Bibsgate

27-04-2014 13:09 504 berichten
Wat vinden jullie?

http://www.volkskrant.nl/ ... -ik-bewust-zou-doen.dhtml
quote:Fiorah schreef op 27 april 2014 @ 20:02:

@Jools & Nouschi - Zit er een tampon scheef? Verre van sympathiek, op de TO en op de zaterdagochtendtopics spelen.Zijn altijd dezelfden en nog nooit een positief woord van gelezen, MOETEN altijd even komen griepen, dus wees vegevinggezind, begripvol en geduldig, dan wordt het vanzelf onzichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:07:

[...]

Zijn altijd dezelfden en nog nooit een positief woord van gelezen, MOETEN altijd even komen griepen, dus wees vegevinggezind, begripvol en geduldig, dan wordt het vanzelf onzichtbaar. Pfff, met name op dat eerste vlak heb ik nog wel e.e.a. te leren
quote:Fiorah schreef op 27 april 2014 @ 20:10:

[...]

Pfff, met name op dat eerste vlak heb ik nog wel e.e.a. te leren Er is altijd een goede reden te verzinnen om iemand iets niet kwalijk te nemen.
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:04:

[...]

Nou loep ik toch nooit hè oma.......................... Euh..?
quote:fjorgyn schreef op 27 april 2014 @ 20:04:

[...]

Ja, precies! Die man heeft mooi geraffineerd zijn kans afgewacht zeg. Eerst een heel traject om burgemeester te worden... en op een dag ...

En wat zo erg is, de trend is nu gezet voor alle Nederlandse mannen. 'Wat hij kan, kan ik ook', zo zullen zij denken, 'ik ga eens even een trammetje pakken om te scoren.' Mede mogelijk gemaakt door TO, die het filmpje nog eens extra onder de aandacht brengt, puur uit 'respect' (ook zo'n penosewoord geworden) voor de koningin en alle vrouwen.

nog even hoor...

Ja, respectvol is ze zeker. En vergevingsgezind lees ik. (Kennelijk komt deze eigenschap haar nogal eens van pas. Goh )
quote:jools241 schreef op 27 april 2014 @ 20:24:

[...]

Euh..?Als het allemaal zo te kinderachtig voor je is en de nontopics je tegenstaan, ga dan naar Libelle, daar zijn ze allemaal van jouw leeftijd en allemaal even gezapig.

[...]

Zijn altijd dezelfden en nog nooit een positief woord van gelezen, MOETEN altijd even komen griepen, dus wees vegevinggezind, begripvol en geduldig, dan wordt het vanzelf onzichtbaar. Vergevingsgezind.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Zijn altijd dezelfden en nog nooit een positief woord van gelezen,

Moet je toch even beter loepen.

Enneh.. waar zit het positieve precies in dit topic?
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:28:

[...]

Als het allemaal zo te kinderachtig voor je is en de nontopics je tegenstaan, ga dan naar Libelle, daar zijn ze allemaal van jouw leeftijd en allemaal even gezapig. Volgens mij is dat precies jouw doelgroep toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 april 2014 @ 20:29:

[...]

Vergevingsgezind.En de r ontbrak ook nog. Ach ja..
quote:jools241 schreef op 27 april 2014 @ 20:32:

[...]

En de r ontbrak ook nog. Ach ja..Gaan we infantiel doen? never mind.
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:28:

[...]

Als het allemaal zo te kinderachtig voor je is en de nontopics je tegenstaan, ga dan naar Libelle, daar zijn ze allemaal van jouw leeftijd en allemaal even gezapig.

Volgens mij ben je van mijn leeftijd of zelfs nog iets ouder dus het zit hem toch in iets anders denk ik ..

O ja, wacht. Ik werk 32 u per week, heb een eigen huis, zit niet maandelijks te smachten om de toeslagen, euh..

Zoek de verschillen..
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:36:

[...]

Gaan we infantiel doen? never mind.Aiaiai, niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor!
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:36:

[...]

Gaan we infantiel doen? never mind.

Echt wel.

Oh het is aangepast hahaha.
Ladies, het was weer aangenaam, tot een volgende keer.

Dames, keep up the good work, jullie komen er wel.

Doei!
O moest dit een gezellig topic zijn?

En ''bibsgate'', over infantiel gesproken..
quote:jools241 schreef op 27 april 2014 @ 20:37:

[...]

Volgens mij ben je van mijn leeftijd of zelfs nog iets ouder dus het zit hem toch in iets anders denk ik ..

O ja, wacht. Ik werk 32 u per week, heb een eigen huis, zit niet maandelijks te smachten om de toeslagen, euh..

Zoek de verschillen..

Wrijf maar in je handjes en wees maar dankbaar in plaats van hoogmoedig.

Ik had het ook helemaal voor elkaar, tot het lot toesloeg en mijn gezondheid er aan ging.

Je bent er nog lang niet, dus blaas maar niet al te hoog van de toren.
wordt de grond je nu te heet onder de voeten TO?
Ah, daar ben je weer! Je kunt het toch niet laten hé?

Tja, wat moet je anders ook doen?
quote:jools241 schreef op 27 april 2014 @ 20:41:

wordt de grond je nu te heet onder de voeten TO?Nooit, ik ben gewoon geen ruziezoeker. Je zult een ander slachtoffer moeten zoeken om je frustraties te kunnen botvieren.
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:41:

[...]

Wrijf maar in je handjes en wees maar dankbaar in plaats van hoogmoedig.

Ik had het ook helemaal voor elkaar, tot het lot toesloeg en mijn gezondheid er aan ging.

Je bent er nog lang niet, dus blaas maar niet al te hoog van de toren.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2014 21:08
Reden: "Op man opmerking" verwijderd!
% gewijzigd
quote:Cateautje schreef op 27 april 2014 @ 20:43:

[...]

Nooit, ik ben gewoon geen ruziezoeker. Je zult een ander slachtoffer moeten zoeken om je frustraties te kunnen botvieren.Nee, ruzie heb je genoeg gehad in je leven nietwaar?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2014 21:07
Reden: "Op man opmerking" verwijderd!
% gewijzigd
Zeg, is dit nodig?
Ja dit moest even.
quote:jools241 schreef op 27 april 2014 @ 20:44:

[...]

Nee, ruzie heb je genoeg gehad in je leven nietwaar?

Lag uiteraard ook altijd aan een ander. Je bent zelf het grootste slachtoffer TO.Wat laat jij jezelf zien zeg. Vanaf nu zet ik je op de negeerstand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven