Geld & Recht alle pijlers

Kudt NS!

08-04-2014 18:28 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik kan helaas alleen maar beamen dat de NS een enorme slechte dienstverlener is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Veel negatief twitteren, dat helpt.

En ja NS is een klantonvriendelijke moloch waarbij alles wat mis kan gaan ook misgaat. Gewoon, omdat het kan.
Gewoon zelf voor 1 maand storten? Mail sturen met deze info en afwachten! Ik zou het niet moeilijker maken. Zij hebben problemen met hun systeem, dan hoef jij hun probleem niet het jouwe te maken. Succes
Ik heb geen twitter account. Zal ik iets naar Kassa of Radar sturen of is dat raar?
Ik zou er een Twitteraccount voor aanmaken. Ik denk dat je daar mee succes mee hebt dan bij Radar of Kassa. NS is niet echt nieuws voor ze natuurlijk
Dat is het probleem, ik moet die rekening betalen, anders komt er incasso. Of een brief schrijven naar die afdeling, maar tegen die tijd is de incasso al langs geweest....
Haha, nee ze zouden waarschijnlijk een seizoen kunnen besteden aan NS klachten. Een twitter account helpt toch niet als niemand je volgt?
Nee, niet raar, stuur de NS een CC. Ik heb 1,5 jaar lang een duur conflict gehad met upc, dat binnen 24 uur naar volle tevredenheid was opgelost door upc te cc-en op een persbericht naar werkelijk elke consumentenorganisatie die ik kon verzinnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bah dat is een hoop geld!

Ik denk je er het makkelijkst van af bent als het bedrag dat eerder afgeschreven is onder het zelfde kenmerk over maakt.

Anders kunnen ze je betaling straks ineens niet terug te vinden, krijg je dat weer
Als je geen Twitter hebt: Facebook werkt vaak ook erg goed!
Wat krom allemaal zeg!
Huh, waarom is het topic weg?
Ik weet dus nu niet waar dit over gaat terwijl ik vast iets had kunnen toevoegen want ook ik maak vaak gebruik van NS.
De NS is net de KGB: censuur.
Ik heb het weggehaald omdat ik het inderdaad via facebook wil doen. Daar kan ik ook op de site van NS schrijven, maar dan ben ik een beetje te herkenbaar.

Bedankt voor jullie advies dus en sorry voor het weghalen van de OP!
Succes!
Ik heb ooit zo'n akkefietje gehad met een politieke partij waarvan ik het lidmaatschap al tijden geleden had opgezegd.

Schreven ze toch nog geld af van mijn rekening en dat werd ook niet teruggestort ondanks beloften.

Toen ik meldde dat ik hierover ging schrijven op elk forum waar ik lid van ben (is er maar 1, maar ja dat weten zij niet) stond het geld gelijk dezelfde middag op mijn rekening.
Ik raad klacht.nl aan. Zet daar je verhaal op + je gegevens en binnen 2 dagen krijg je reactie. Succes.
quote:huis_kopen schreef op 08 april 2014 @ 19:52:

Ik heb het weggehaald omdat ik het inderdaad via facebook wil doen. Daar kan ik ook op de site van NS schrijven, maar dan ben ik een beetje te herkenbaar.

Bedankt voor jullie advies dus en sorry voor het weghalen van de OP!Als je toch je topic weg ging halen hoef je hier ook geen schuttingtaal in je topic titel neer te zetten.
.
quote:single-lady schreef op 08 april 2014 @ 21:44:

[...]

Als je toch je topic weg ging halen hoef je hier ook geen schuttingtaal in je topic titel neer te zetten. Ik wist van te voren toch niet dat ik het topic weg zou halen?
quote:schommelkind schreef op 08 april 2014 @ 21:55:

Van de NS-Facebook begrijp ik dat TS een incasso heeft gehad voor één heel jaar ipv één maand. Er wordt TS aangeraden om het bedrag toch maar te betalen omdat er anders een incassobureau op TS haar dak komt.

Verder ben je niet herkenbaar zo hoor, TS. Dus je had je OP net zo goed kunnen laten staan En bedankt. Op facebook reageren ze helaas niet, maar via twitter zijn ze nu wel iets aan het doen. Dat werkt dus blijkbaar beter.
quote:schommelkind schreef op 08 april 2014 @ 21:55:

Verder ben je niet herkenbaar zo hoor, TS. Dus je had je OP net zo goed kunnen laten staan Niet echt handig en aardig dit. Misschien kun je het weghalen, dat zou je sieren.
Dank je Tomatensoep, ik heb het bericht op facebook al weggehaald hoor. Wel jammer, eerder kreeg ik het advies veel negatieve post te plaatsen tegen de NS en dat kan nu niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven