Bucketlist
zondag 13 april 2014 om 08:09
Ik heb sinds kort een Bucketlist, dingen die ik graag nog echt zou willen doen.
Ik weet niet of ik alles zal kunnen doen wat er op de lijst staat, maar ik zou het wel graag willen.
Binnenko gaat er al 1 vanaf worden gestreept. Ik ga namelijk een tattoo laten zetten.
Verder heb ik er dingen op staan als het noorderlicht zien, parachute springen, een show op broadway zien,
minimaal 1 van de wereldwonderen willen bekijken.
Ik ben benieuwd of jullie ook een lijst hebben. Wat staat daarop? Hebben jullie al dingen af kunnen strepen? En is de lijst haalbaar?
Ik weet niet of ik alles zal kunnen doen wat er op de lijst staat, maar ik zou het wel graag willen.
Binnenko gaat er al 1 vanaf worden gestreept. Ik ga namelijk een tattoo laten zetten.
Verder heb ik er dingen op staan als het noorderlicht zien, parachute springen, een show op broadway zien,
minimaal 1 van de wereldwonderen willen bekijken.
Ik ben benieuwd of jullie ook een lijst hebben. Wat staat daarop? Hebben jullie al dingen af kunnen strepen? En is de lijst haalbaar?
zondag 13 april 2014 om 08:13
Nee, ik heb geen bucketlist. Ik zou nog wel wat dingen willen doen, maar het is niet zo dat ik daar naartoe werk of zo, of dat ik het heel jammer zou vinden als het er niet van kwam. Bij de meeste dingen is het zo dat ik ze kan doen/doen als ik dat zou willen.
Bij mij komt meestal iets op als poepen
Bij mij komt meestal iets op als poepen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 13 april 2014 om 08:47
zondag 13 april 2014 om 09:29
zondag 13 april 2014 om 09:34
quote:Polkadot28 schreef op 13 april 2014 @ 08:38:
Dat ken ik Dolfje.
Ik zou zo graag nog eens daarheen willen, dat willen zien, zus bekijken...
Merendeel zal bij plaatjes blijven ben ik bang.
Ik droom ook vaak weg op pinterest bij plaatjes van bestemmingen.
NY en Hawaii en Las Vegas heb ik gezien dat was echt een wens,maar Canada en Australie trekken ook nog. Maar er is zo veel keus...
Dat ken ik Dolfje.
Ik zou zo graag nog eens daarheen willen, dat willen zien, zus bekijken...
Merendeel zal bij plaatjes blijven ben ik bang.
Ik droom ook vaak weg op pinterest bij plaatjes van bestemmingen.
NY en Hawaii en Las Vegas heb ik gezien dat was echt een wens,maar Canada en Australie trekken ook nog. Maar er is zo veel keus...
zondag 13 april 2014 om 09:35
Ik heb deze:
- Een rondreis door Australië
- Een keer in mijn eentje op vakantie (misschien te combineren met de bovenstaande)
- Kinderen krijgen
- Een keer meerijden in een politiewagen met loeiende sirenes (liefst in een achtervolging), maar dat is een hele stomme
- Een boek schrijven
- De Azoren zien
- Een rondreis door Australië
- Een keer in mijn eentje op vakantie (misschien te combineren met de bovenstaande)
- Kinderen krijgen
- Een keer meerijden in een politiewagen met loeiende sirenes (liefst in een achtervolging), maar dat is een hele stomme
- Een boek schrijven
- De Azoren zien
zondag 13 april 2014 om 13:18
Ik heb geen Bucketlist. Vind reizen helemaal niks, ik blijf het liefste thuis!
Ik heb jaren rondgezworven na het overlijden van mijn vriend en ben nu heel blij met de gevonden stabiliteit! Ik sinds een paar jaar weer een fijne relatie, samen een huis gekocht en ik GENIET volop van gewoon thuis zijn!
Ik heb jaren rondgezworven na het overlijden van mijn vriend en ben nu heel blij met de gevonden stabiliteit! Ik sinds een paar jaar weer een fijne relatie, samen een huis gekocht en ik GENIET volop van gewoon thuis zijn!
zondag 13 april 2014 om 13:25
quote:Polkadot28 schreef op 13 april 2014 @ 08:41:
Dankjewel Liubi.
Het zijn dingen die ik echt heel graag wil. Het ene natuurlijk wat makkelijker te behalen dan het andere...
Jouw ding, bevallen in het ziekenhuis heb ik al gehad
Kon ik ruim 5 jaar geleden al wegstrepen.
Hahaha, dit wordt de derde keer bij mij.
Ook de laatste keer trouwens.
Dankjewel Liubi.
Het zijn dingen die ik echt heel graag wil. Het ene natuurlijk wat makkelijker te behalen dan het andere...
Jouw ding, bevallen in het ziekenhuis heb ik al gehad
Kon ik ruim 5 jaar geleden al wegstrepen.
Hahaha, dit wordt de derde keer bij mij.
Ook de laatste keer trouwens.
zondag 13 april 2014 om 13:30
quote:viavia2013 schreef op 13 april 2014 @ 13:18:
Ik heb jaren rondgezworven na het overlijden van mijn vriend en ben nu heel blij met de gevonden stabiliteit! Ik sinds een paar jaar weer een fijne relatie, samen een huis gekocht en ik GENIET volop van gewoon thuis zijn! Klinkt heerlijk en fijn! Soms kan geluk gewoon heel simpel zijn. Mooi
Ik heb jaren rondgezworven na het overlijden van mijn vriend en ben nu heel blij met de gevonden stabiliteit! Ik sinds een paar jaar weer een fijne relatie, samen een huis gekocht en ik GENIET volop van gewoon thuis zijn! Klinkt heerlijk en fijn! Soms kan geluk gewoon heel simpel zijn. Mooi
zondag 13 april 2014 om 13:48
Bucketlist: nee. Dat is mij te vrijblijvend. Een geval ooit-als-dan-wellicht-wil-zou-droom. Wel heb ik een doelenlijst. Een heel actief iets dus waar zeker minimaal wekelijks aan gewerkt wordt. Soms moet eea bijgesteld zodat het haalbaar/realistisch is, maar dat drukt de spreekwoordelijke pret totaal niet. Doelen worden afgestreept en toegevoegd. Items erop variëren van feitelijk klein tot groots maar alle van grote waarde voor mij. In ieder geval niet iets wat ik in detail op forum gooi. Dat wordt me tė herkenbaar.
when you wish upon a star...
zondag 13 april 2014 om 13:57
zondag 13 april 2014 om 14:12
Hi!
Ik heb een tijd geleden ook een bucket list gemaakt, maar omdat deze steeds langer werd vanwege alle steden en landen die ik wil bezoeken, besloot ik een aparte ''travel list'' te maken. Op de bucket list staan op dit moment dingen waarvan de meeste wel haalbaal zijn:
- Mijn Hotel Managemen diploma halen in Juli
- Gezonder eten/leven
- Neuscorrectie laten doen
- Met mijn baan (receptioniste in een hotel) naar het buitenland gaan om daar te werken (een vier sterren hotel in New York is mijn ultieme wens)
- Een roadtrip door de Verenigde Staten maken
- Mij helemaal uitleven in een Victoria's Secret winkel (en dan heb ik het niet over dat kleine flut winkeltje op Shiphol )
- De liefde van mijn leven vinden
- Stedentrips maken
- Parachute springen
- Een geweldig appartement met een gigantische slaapkamer en walk-inn closet bezitten
- Een pomeranian hondje nemen
De komende maanden wil ik mij vooral bezig houden met de eerste 4 dingen
Ik heb een tijd geleden ook een bucket list gemaakt, maar omdat deze steeds langer werd vanwege alle steden en landen die ik wil bezoeken, besloot ik een aparte ''travel list'' te maken. Op de bucket list staan op dit moment dingen waarvan de meeste wel haalbaal zijn:
- Mijn Hotel Managemen diploma halen in Juli
- Gezonder eten/leven
- Neuscorrectie laten doen
- Met mijn baan (receptioniste in een hotel) naar het buitenland gaan om daar te werken (een vier sterren hotel in New York is mijn ultieme wens)
- Een roadtrip door de Verenigde Staten maken
- Mij helemaal uitleven in een Victoria's Secret winkel (en dan heb ik het niet over dat kleine flut winkeltje op Shiphol )
- De liefde van mijn leven vinden
- Stedentrips maken
- Parachute springen
- Een geweldig appartement met een gigantische slaapkamer en walk-inn closet bezitten
- Een pomeranian hondje nemen
De komende maanden wil ik mij vooral bezig houden met de eerste 4 dingen
zondag 13 april 2014 om 20:14
Leuke dingen, Polkadot! Ik hoop voor je dat je ze allemaal een keer af kan strepen.
Dat hoop ik voor jullie allemaal.
Het Noorderlicht zien staat ook op die van mij. Helemaal bovenaan.
Er is niet veel wat ik graag wil doen, waarschijnlijk omdat ik niet lekker in mijn vel zit, maar als ik nu een lijstje zou moeten maken... Mmmm. In ieder geval niet echt iets met reizen, ik heb een hekel aan reizen.
- Noorderlicht zien! Dat reizen moet dan maar een keertje.
- In een windtunnel staan. Lijkt me geweldig leuk om dan tegen de wind in te hangen.
- Leren boogschieten. Lijkt me geweldig om te doen.
- Een 'grote kat' aaien. Tijger, panter, poema, maakt me niet uit.
Eh, om eerlijk te zijn, het enige dat ik écht heel graag wil is van mijn angststoornis afkomen. Als dat lukt, ben ik al heel tevreden en kan ik weer verder met mijn leven.
Het Noorderlicht zien staat ook op die van mij. Helemaal bovenaan.
Er is niet veel wat ik graag wil doen, waarschijnlijk omdat ik niet lekker in mijn vel zit, maar als ik nu een lijstje zou moeten maken... Mmmm. In ieder geval niet echt iets met reizen, ik heb een hekel aan reizen.
- Noorderlicht zien! Dat reizen moet dan maar een keertje.
- In een windtunnel staan. Lijkt me geweldig leuk om dan tegen de wind in te hangen.
- Leren boogschieten. Lijkt me geweldig om te doen.
- Een 'grote kat' aaien. Tijger, panter, poema, maakt me niet uit.
Eh, om eerlijk te zijn, het enige dat ik écht heel graag wil is van mijn angststoornis afkomen. Als dat lukt, ben ik al heel tevreden en kan ik weer verder met mijn leven.