Cadeaubon Postcodeloterij

26-04-2014 20:07 6 berichten
Hallo,

Onlangs kreeg ik van een kennis een cadeaubon van de postcodeloterij, omdat zij hem toch niet gaan gebruiken. Hartstikke lief natuurlijk!

Er staat op de bon geen streepjescode of iets dergelijks. Alleen tekst en uitleg over de voorwaarden(tot wanneer de bon geldig is etc). Er staat niet in of de bon wel/niet overdraagbaar is aan derden en de naam van de rechtmatig eigenaar staat er ook niet op genoemd. Ook staat er niet op dat de cadeaubon moet worden geactiveerd of iets dergelijks

Ik wil deze bon morgen gaan inwisselen, maar vraag me opeens het volgende af.

Als ik nu morgen voor de kassa sta met deze bon, wordt er dan bijvoorbeeld naar de postcode gevraagd? Ter verificatie?

Of wissel je de boel in en klaar is kees.

Lijkt misschien een onnozele vraag, maar kom niet graag voor verrassingen te staan, zoals het opeens toch volledig moeten betalen van entree, omdat blijkt dat ik niet officieel eigenaar ben van de bon. (en mijn reisgezelschap zal het me ook niet in dank afnemen denk ik )

Hartelijk dank voor het beantwoorden!

mallebeppie
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem gewoon inwisselen, ik heb ook wel eens bonnen van de bankloterij of postcodeloterij, als het iets voor bijv. een pretpark is geef ik ze aan iemand die daarvan houdt, er wordt nergens naar gevraagd.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, die kun je gewoon gebruiken. Zolang op de bon geen naam o.i.d. staat kun je hem gewoon weggeven. Veel plezier morgen!
Bedankt voor de antwoorden, ik kan gerust op pad gaan morgen!
Ga je naar de Efteling?
We zijn niet naar de Efteling geweest, maar we hebben een hele leuke dag gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven