zwak

11-04-2014 14:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben een klager ,onderontwikkeld geen intelligentie

en mijn jeugd te lang voorgeduurt

ik ben tot mijn 24e jaar mishandeld mijn moeder sloeg me weer omdat ik een vriend niet goed aankeek .Ze sloeg me met de4 bezem maar 1 x het raakte me.Nu geen contact meer maar het blijft pijn doen.

Ze zei dat ze niemand had toen ik zei dat ze mij had was het antwoord ;jij kan me niety bevredigen!

Ik heb een vriend voor haar moeten zoeken via internet zonder foto want hey ,ze wil niet dat andere mensen het weten

mijn gevoelens zijn niet belangrijk

ik heb mezelf beschadigd door negatieve bevestiging op te zoeken

ik heb hulp nodig maar hey de huisarts zegt jouw problemen zijn niet belangrijk

je gaat studeren maar je faalt

wat je niet durft te vertellen is dat je thuissituatie slecht is je denkt dat je een scholier bent je beseft ook niet dat je thuissituatie hetzelfde is je laat je moeder inbreken en hebt weer iemand gevonden die je gebruikt zaadcontainer want je school is niet goed genoeg in de ogen van de ander

nu heb je helemaal niks meer en voel ik mij waardeloos.

dit is het leven dat ik niet wilde

ik probeer er wat aan te doen maar niet goed genoeg
Bel het maatschappelijk werk. Dat kan zonder verwijzing van de huisarts.

Jij doet er wel degelijk toe!
ik had kunnen verhuizen maar4 heb het niet gedaan geldgebrek geen studielening aangenomen ik ben kwaad op mezelf want ik had dit kunnen voorkomen

ik snijd niet meer in mezelf daar ben ik trots op
Wat rot voor je allemaal!

Hoe oud ben je? Misschien kan jeugdzorg nog iets voor je betekenen. Als de situatie zo is als je beschrijft, moet er verandering in komen.

Veel instanties kan je gewoon opbellen, de drempel ligt (redelijk) laag. Succes!
I've got nothing to do today but smile.
Kun je naar een andere huisarts? Je hebt hulp nodig!

ik ben 25 ik heb het verneukt
Nee hoor, je hebt niks gedaan. Een kind mag nooit worden mishandelt. Nooit!
Je hebt het niet verneukt hoor. Je bent nog maar 25. Er zijn heel veel mensen die het op jouw leeftijd nog niet gemaakt hebben. En in jouw geval ook niet zo verwonderlijk, gezien wat je moeder je heeft aangedaan toen je kind was!

Zoek goede hulp, die tegen je kan zeggen: ik ga je helpen om het zelf te kunnen. Dat verdien je. Je leven is niet verneukt, je moet van heel veel verder weg komen dan de meeste andere mensen!
mijn moeder is doorgegaan tot ver na mijn adeloscentie en ik ook

ik woon al 4 jaar op mezelf pas een jaar geleden is ze opgehouden

met inbreken

ik haalde de 21+ toets ik werd te dronken op het familiefeestje en toen heeft mijn familie mij geslagen ik had hier weg kunnen zijn maar ik ben hier nog steeds
Doorgegaan met wat? Jij, bedoel ik.
Natuurlijk, want zo is het patroon bij jullie ontstaan. En zonder hulp kun jij dat patroon niet doorbreken. Dat is heel lastig als je mentaal gezond bent, maar in jou geval nog heel veel zwaarder. Geef jezelf daar niet de schuld van, het is je moeder die dit alles in werking heeft gesteld.

Zoek hulp om je te helpen stevig op je voeten te komen staan.
quote:Scamp schreef op 11 april 2014 @ 14:35:

Doorgegaan met wat? Jij, bedoel ik.

zelfdestructief gedrag onenigntastands slechte relaties drugsgebruik vernederd worden allemaal mijn schuld

mijn maatschappelijk werker belde mijn moeder
quote:Doreia schreef op 11 april 2014 @ 14:36:

Natuurlijk, want zo is het patroon bij jullie ontstaan. En zonder hulp kun jij dat patroon niet doorbreken. Dat is heel lastig als je mentaal gezond bent, maar in jou geval nog heel veel zwaarder. Geef jezelf daar niet de schuld van, het is je moeder die dit alles in werking heeft gesteld.

Zoek hulp om je te helpen stevig op je voeten te komen staan.ik ben dus ziek zei ze ook dus dan zijn mijn gevoelens niet echt
quote:ragweed schreef op 11 april 2014 @ 14:39:

[...]

ik ben dus ziek zei ze ook dus dan zijn mijn gevoelens niet echtJe hebt een manier gevonden om om te gaan met je leven. En die manier is niet gezond voor je. Een maatschappelijk werker kan je leren een manier te vinden om hiermee om te gaan en dit te verwerken op een manier die wél gezond is voor jou. Luister naar hulp, niet naar je moeder.
Ten eerste moet je van dat schuldgevoel af. Je bent opgegroeid in een destructieve omgeving. Je kent niet anders en dus is het ''normaal'' voor je.

Ten tweede mag jouw maatschappelijk werkster niemand bellen.

Ten derde, als je ziek bent heb je ook gevoelens. En die zijn echt.

Jouw gevoelens en gedachten mogen er zijn.

Ga je aub naar een arts voor hulp?
Waarom is het jouw schuld dan?? Ik snap het niet?!
Trots!
Ragweed je bent veel sterker dan je denkt en je kunt er nog steeds wat van maken. Bespreek idd e.a. met je huisarts en zoek hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kunt het beste een verwijzing naar een psycholoog van je huisarts vragen. Ga daarvoor desnoods naar een andere huisarts hiervoor. Een psycholoog kan beter met dit soort dingen omgaan dan een maatschappelijk werkster. Zij houden hun beroepsgeheim en zullen snel de ernst van jouw situatie goed in kunnen schatten.

Je bericht hier zegt me dat je iets wilt veranderen. Vind in jezelf de kracht om deze adviezen op te volgen en dan komt de rest vanzelf.
Je bent kwetsbaar. Dat is wat anders dan zwak en een stuk minder hopeloos. Ga snel hulp zoeken en weg van de mensen die je beschadigen. Laat je desnoods een tijdje opnemen om aan te sterken.
TO, zoek aub direct hulp. Ik ken je eerdere berichten (+manier van schrijven) en aan je taalgebruik, interpunctie etc van deze post is overduidelijk te zien, dat het niet goed met je gaat. Totaal anders, bijna als of je een ander persoon bent.

Zoek aub vandaag nog hulp.
eerst

mijn man is nu pas aan het los komen van zijn moeder

mijn man is 32

twee jaar geleden heeft hij het contact verbroken

en het mooie is dat hij ondanks die misselijke mensen die hem op de wereld hebben gezet een heel mooi leven begint te krijgen

en oh wat een zooi heeft hij er eerst van gemaakt,

alles wat jij opnoemt en drugs veel drugs , is psychotisch geweest en nu in therapie en dat zal voorlopig zo blijven maar ik zie dat hij het gaat redden

en jij komt er ook

echt

je kunt het

maar om verder te komen moet je voelen want als je niet voelt kun je niet verwerken en dan loop je vast
klagen is soms best lekker en ook nodig,

als je maar niet bij de pakken neer gaat zitten en verder gaat

en schreeuw huil etc maar blijf niet zitten

ga van die bank af het veld in blijf niet aan de zijlijn staan het is jouw leven jij beslist
Je komt erg verward over vind ik. Persoonlijk denk ik dat je nu echt hulp moet gaan zoeken.

Sterkte iniedergeval
Ragweed je moet nu echt hulp gaan zoeken hoor.!

Laat je doorverwijzen naar psycholoog of psychiater.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven