Gezondheid alle pijlers

Ziekte van Graves en ooglidcorrectie

03-07-2008 20:57 4 berichten
Iemand ervaring met de oogziekte van Graves en een ooglidcorrectie?

Mijn moeder heeft het in een milde mate, maar haar oogleden hangen wel erg en ze vindt het verschrikkelijk en is dus derhalve op zoek naar ervaringsdeskundigen.
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die willen weten wat het is : http://images.google.nl/i...raves%26gbv%3D2%26hl%3Dnl
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haai!

Ik ben woensdag geopereerd, heb aan beide ogen een bovenooglidcorrectie gehad. Het is mij allemaal mee gevallen.

Ik heb een aangeboren ptosis, dus eigenlijk een 2de ooglid meegekregen met mn geboorte, wat ze nu op mijn 21ste weg hebben gehaald. Heb in 1 uur 2 gelijke ogen gekregen

De verdoving en de hechting onder de spier (ze kunnen spieren plaatselijk niet verdoven) zijn het pijnlijkst.

Mijn herstel gaat heel langzaam maar wel in stijgende lijn. Ben nu 4 dagen verder, ben mooi blauw/ rood/ geel om mijn ogen heen.

Heb wel veel druk op mijn ogen, waardoor ik wel snel hoofdpijn heb, en de eerste dagen ook misselijk werd. Elke dag wordt dit minder en kan ik steeds iets meer.

Je lichaam krijgt ook even een klap waardoor ik wel snel vermoeid ben dan normaal. Het is gewoon heel ff rustig aan doen wat heel lastig is.

Ik keek enorm tegen de operatie op. Heb der heel wat tranen om gelaten en heel wat slapeloze nachten over gehad!

Maar ben uiteindelijk heel erg blij dat ik het gedaan heb, heb minder zware oogleden, mijn ogen zijn opener en ze zijn gelijk. het is nu nog ff afzien, maar heb ECHT totaal geen spijt!

Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal

Groetjes!
Ik ben gister geopereerd en heb he-le-maal niets gevoeld, niet van de verdoving (merkte niet eens dat de naald erin ging) niet van de operatie, niets. Het is een gek gevoel, en het dichtbranden van de bloedvaatjes stinkt een beetje, maar verder was het gewoon heel gezellig op de operatietafel

Ik zie er nu niet uit amar ik vertrouw erop dat het over 2 weken een stuk beter is.

Voor je moeder dus; Gaan! Doen! Als ik geweten had dat het zo'n eitje was had ik het 5 jaar eerder gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven