zaterdagavond besteding

03-05-2014 20:18 38 berichten
Wat gaan jullie meiden/dames vanavond doen?

Ik ben helemaal kapot van het werken en lig met een kleedje op de bank.

Mensen die wel leuke/spannende/gezellige/mooie dingen gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
K had een soort van date..ging niet door..haha..dus thuis...ook goed..vanalles en nog wat gedaan..

Waaronder achter pc, de was, bellen en appen met collega s.
Ook thuis, maar ik maak er een feestje van hoor. Ik doe een trip back to memory lane. Ik heb het beste van de jaren 90's op staan, sta met mijn koptelefoon te dansen in de woonkamer met een grijns van oor tot oor
Ik ben ook net thuis. Was vanavond met een groep vrienden gaan uit eten. Daarna nog een potje "glow in the dark" golf. Dat was echt hilarisch! Nu lekker ontspannen op de bank. :-)
Ik ben ondertussen een paar potjes party&co aan het doen met vrienden! Altijd leuk en gezellig
Just love your life.
Ik ben net terug van mijn werk, vanaf vanmiddag 2 uur tot nu gewerkt. Blij dat ik thuis ben! Nu even hangen met een kop thee, een paar spelletjes spelen en tegen man aankruipen. De huisdieren willen ook nog aandacht, dus die ga ik nu eerst knuffelen
Met vriend naar Inglourious Bastards gekeken! Lig nu op bed! Moe van mn 6daagse werkweek!

Hele gezellige werkdag gehad met de leukste collega die ik heb. Was namelijk vrij rustig op mn werk.

Die collega nog ff geplaagd via de app! Tis een schat!
Kleuren, wijn drinken en netflix kijken met mijn man.
Net de kerstfilm van Harold&Kumar gekeken, hij was leuk!
Kom net thuis, avondje theater gehad. Was leuk!

Alleen jammer dat ik vlak voor het theater struikel, en ik nu met een icepack op een dikke, kapotte, pijnlijke knie zit...
Beterschap met je knie Pimpelmeesje!

Ik hang op de bank. Vriend ligt al in bed, met laptop. Ik kruip er zo naast, maar eerst nog even de laatste nummers van de nieuwe cd van Bløf af luisteren.
Wat leuk om al jullie zaterdagavond momentjes te horen. Grappig dat best veel hier op elkaar lijken qua besteding!:)

Was paar uur geleden al gaan slapen en ben nu weer klaarwakker. Was niet zo'n handige actie dus:)

Ga maar eens even een kopje goede nachtrust thee zetten.
Endeavour?!?!?! Waaaat???? Waar?!?

Was te druk met ferjaarsfisite.
Been there, done that, got the T-shirt.
... dus ik ben de enige met een nachtdienst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven