zaterdagavond besteding

03-05-2014 20:18 38 berichten
Wat gaan jullie meiden/dames vanavond doen?

Ik ben helemaal kapot van het werken en lig met een kleedje op de bank.

Mensen die wel leuke/spannende/gezellige/mooie dingen gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Niet bepaald, eigenlijk. Ik heb straks nachtdienst. Ik moet dus gewoon werken.
Nee, ook op de bank, zometeen de laatste aflevering van Endeavour kijken.

Misschien nog whatappen met een vriend.
Nope! Heerlijk relaxen met een boek en de voeten op tafel!
Aah velen met mij lekker op de bank!:)
Mijn vriend en ik hebben net de wedstrijden van de eredivisie gevolgd via de radio, maar die zijn nu bijna afgelopen. Ik heb al een stukje gebreid aan mijn tweede knitten die ik aan het maken ben en verder zit ik een beetje te forummen. Misschien dat ik straks nog een aflevering van een serie ga kijken, of even douchen als ik daar zin in heb. Dus ook niet zo heel veel bijzonders deze avond!
Hier ook bankhangen. Ga straks een filmpje aanzetten, zit hier met neefje van 11 en vriend. We hebben een taart gebakken!
Op de bank ook met kleedje:)

Cola zero erbij...

Eigenlijk home alone:(
Be yourself...
Voetbal gekeken. Vriend helemaal blij want Roda is gedegradeerd. Feeststemming dus, haha! Straks lekker een film kijken.
Nou laat ik dan maar de eerste zijn om te zeggen dat ik vanavond de kroeg in ga met een vriendin. Lekker aan de borrel
Vriend is nu aan het afwassen, ik heb net guacamole gemaakt. Zo samen 'De jongens tegen de meisjes' kijken

Ik ben fanatieker dan vriend

Hierna ga ik lekker douchen en kruip met boek het bed in. Vriend zal nog wel even blijven bankhangen.
Ik ben m'n bedje maar ingekropen. Zoooo moe:( Veel plezier allen nog deze zaterdagavond!
Spannende dingen doen? No tnx, heerlijk op de bank.
Op de bank, we kijken Popcafe op 3 (is leuk, met Spike en Nick&Simon) en we eten nootjes.
Ik heb een best zware werkweek achter de rug, lag er gister al redelijk af. Vanochtend gezwommen, boodschappen gedaan, beste vriendin geholpen met verhuizen en daarna nog 2 uur gefietst om iets af te halen wat ik via marktplaats had gekocht (fietsen bleek sneller dan het OV, was ergens in the middle of nowhere).

Lig nu op de bank uit te puffen. Gaat zeker geen latertje worden vandaag.
Ik kijk series op mijn laptop. Ben vandaag alleen, dus heb niet zo heel veel te doen.

Straks mijn boek er maar even bij pakken.
She needed a hero. So that's what she became.
Bankhangen met vriend en een wijntje en dan lekker vroeg in bed met een boek. Burgerlijk dus maar wel lekker.
Baby op mijn buik. Vriend gooit zoontje nu in bed. Straks op de bank met thee. En wat lekkers.

Kletsje maken, beetje telefonen of computeren.

Gewoon lekker rustig aan.
Omdat ik afgelopen do voor het eerst in tijden weer een baan heb, nu bijna uitgeteld op de bank liggen.

Heel, heel, heel veel lopen en begeleiden, echt kilometers op een dag, ik ben donderdag begonnen in een dagdienst en heb direct aangeboden om ook het hele weekend te werken.

Ineens dagdiensten wat ik niet gewend was en slaap dus slecht in in de avond, komt wel weer maar ja.

Nu ff lekker hangen straks hopelijk eens goed doorslapen en morgen gewoon weer werken.
Doe ik niet aan....
Lekker bankhangen met man, jongens tegen de meisjes kijken.

Ik wil ook zo'n bon van RM
Ik heb knallende koppijn, dus ben eigenlijk aan het forummen tot ik vind dat het een goede tijd is om naar bed te gaan (als ik te vroeg ga lig ik om 2 uur weer wakker en heb ik morgen nog meer koppijn)
In mijn eentje op de bank. Wijntje en knoflookolijfjes erbij. Beetje eenzaam, maar goed gelukkig heb ik jullie om "samen" jongens tegen de meisjes te kijken
Thuis voor de buis. Man is uit, dus ik ben vandaag thuis bij de kindjes.
Ik forum, en ik ben bang dat ik zometeen nog even op youtube verdwaal bij gebrek aan beter.
Na twee pc's weer van legale key's te hebben voorzien (via de telefoon met Microsoft met die ellenlange cijfercodes ) nu achter de laptop met een biertje en switchen tussen het forum, Facebook en een spelletje. En ik denk dat ik over een paar uurtjes weer lekker nostalgisch op YouTube rondhang .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven