Schaamte
maandag 28 april 2014 om 17:56
In een aangeschoten bui heb ik afgelopen weekend tijdens het stappen een berichtje naar een vriendin gestuurd. Een dronken berichtje over een man die ik aan de haak had geslagen. Het was echt TMI (Too much information) en beschamend achteraf gezien. Dat ik er mee voor lul stond, weet ik zeker. Ze heeft er niet op gereageerd en toen ik haar vandaag probeerde te bellen nam ze haar telefoon niet op. Ik schaam me dood!!! Echt dood! Serieus, ik voel me best dom nu. En ik ga me echt eens wat beter gedragen voortaan (en minder drinken)
Maar wat moet ik nu? Oké ze reageert wel vaker niet op berichtjes en neemt haar telefoon wel vaker niet op. Ik durf haar eigenlijk echt niet meer onder ogen te komen en schaam me de ogen uit mijn kop. Nu kent ze me al jaren en weet ze wel hoe ik ben, maar toch ben ik bang dat ik voor lul sta en dat ze nu even genoeg heeft van me.
Wat ik schaamte toch een vreselijke emotie. Wat moet ik hiermee? Dit vreet aan me. En ik voel me erg onvolwassen.
Maar wat moet ik nu? Oké ze reageert wel vaker niet op berichtjes en neemt haar telefoon wel vaker niet op. Ik durf haar eigenlijk echt niet meer onder ogen te komen en schaam me de ogen uit mijn kop. Nu kent ze me al jaren en weet ze wel hoe ik ben, maar toch ben ik bang dat ik voor lul sta en dat ze nu even genoeg heeft van me.
Wat ik schaamte toch een vreselijke emotie. Wat moet ik hiermee? Dit vreet aan me. En ik voel me erg onvolwassen.
maandag 28 april 2014 om 18:12
Ik zou me gek lachen als ik zo' n berichtje krijg. Sterker, die heb ik wel eens van een vriendin gehad. Ik reageerde: iiieeeewww to much info! Ga slapen jij dronken tor
Je kan idd een berichtje sturen met sorry, ik had een paar wijntjes te veel op.
Verder zou ik me er niet druk over maken hoor!
Je kan idd een berichtje sturen met sorry, ik had een paar wijntjes te veel op.
Verder zou ik me er niet druk over maken hoor!
Always look on the bright side of life
maandag 28 april 2014 om 18:20
Ik kreeg vorige week nog een onbegrijpelijk appje van een vriendin.
4x gelezen maar kon er echt niets van maken.
Ben er maar vanuit gegaan dat ze het naar haar zin had. Geglimlacht en mijn telefoon weer weggelegd.
Ik spreek haar woensdag zal dan wel eens vragen of ze wellicht een cursus Russisch aan het volgen is
4x gelezen maar kon er echt niets van maken.
Ben er maar vanuit gegaan dat ze het naar haar zin had. Geglimlacht en mijn telefoon weer weggelegd.
Ik spreek haar woensdag zal dan wel eens vragen of ze wellicht een cursus Russisch aan het volgen is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 28 april 2014 om 18:41
maandag 28 april 2014 om 19:19
maandag 28 april 2014 om 19:25
Oh ja, mijn voicemail wordt ook nog wel eens aangehaald: 'heeej, ik eeehh fietsj nu naaj huihuihuis, ash ik oppe kop in de greppelll belllland, zou je dan misshh.....gien iemand willen bellen? Dank je eeuwig! ......oh ja, kusss" Tja, je bent jong en je moet naar huis en je wil toch iemand even op de hoogte stellen voor als er iets gebeurd
maandag 28 april 2014 om 20:48
dinsdag 29 april 2014 om 20:00