang en nat kauwen. Zo vervelend, terwijl ik denk dat ik er zelf ook een van ben. Ontzettend hypocriet.
Oja, mensen die zo'n mandje gebruiken bij de Albert Heijn die je ook kunt trekken! Neem dan lekker een karretje, die mandjes zijn gruwelijk irritant. Nietsvermoedend lopen ze daar iedereen mee voor de voeten.
oo, haha. Nooit door gehad, ik zal het onthouden voor de volgende keer in de supermarkt.
Ik irriteer me aan mensen die erg hard, lang en nat kauwen. Zo vervelend, terwijl ik denk dat ik er zelf ook een van ben. Ontzettend hypocriet.
I've got nothing to do today but smile.
zondag 6 april 2014 om 21:53
quote:marilyn82 schreef op 06 april 2014 @ 21:22:
[...]
Ja idd, alsof je van 10 stappen lopen dood gaat...
En anders bel je maar een taxi voor de laatste 5 meter .
En vriendlief vind ik op dit moment ook ff irritant, aandacht tekort
Tja, ik kijk uit op straat, vanaf mijn bank en dan kijk ik liever maar mijn eigen bolide dan dat lelijke ding van mijn buurman, die er regelmatig aan klust, met bouwvakkerspleet als uitzicht. En dan iedere keer naar binnen zwaaien.
Hij kijkt waarschijnlijk ook liever naar mijn auto vanaf zijn bank.
Gruwelijk irritant dus.
[...]
Ja idd, alsof je van 10 stappen lopen dood gaat...
En anders bel je maar een taxi voor de laatste 5 meter .
En vriendlief vind ik op dit moment ook ff irritant, aandacht tekort
Tja, ik kijk uit op straat, vanaf mijn bank en dan kijk ik liever maar mijn eigen bolide dan dat lelijke ding van mijn buurman, die er regelmatig aan klust, met bouwvakkerspleet als uitzicht. En dan iedere keer naar binnen zwaaien.
Hij kijkt waarschijnlijk ook liever naar mijn auto vanaf zijn bank.
Gruwelijk irritant dus.
zondag 6 april 2014 om 21:56
IK (slechtziend) erger me als ze aan een vriendin van me vragen of ik ook wat te drinken zou willen. Ben niet doof alleen maar slechtziend. Mensen in de auto die zien dat ik wil oversteken met mijn stok op het zebrapad maar zo graag nog even extra hard op de gas drukken om er nog net even voor langs te schieten. Of mensen die me recht in mijn gezicht lopen aan te staren omdat ze denken dat ik helemaal niets kan zien en dan ook nog schrikken als ik ze wanneer ze vlak voor me staan nog even een vette knipoog geef.
Ach en zo nog wel veel meer. Toch ben ik heel gelukkig!!
Ach en zo nog wel veel meer. Toch ben ik heel gelukkig!!
zondag 6 april 2014 om 21:59
Ik vind mezelf hoogst irritant
Ik klets teveel, maak me over iedereen zorgen dus wil me nogal eens bemoeien (goed bedoeld) en loop mezelf knoerhard compleet en geheel voorbij en- doe-het-allemaal-zelf als het met mijzelf niet goed gaat. Want ik kán het toch allemaal áán (not dus)
Ik ben mijn eigen grootste vijand volgens man
En gelijk heeft-ie, ik moet da alleen zelf nog eens gaan snappen
Ik klets teveel, maak me over iedereen zorgen dus wil me nogal eens bemoeien (goed bedoeld) en loop mezelf knoerhard compleet en geheel voorbij en- doe-het-allemaal-zelf als het met mijzelf niet goed gaat. Want ik kán het toch allemaal áán (not dus)
Ik ben mijn eigen grootste vijand volgens man
En gelijk heeft-ie, ik moet da alleen zelf nog eens gaan snappen
zondag 6 april 2014 om 22:00
quote:ladyofthelight schreef op 06 april 2014 @ 21:56:
Of mensen die me recht in mijn gezicht lopen aan te staren omdat ze denken dat ik helemaal niets kan zien en dan ook nog schrikken als ik ze wanneer ze vlak voor me staan nog even een vette knipoog geef.
Of mensen die me recht in mijn gezicht lopen aan te staren omdat ze denken dat ik helemaal niets kan zien en dan ook nog schrikken als ik ze wanneer ze vlak voor me staan nog even een vette knipoog geef.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”