Eenzaam
zondag 27 april 2014 om 21:07
Ik ben een jonge student die eigenlijks alles wel mee heeft, een leuke vriend (woont wel op afstand), juist studie en behaalde punten en vriendinnen en vrienden. Alleen voel ik me de laatste tijd erg eenzaam. Veel vriendinnen en vriendin beginnen allemaal hun eigen leventjes, gaan trouwen of gaan samenwonen. Ik heb het gevoel dat je vooral veel met zichzelf bezig zijn, en wordt niet tot nauwlijks meer gevraagd hoe het met mij gaat. Hierdoor voel ik me gauw eenzaam. Ik probeer er veel aan te doen door mensen te vragen om wat leuks te doen, maar merk toch al gauw dat niet iedereen meer tijd heeft om wat leuks te gaan doen. Door dit berichtje, wil ik graag weten of meerdere studenten/vrouwen hier last van hebben en wat hun daar tegen doen? Tips zijn altijd welkom.
liefs.
liefs.
woensdag 30 april 2014 om 22:56
Zoooo herkenbaar. Ook studente die eigenlijk alles wel op orde lijkt te hebben, maar voel me vaak eenzaam doordat vriendinnen hun eigen weg gaan. Als ik logisch redeneer is dat wel normaal, maar het steekt heel erg. Ik ga me daardoor weer heel afhankelijk opstellen naar mijn ouders, waar ik dan ook weer van baal omdat ik zo niet wil zijn op deze leeftijd (24 jaar).. Pff ja, herkenbaar dus.