Zo vreemd.

05-05-2014 16:18 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ook ik ben één van de meestal stille meelezers. Af en toe reageer ik wel op dingen.

Nu wil ik toch graag jullie ( ongezouten ) mening.

Iets te vaak overkomen mij gedachten waardoor ik dingen weet die ik eigenlijk niet kan weten ( jaaa ik weet het klinkt hardstikke zweverig en eigenlijk ben/was ik te nuchter voor dit).

Het zijn echter zulke overduidelijke feiten die ik op dat moment dan ook echt zeker weet.

Inmiddels heb ik van 3 vrouwen het geslacht van hun baby voorspeld ( en nee er waren geen andere vrouwen waar ik het fout had).

Gekke is dat ik van alle vrouwen niet eens wist dat ze zwanger waren. Bij alle 3 wist ik ineens gewoon heel zeker dat ze een jongen/meisje zouden krijgen. Bij alle 3 klopte het.

Verder was mijn schoonzus zwanger. Op een bepaald tijdstip dacht ik ineens aan een naam (totaal geen voor de hand liggende naam).

Uur later werd ik gebeld dat ik tante was geworden, de naam klopte en het tijdstip was precies tijdstip waarop ik aan die naam dacht.

Verder zijn er nog vele (kleine/grote ) dingen gebeurd maar wil het hier niet al te lang maken.

Is dit allemaal toeval? Ik ben eigenlijk te nuchter voor dit, (probeer het echt te ontkennen) maar vond vooral het weten van de naam van mijn neefje wel heftig.
Pantax mijn bericht gekregen ?
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 17:40:

Ha ha Groll en Charlotte ,

Charlotte jij lult. En Groll ik denk wel iets maar durf dat

voor jouw privacy niet te noemen,Ik lul niet want ik heb een zeer zere keel, barstende koppijn en alle spieren in mijn lichaam doen zeer. Kennelijk weet je toch niet zoveel als jezelf denkt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jij vroeg binnenkort! Niet of je het nu al hebt. Daarnaast heb je nu nog steeds geen griep, sorry. Soms kan je gewoon algeheel je wat slechter voelen. En volgens mij ben jij toe aan wat rust en tijd voor jezelf. Pak even wat rust echt!
Laat je niet narren.
quote:Cateautje schreef op 05 mei 2014 @ 18:08:

Laat je niet narren. Thanks lieve Cateautje,
Grappig: ik voorspelde de naam van het kind van mijn beste vriendin ook, en dat was ook geen gangbare naam. Wat ik ook vaak heb: als ik aan mensen denk kom ik ze vaak dezelfde dag nog tegen. Of ze bellen me. Mijn moeder en ik bellen elkaar vaak tegelijkertijd. Dan hebben we ineens elkaar aan de telefoon en zeggen we dus allebei niet onze naam. Dat is echt maf.

Maar goed, ik zoek er verder weinig achter. Toch vind ik het wel leuk. Het heeft iets mysterieus en omdat ik vrij nuchter ben vind ik dat dan wel leuk.

Maareh...kan jij dan voor mij even nagaan of er hier nog een tweede komt? Man twijfelt nog, maar ik wil zooooo graag!
Lisa: ja
Ik vind het juist lastig omdat ik nuchter ben opgevoed en in een heel nuchtere omgeving zit.
Mag ik dan ook weten of ik een tweede ga krijgen?
Pff lieve mensen ik wil dat wel graag voor jullie voorspellen maar zo werkt het meestal niet bij mij. Ik heb vaak ineens iets wat ik zeker weet, meestal zijn dat bekenden van mij. Hoe graag ik jullie ook wil helpen. Denk ik niet dat ik dat kan.
iPad2 sorry ik weet het echt niet, in alle eerlijkheid.
En heel soms weet ik het misschien toevallig wel bij een forummer maar kan dat echt niet bij iedereen zeggen. En niet met zekerheid.
In alle eerlijkheid weet ik het zelf niet eens! Dus daar heb je mooi gelijk in.
quote:ipad2 schreef op 05 mei 2014 @ 18:39:

In alle eerlijkheid weet ik het zelf niet eens! Dus daar heb je mooi gelijk in.
Nou als je toch bezig bent,hier ook al heel lang bezig om zwanger te raken. Gaat het binnenkort lukken?

Wel heel bijzonder dat je de naam doorkreeg en ook nog op het moment dat de baby geboren werd. Ik geloof wel in dit soort dingen hoor!
Een keer gehad. Niks met baby's ofzo.

Ik kwam thuis. Zei tegen mijn moeder dat er een vliegtuig was neergestort (had daarvoor tijdlang in een auto zitten praten met iemand zonder tv of radio). Mijn moeder deed de tv aan. Op dat moment breaking news: EL AL Boeing neergestort in de Bijlmer.

Daarna nooit meer gehad. Gelukkig.
Jemida pb..
Pff Noah ik heb gelukkig nog nooit zulke heftige onheil gevoelens gehad. Wel als mensen zouden sterven of waren gestorven. Maar omdat was altijd maar en gevoel kon niks met zekerheid zeggen. Bij de zwangeren wist ik het gek genoeg zeker.
@Groll ik kan je geen pb sturen! Wel belangrijk!
Jemida ik heb je pb gestuurd!
Iedereen heeft volgens mij wel eens dat ie opgebeld wordt door iemand waar je nét aan zat te denken. Of je praat over iemand, je hebt die persoon al een jaar niet gezien... en wie kom je een uur later tegen?? En naam of geslacht van een baby goed raden, sja...

De dingen die je toevallig goed hebt voorspelt, onthou je beter dan de keren dat je ernaast zat!
Nu kun je in alle 'ben ik nu zwanger?' topics komen opdraven time2change! Jij hebt blijkbaar dus een werkende glazen bol!

Ik zou je heel graag vragen naar mijn bevallingsdatum, maar volgens mij kan ik geen pb ontvangen. Damn, afwachten dan maar.
Uuuh echt fleet? Maar jij hoeft niet lang te wachten
In ieder geval ben jij heel gelukkig zwanger Fleet,
Pantax? Bericht gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven