Zo vreemd.

05-05-2014 16:18 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ook ik ben één van de meestal stille meelezers. Af en toe reageer ik wel op dingen.

Nu wil ik toch graag jullie ( ongezouten ) mening.

Iets te vaak overkomen mij gedachten waardoor ik dingen weet die ik eigenlijk niet kan weten ( jaaa ik weet het klinkt hardstikke zweverig en eigenlijk ben/was ik te nuchter voor dit).

Het zijn echter zulke overduidelijke feiten die ik op dat moment dan ook echt zeker weet.

Inmiddels heb ik van 3 vrouwen het geslacht van hun baby voorspeld ( en nee er waren geen andere vrouwen waar ik het fout had).

Gekke is dat ik van alle vrouwen niet eens wist dat ze zwanger waren. Bij alle 3 wist ik ineens gewoon heel zeker dat ze een jongen/meisje zouden krijgen. Bij alle 3 klopte het.

Verder was mijn schoonzus zwanger. Op een bepaald tijdstip dacht ik ineens aan een naam (totaal geen voor de hand liggende naam).

Uur later werd ik gebeld dat ik tante was geworden, de naam klopte en het tijdstip was precies tijdstip waarop ik aan die naam dacht.

Verder zijn er nog vele (kleine/grote ) dingen gebeurd maar wil het hier niet al te lang maken.

Is dit allemaal toeval? Ik ben eigenlijk te nuchter voor dit, (probeer het echt te ontkennen) maar vond vooral het weten van de naam van mijn neefje wel heftig.
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 19:30:

In ieder geval ben jij heel gelukkig zwanger Fleet,Dat klopt in ieder geval zeker!
Fleet:juli
Geweldig

Ik ook ik ook

Wil al maanden Zwanger worden, al

Sinds november

Al maand overtijd maar ik ben nu niet zwanger

En wil zo graag zwanger worden want de kans is groot mijn vader niet lang meer heeft....

Als zijn ziekte is wat ze denken(nee geen kanker)

Dan ziet het er niet best uit
??

En wij??? Wordt ons 2e kindje (augustus2014) een jongetje of een meisje?

Ben heeeeel benieuwd! Beide namen hebben we al dus als je die goed erbij weet, ben ik helemaal overtuigd :-) (overigens geloof ik sowieso wel n beetje in bepaalde para-verschijnselen die sommige mensen kunnen hebben)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Ach lieve Kiwi, dat is niet leuk. Veel succes en sterkte. Jij wordt ook zwanger, denk rond eind van dit jaar (okt/nov)
Pfhoe summer, doe ff een pb?
Dan moet ik ff uitzoeken hoe ik een pb moet sturen :-) (gaat vast niet lukken via mobiel forummen)
quote:kiwiwi schreef op 05 mei 2014 @ 20:03:

Geweldig

Ik ook ik ook

Sinds november

En wil zo graag zwanger worden want de kans is groot mijn vader niet lang meer heeft....

Dan ziet het er niet best uitAh meid, wat ontzettend naar. Veel sterkte en ik hoop dat het voor jullie snel mag lukken (ik heb geen voorspellende gaven, maar hoop wel het beste voor jullie).
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 19:54:

Fleet:juliOh, dan ga ik toch twee weken over tijd lopen! We gaan het zien, ik ga je in het achterhoofd houden.
quote:time2change schreef op maandag 05 mei 2014 18:13 Lisa: jaJoepie!
Kiwi:
Volgens mij heb ik je een pb gestuurd. (Maar ik ben een enorme nul wat dat betreft dus misschien is het niet gelukt :s)
quote:time2change schreef op maandag 05 mei 2014 20:43 Ach lieve Kiwi, dat is niet leuk. Veel succes en sterkte. Jij wordt ook zwanger, denk rond eind van dit jaar (okt/nov)

Denk dat dat te laat zou zijn....een jaar (nog9 maanden zwanger natuurlijk) haalt hij niet...

99% zeker hij het heeft

Ik hoop je er naast zit voor deze ene keer :-)

Dankjewel
quote:fleetfox schreef op maandag 05 mei 2014 20:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="kiwiwi in "Zo vreemd."" class="messagelink">kiwiwi schreef op 05 mei 2014 @ 20:03</a>:</b>

Geweldig

Ik ook ik ook

Sinds november

Dan ziet het er niet best uit</div></blockquote>Ah meid, wat ontzettend naar. Veel sterkte en ik hoop dat het voor jullie snel mag lukken (ik heb geen voorspellende gaven, maar hoop wel het beste voor jullie).

Dankjewel

Lief van je
het geslacht van een kind goed gokken is niet zo moeilijk, 50% slagingskans. De kans dat je het drie keer achter elkaar goed hebt is ook heel goed mogelijk.

Je lijkt me helemaal niet nuchter als je daar iets achter zoekt
Oohhh en lieve allemaal wat als ik er zo naast zit bij jullie? Vind dit echt lastig en ook best raar zo.
quote:kiwiwi schreef op 05 mei 2014 @ 21:00:

[...]

Denk dat dat te laat zou zijn....een jaar (nog9 maanden zwanger natuurlijk) haalt hij niet...

99% zeker hij het heeft

Ik hoop je er naast zit voor deze ene keer :-)

DankjewelAachh lieve Kiwi, hopelijk zit ik ernaast.heel veel sterkte!
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 21:04:

Oohhh en lieve allemaal wat als ik er zo naast zit bij jullie? Vind dit echt lastig en ook best raar zo.Dan lach ik er eens om . En als je gelijk hebt dan ben je de komende tien jaar nog onder de pannen als zwanger/geslacht/bevallingsdatum voorspeller.
quote:time2change schreef op 05 mei 2014 @ 16:18:

Hallo allemaal,

Is dit allemaal toeval?

Ja.

De naam van je neefje is niet toevallig een van deze:

1. Lucas

2. Levi

3. Bram

4. Finn

5. Sem

6. Milan

7. Noah

8. Daan

9. Liam

10. Luuk

11. Ruben

12. Jayden

13. Thomas

14. Tim

15. Max

16. Thijs

17. Lars

18. Jesse

19. Sam

20. Tygo

En het is ook niet toevallig Archibald? Of Edelbert?
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 mei 2014 @ 21:01:

het geslacht van een kind goed gokken is niet zo moeilijk, 50% slagingskans. De kans dat je het drie keer achter elkaar goed hebt is ook heel goed mogelijk.

Je lijkt me helemaal niet nuchter als je daar iets achter zoekt3x achter elkaar, plus de (niet voorspelbare)naam en tijdstip van geboorte?
Ha ha nee Dubiootje.

De naam van mijn neefje komt niet in de lijst voor, ergo het is een naam die niet in top lijsten voorkomt.
Sterkte kiwi xxx
Toeval bestaat.
Het tijdstip van de geboorte heb je niet voorspeld toch? Op dat tijdstip dacht jij aan een naam. Dat is niet zo gek rond de datum waarop je schoonzus uitgerekend is.

De naam heb je misschien net als je schoonzus een keer onbewust voorbij zien of horen komen. Het geheugen registreert veel dingen onbewust. Het lijkt dus of zoiets uit het niets komt, omdat je het je niet bewust kan herinneren.

Als je echt nuchter bent, zoek je het meer in die hoek
Ga in therapie!
Het was totaal niet rond de uitgerekende datum! En mijn schoonzus had juist het idee dat het nog lang niet stond te gebeuren.

En mijn nuchtere reactie was juist dat ik dacht bij die naam"Ach wat een onzin, die naam kiezen ze vast niet"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven