Bibsgate

27-04-2014 13:09 504 berichten
Wat vinden jullie?

http://www.volkskrant.nl/ ... -ik-bewust-zou-doen.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine, 2 minuten geleden

Hij had het niet in de gaten, ik snap jullie echt niet hoor. Je snapt toch wel dat een burgemeester niet bewust de billen van een koningin gaat bevoelen? Puhlease!!!

Misschien vindt ie het wel normaal om vrouwen te bepotelen, is het een tweede natuur van hem. Misschien komen er nu meer van dit soort toestanden aan het licht waarbij ie onbewust aan vrouwenbillen heeft gezeten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Geroldine schreef op 27 april 2014 @ 22:58:

[...]

Ik heb het geluid erbij gehoord, veel rumoer, weinig duidelijke woorden. De beelden zeggen meer, en in mijn ogen is het dat de burgemeester de koningin niet expres aan haar bibs zit.Tis niet een kwestie van wel of niet expres, je raakt anderen niet aan op zo een manier en hoogte.
http://www.youtube.com/watch?v=SR_DIu26yFI
quote:Ikhierhuh, 20 seconden geleden

Tis niet een kwestie van wel of niet expres, je raakt anderen niet aan op zo een manier en hoogte.Inderdaad. Dat kan gewoon niet.
quote:B-100 schreef op 27 april 2014 @ 23:02:

http://www.youtube.com/watch?v=SR_DIu26yFIEn dit is relevant omdat....?
quote:meisje22 schreef op 27 april 2014 @ 22:58:

Vreemd ook dat hij zoiets niet in de gaten zou hebben.Veel van die vieze oude mannetjes zijn volgens mij opgegroeid met het idee dat vrouwen minderwaardige schepsels zijn die je moet sturen en vooruit duwen en zomaar ongevraagd kan betasten waar en wanneer je daar maar zin in hebt. Zij gedragen zich zo vaak grensoverschrijdend dat ze het wsl inderdaad niet meer in de gaten hebben. Als je hem zou zeggen dat je niet gediend bent van zijn gedrag zou hij nog gepikeerd zijn ook.
Bah
Ik denk ook dat het een kwestie is van expres of niet. Je vingertoppen zijn hartstikke gevoelig, iemand per ongeluk aanraken op haar billen en dat niet doorhebben bestaat niet. Niet zo lang als hij het doet in ieder geval.
Storm, water, glas.

Het is natuurlijk ook wel een ideaal uitstekende ronding om je hand even op te laten rusten, omdat je zo gauw even niet weet waar je die anders moet laten.
quote:573g8b schreef op 27 april 2014 @ 23:05:

[...]

Veel van die vieze oude mannetjes zijn volgens mij opgegroeid met het idee dat vrouwen minderwaardige schepsels zijn die je moet sturen en vooruit duwen en zomaar ongevraagd kan betasten waar en wanneer je daar maar zin in hebt. Zij gedragen zich zo vaak grensoverschrijdend dat ze het wsl inderdaad niet meer in de gaten hebben. Als je hem zou zeggen dat je niet gediend bent van zijn gedrag zou hij nog gepikeerd zijn ook.Precies.
Ik vraag me trouwens af of Maxima op dat moment in de gaten heeft dat het die ranzige burgemeester is. Zou ze niet denken dat het Willem's hand is?
Bah
ik denk dat ze amper beseft wat er gebeurd op dat moment.

trouwens, je verwacht zoiets ook niet.
wij slapen nooit.
quote:573g8b schreef op 27 april 2014 @ 23:08:

Ik vraag me trouwens af of Maxima op dat moment in de gaten heeft dat het die ranzige burgemeester is. Zou ze niet denken dat het Willem's hand is?Je kan wel zien dat als zij naar achteren kijkt en zie dat WA te ver weg is, haar gezicht veranderd volledig, van lachen naar WTF, en WA weet niet wat hij denken moet. Hahaha
En als Maxima er last van gehad, was het een kleine moeite geweest die hand met een kleine beweging te verwijderen.

Of is Maxima een zielig vrouwke dat niet voor zichzelf op kan komen?
Tuurlijk heeft hij het wel door gehad. Wat MrsStanleyWalker zegt ben ik ook geneigd te denken. Het zal wel een gewoonte van hem zijn. Sommige mannen hebben dat nou eenmaal. Van die type's die je bij het paseren ook altijd even aan 'moeten' raken.
Nee Maxima is de Koningin. Dan kan je geen scene trappen in het openbaar. Willem Alexander kan dat ook niet. Hoort bij hun functie.

Nogmaals haar gezicht sprak boekdelen. 'What the fuck just happend' zag je haar denken.
ze hebben vast ook geen protocol voor dit soort situaties...
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 27 april 2014 @ 23:09:

ik denk dat ze amper beseft wat er gebeurd op dat moment.

trouwens, je verwacht zoiets ook niet.Welnee, de blikvan Max spreekt boekdelen. Maand pikstraf voor WA.
quote:zas schreef op 27 april 2014 @ 22:58:

[...]

Denk jij nou werkelijk serieus dat die man dacht; "zo, laat ik nou eens even, voor het oog van het hele Nederlandse volk, lekker aan de kont van Maxima zitten"? Denk je dat echt?

Je zou eens niet meteen het slechte in iemand moeten willen zien. Ongelofelijk, dit...

Idd!

Je hoeft hem niet te mogen maar hij is echt niet 's morgens -handenwrijvend- opgestaan met het vooropgezette plan ...

Wat een gegrim.

En dan denken sommigen ook nog dat het een trend zal worden of een soort 'toestemming' voor alle mannen om dit te gaan doen. Wat een onzin!

[o, verrek, de mijne is nu ineens de deur uit .... uhm, moet even AFK].
quote:573g8b schreef op 27 april 2014 @ 23:05:

[...]

Veel van die vieze oude mannetjes zijn volgens mij opgegroeid met het idee dat vrouwen minderwaardige schepsels zijn die je moet sturen en vooruit duwen en zomaar ongevraagd kan betasten waar en wanneer je daar maar zin in hebt. Zij gedragen zich zo vaak grensoverschrijdend dat ze het wsl inderdaad niet meer in de gaten hebben. Als je hem zou zeggen dat je niet gediend bent van zijn gedrag zou hij nog gepikeerd zijn ook.Exact.
Tja, een paar keer het filmpje terug kijkend ga ik twijfelen. Laat ik me nu teveel door jullie beïnvloeden? Of gaat deze burgervader echt veel te ver?
stel dat iemand dit bij beatrix gedaan had, dan was alles toch al in rep en roer geweest?
wij slapen nooit.
quote:fjorgyn, 15 seconden geleden

Idd!

Je hoeft hem niet te mogen maar hij is echt niet 's morgens -handenwrijvend- opgestaan met het vooropgezette plan ...

Wat een gegrim. Er zit nog een legio andere mogelijkheden tussen 's ochtends handenwrijvend opstaan met een vooropgezet plan en bewust zijn van je 'spontane' handelingen. Mogen heeft er totaal niks mee te maken, ken die vent geeneens.
quote:valentinamaria, 2 minuten geleden

stel dat iemand dit bij beatrix gedaan had, dan was alles toch al in rep en roer geweest?

Bij Beatrix had ie het vast niet gedaan, zo'n vaderlijke hand op haar kont.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 april 2014 @ 23:00:

[...]

Misschien komen er nu meer van dit soort toestanden aan het licht waarbij ie onbewust aan vrouwenbillen heeft gezeten.Nog meer? Nondeju, wat een energie.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 april 2014 @ 23:19:

[...]

Bij Beatrix had ie het vast niet gedaan, zo'n vaderlijke hand op haar kont.Die ouwe zal wel denken: die Máxima is te vrolijk en lach veel, dus zij lust wel wat van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven