Schaamte

28-04-2014 17:56 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een aangeschoten bui heb ik afgelopen weekend tijdens het stappen een berichtje naar een vriendin gestuurd. Een dronken berichtje over een man die ik aan de haak had geslagen. Het was echt TMI (Too much information) en beschamend achteraf gezien. Dat ik er mee voor lul stond, weet ik zeker. Ze heeft er niet op gereageerd en toen ik haar vandaag probeerde te bellen nam ze haar telefoon niet op. Ik schaam me dood!!! Echt dood! Serieus, ik voel me best dom nu. En ik ga me echt eens wat beter gedragen voortaan (en minder drinken)

Maar wat moet ik nu? Oké ze reageert wel vaker niet op berichtjes en neemt haar telefoon wel vaker niet op. Ik durf haar eigenlijk echt niet meer onder ogen te komen en schaam me de ogen uit mijn kop. Nu kent ze me al jaren en weet ze wel hoe ik ben, maar toch ben ik bang dat ik voor lul sta en dat ze nu even genoeg heeft van me.

Wat ik schaamte toch een vreselijke emotie. Wat moet ik hiermee? Dit vreet aan me. En ik voel me erg onvolwassen.
' Sorry, het was een ontzettend stom berichtje wat ik je in een dronken bui heb gestuurd, het zal niet meer voorkomen.' sturen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom schaam je je zo voor je vriendin? Ik zou er juist om moeten lachen als ik zo'n berichtje krijg van een vriendin. Het zijn toch niet je ouders of je baas?
Je heb haar toch niet verrot gescholden oke een too much information berichtje. Nou bepaalde dingen uit m'n leven, seks leven bespreek ik ook met vriendinnen en zal soms too much zijn maar ik schaam me niet bij goede vriendinnen
.
quote:_lupine_ schreef op maandag 28 april 2014 18:04 Waarom schaam je je zo voor je vriendin? Ik zou er juist om moeten lachen als ik zo'n berichtje krijg van een vriendin. Het zijn toch niet je ouders of je baas?+1
.
quote:himalaya schreef op 28 april 2014 @ 17:59:

' Sorry, het was een ontzettend stom berichtje wat ik je in een dronken bui heb gestuurd, het zal niet meer voorkomen.' sturen?dit dus.
Bedankt Lupine, misschien moet ik er niet te zwaar aan tillen en er gewoon om lachen. Het is ook niet zo dat ze wekelijks van dit soort berichten van me krijgt. Dus misschien heb ik het in mijn hoofd al veel groter gemaakt dan het is.
Ik zou me gek lachen als ik zo' n berichtje krijg. Sterker, die heb ik wel eens van een vriendin gehad. Ik reageerde: iiieeeewww to much info! Ga slapen jij dronken tor

Je kan idd een berichtje sturen met sorry, ik had een paar wijntjes te veel op.

Verder zou ik me er niet druk over maken hoor!
Always look on the bright side of life
Gewoon nog een bericht sturen: Sorry van mijn berichtje met te veel info! Klaaaaaar.
Tja ze reageert niet, daarom maak ik me zo druk. Maar zoals ik al schreef: dat is dus vaker zo.
Ik ben sowieso iemand die zich regelmatig schaamt. Ik ben een flapuit, extreem extravert en ik kan niet goed tegen drank. 1+1+1 = 3
Ik kreeg vorige week nog een onbegrijpelijk appje van een vriendin.

4x gelezen maar kon er echt niets van maken.

Ben er maar vanuit gegaan dat ze het naar haar zin had. Geglimlacht en mijn telefoon weer weggelegd.

Ik spreek haar woensdag zal dan wel eens vragen of ze wellicht een cursus Russisch aan het volgen is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En jij volgt een cursus Chinees aan je profielfoto te zien? haha

Maar bedankt voor de reacties allemaal. Het zal allemaal wel meevallen, en ik probeer haar zometeen nog een keer te bellen. Ik herinner me nu ook dat ze vorige week zei dat ze het deze week erg druk heeft.
quote:_lupine_ schreef op 28 april 2014 @ 18:04:

Waarom schaam je je zo voor je vriendin? Ik zou er juist om moeten lachen als ik zo'n berichtje krijg van een vriendin. Het zijn toch niet je ouders of je baas?

Dit dus!

Toch leuk juist toch, samen lachen om de (seks)blunders van je vriendin?
Had je weer 5 frikandellen op?
Dit zou écht geen punt zijn tussen mijn vriendinnen et moi.. Sterker nog, tis wel eens voorgekomen van beide kanten. Nog altijd een bron van hilariteit.
Oh ja, mijn voicemail wordt ook nog wel eens aangehaald: 'heeej, ik eeehh fietsj nu naaj huihuihuis, ash ik oppe kop in de greppelll belllland, zou je dan misshh.....gien iemand willen bellen? Dank je eeuwig! ......oh ja, kusss" Tja, je bent jong en je moet naar huis en je wil toch iemand even op de hoogte stellen voor als er iets gebeurd
Wat een rare vriendin, dat ze na een paar dagen nog geen contact met je heeft opgenomen. Al zou je de piemel van je scharrel hebben geschreven,....so what? Heeft zij zo'n oordeel over jouw seksleven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:muts87 schreef op 28 april 2014 @ 18:16:

Ik ben sowieso iemand die zich regelmatig schaamt. Ik ben een flapuit, extreem extravert en ik kan niet goed tegen drank. 1+1+1 = 3Waarom drink je dan toch teveel?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 april 2014 @ 20:48:

Al zou je de piemel van je scharrel hebben geschreven,....Tja, als je de piemel gaat schrijven hoef je ook niet op een reactie te wachten
@boerderijgeit nee de frikadellen waren op. Daarom heb ik twee bamihapjes, een kipburger en een kroket op. Haha ik krijg altijd honger van drank

Vriendin heeft nog steeds niet gereageerd! Ik begin t nu wel vreemd te vinden. Maar dankzij jullie reacties op dit topic, schaam ik me al minder diep.
Voor wat het waard is, ik vind je als een hartstikke gezellige meid overkomen die wel van een feestje houdt.

Daarnaast wat je niet meer weet, is niet gebeurd toch?
Ik denk dat ze druk is. Haha en ik hou zeker wel van een feestje (en frikadellen)

En eigenlijk zie ik nu de humor van het berichtje nu ook wel in. En nee: ik heb niet gestuurd hoe de piemel van scharrel eruit ziet.
Voor vrienden schaam je je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven