opgeil tips

06-05-2014 21:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik en mijn vriend doen regelmatig aan seks,

we doen het langzaam,snel,hard,zacht alle manieren.

Soms vindt ik het ook leuk om hem extra op te geilen

dan ga ik kusjes geven in zijn nek en fluister ik dingen in zijn oor.

Ik vindt het geweldig om hem gek te maken en daarna seks te hebben, hebben jullie nog tips om iemand geil te maken?
Op hem afhuppelen en ze dan extra spreiden dan weer bukken en dingen laten vallen. Liever niet in de buurt van de buurvrouw want dat bederft haar woonplezier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 06 mei 2014 @ 21:06:

Op hem afhuppelen en ze dan extra spreiden dan weer bukken en dingen laten vallen. Liever niet in de buurt van de buurvrouw want dat bederft haar woonplezier.

Ik vind foutloos Nederlands altijd heel opwindend.

Ik vind

Hij/zij vindt

Wij vinden

Grrrr....ik glij al van mijn stoel

Spreiden is altijd goed!

Was het al bijna weer vergeten.

Op hem afhuppelen en ze dan extra spreiden dan weer bukken en dingen laten vallen. Liever niet in de buurt van de buurvrouw want dat bederft haar woonplezier.ik denk dat de buren het uitzicht niet zo fijn zouden vinden nee
De buurman wel hoor, alleen de buurvrouw niet.
quote:maria0807 schreef op 06 mei 2014 @ 21:02:

hebben jullie nog tips om iemand geil te maken? Lap mijn ramen, ruim de garage op en doe de afwas.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Doe eens gek en klim in een paal!
quote:joyce2202 schreef op 06 mei 2014 @ 21:18:

Doe eens gek en klim in een paal!Zijn paal offff?
Haha meesterlijke vraag. Ik ben helemaal niet verlegen dus mijn vriendje is moeilijk meer te verrassen. Maar als hij niets van je gewend is meot je zeker een striptease en horny dingen in zn oor op momenten dat het eigenlijk niet kan.. of als je op de koffie bent bij zn ouders, hem een smsje sturen met de tekst: ik wil je nu. dan kijkt ie je vast en zeker aan van BOOM CHIKA WAH WAH! En idd, dellerige lingerie! Of probeer een x een rollen spel. offuh.. blinddoek hem en begin vanaf zn nek naar beneden te zoenen, goede ervaring mee:P

Wat ze al zeiden ..Over ze buikje strelen enz, en wat mijn vriendje echt geil kan maken; .Ik pak dan ze haren aan de achterkant van ze hoofd en trek er aan...NIET TE HARD maar gwn net op de manier die jij dan ook lkkr zou kunnen vinden,

En ja ze polsen vasthouden zodat jij the controle heb..Dat kan hem ook ophitse:)

de meeste worden geil van:

*met je nagels over zijn rug

*strelen over zijn onderbuik en steeds een stuk je naar benenden(kan je ook met je mond/tong doen)

*kusjes in zijn nek

*sabbelen/bijten aan zijn oorlel en zacht kreun geluidje maken

*boven op hem gaan zitten zijn shirt uitrekken en je eigen shirt en super stout kijken.

*of ipv lief en teder zijn ineens heel wild worden daar worden ze meestal echt geil van

*met je handen door zijn haren en zachtjes eraan trekken

*masage olie gebruiken smeer zijn rug en buik in en na het insmeren veeg je het zelf aan je eigen buik,benen af.

*Ijsblokje in je mond daarna uit doen en dan met je tong over zijn lichaam gaan.

*Fluisteren dat je echt zin in hem heb dat je echt geil bent dat je hem gaat verwennen.

* zijn oorlel likken

* doen alsof je zijn vinger pijpt/duim trekt.

* zachtjes in zijn oor hijgen

* met je vinger langs zijn broekrand.

* met ijsblokjes/slagroom of andere dingen.

* geile dingen in zijn oren fluisteren

* tegen hem aan gaan staan met je billen beetje heen en weer tegen zijn ding schuiven.

* stoeien

* hem pesten door hem te zoenen en als hij dan net heftig terug wil gaan zoenen, standje geven dat het niet mag.

* jezelf aanraken, en hij mag het niet doen

* zijn binnenbeen strelen,zachtjes naar boven maar niet bij 'het'

* in z'n onderlip bijten

* over z'n buik/borst aaien

* aan z'n tepels likken

* met je hand tussen z'n benen en dan naar boven glijden

* zachtjes met je vingertoppen strelen zodat je hem heel erg kietelt

* op de fiets als je achterop zit, je handen om zijn midden slaan. En dan opeens, heel zachtjes (en toevallig) langs zijn kruis gaan.

* wild zoenen, plotseling stoppen, en hem lang en zwoel aankijken

* in gezelschap onopvallend over z'n kruis strelen

* z'n bovenbenen 'masseren'

* z'n hand pakken en over je eigen lichaam laten glijden

* als je voor hem zit met je vingers heel strak over z'n rug 'krassen', maar niet met teveel nagels.

* Hem een plaagkus geven, Telkens als die je een kus wilt geven je hoofd wegtrekken..En als die dan niet kijkt hem volop zoenen.

* Boven op hem gaan zitten, en hem lief aankijken, en dan zeggen dat je veel van hem houdt en hem dan hevig gaan kussen.

* Hem omhelzen en hem dan een tedere kus in ze nek geven.

* Rondjes om ze navel of Tepel gaan draaien.

* Zeggen tegen hem dat hij je niet mag aan raken, Dat jij vandaag ze naughty girl bent, en niet hij.

* ALs hij op bed ligt... dan als een katachtige over hem heen kruipen .. en hem heftig zoenen... of boven op hem gaan zitten en over zijn borst wrijven, en ondertussen heel ondeugend aan zitten kijken... en kijken hoe lang hij dat nog vol houdt...

* Als hij voerhemd heeft, knoop hem los, of schuif zijn shirt naar boven ... zodat je steeds meer ziet en kunt voelen, en draai rondjes om zijn tepels.. of af en toe kusje er op...

* uitdagende smsjes sturen , lukt ook..

* mmm je kan hem ook ene keertje vrij toegang geven naar jou lichaam en dan zelf niets doen ... jongens vinden ook dat geweldig en is zelfs veel plezier voor jou!!!

* spannend aan kijken maar toch nog een beetje afhoudelijk ofzo zo van dat ie je steeds meer wil

http://lmgtfy.com/?q=tips+%20geilen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

quote:Enn schreef op 06 mei 2014 @ 21:24:

Haha meesterlijke vraag. Ik ben helemaal niet verlegen dus mijn vriendje is moeilijk meer te verrassen. Maar als hij niets van je gewend is meot je zeker een striptease en horny dingen in zn oor op momenten dat het eigenlijk niet kan.. of als je op de koffie bent bij zn ouders, hem een smsje sturen met de tekst: ik wil je nu. dan kijkt ie je vast en zeker aan van BOOM CHIKA WAH WAH! En idd, dellerige lingerie! Of probeer een x een rollen spel. offuh.. blinddoek hem en begin vanaf zn nek naar beneden te zoenen, goede ervaring mee:P

Wat ze al zeiden ..Over ze buikje strelen enz, en wat mijn vriendje echt geil kan maken; .Ik pak dan ze haren aan de achterkant van ze hoofd en trek er aan...NIET TE HARD maar gwn net op de manier die jij dan ook lkkr zou kunnen vinden,

En ja ze polsen vasthouden zodat jij the controle heb..Dat kan hem ook ophitse:)

de meeste worden geil van:

*met je nagels over zijn rug

*strelen over zijn onderbuik en steeds een stuk je naar benenden(kan je ook met je mond/tong doen)

*kusjes in zijn nek

*sabbelen/bijten aan zijn oorlel en zacht kreun geluidje maken

*boven op hem gaan zitten zijn shirt uitrekken en je eigen shirt en super stout kijken.

*of ipv lief en teder zijn ineens heel wild worden daar worden ze meestal echt geil van

*met je handen door zijn haren en zachtjes eraan trekken

*masage olie gebruiken smeer zijn rug en buik in en na het insmeren veeg je het zelf aan je eigen buik,benen af.

*Ijsblokje in je mond daarna uit doen en dan met je tong over zijn lichaam gaan.

*Fluisteren dat je echt zin in hem heb dat je echt geil bent dat je hem gaat verwennen.

* zijn oorlel likken

* doen alsof je zijn vinger pijpt/duim trekt.

* zachtjes in zijn oor hijgen

* met je vinger langs zijn broekrand.

* met ijsblokjes/slagroom of andere dingen.

* geile dingen in zijn oren fluisteren

* tegen hem aan gaan staan met je billen beetje heen en weer tegen zijn ding schuiven.

* stoeien

* hem pesten door hem te zoenen en als hij dan net heftig terug wil gaan zoenen, standje geven dat het niet mag.

* jezelf aanraken, en hij mag het niet doen

* zijn binnenbeen strelen,zachtjes naar boven maar niet bij 'het'

* in z'n onderlip bijten

* over z'n buik/borst aaien

* aan z'n tepels likken

* met je hand tussen z'n benen en dan naar boven glijden

* zachtjes met je vingertoppen strelen zodat je hem heel erg kietelt

* op de fiets als je achterop zit, je handen om zijn midden slaan. En dan opeens, heel zachtjes (en toevallig) langs zijn kruis gaan.

* wild zoenen, plotseling stoppen, en hem lang en zwoel aankijken

* in gezelschap onopvallend over z'n kruis strelen

* z'n bovenbenen 'masseren'

* z'n hand pakken en over je eigen lichaam laten glijden

* als je voor hem zit met je vingers heel strak over z'n rug 'krassen', maar niet met teveel nagels.

* Hem een plaagkus geven, Telkens als die je een kus wilt geven je hoofd wegtrekken..En als die dan niet kijkt hem volop zoenen.

* Boven op hem gaan zitten, en hem lief aankijken, en dan zeggen dat je veel van hem houdt en hem dan hevig gaan kussen.

* Hem omhelzen en hem dan een tedere kus in ze nek geven.

* Rondjes om ze navel of Tepel gaan draaien.

* Zeggen tegen hem dat hij je niet mag aan raken, Dat jij vandaag ze naughty girl bent, en niet hij.

* ALs hij op bed ligt... dan als een katachtige over hem heen kruipen .. en hem heftig zoenen... of boven op hem gaan zitten en over zijn borst wrijven, en ondertussen heel ondeugend aan zitten kijken... en kijken hoe lang hij dat nog vol houdt...

* Als hij voerhemd heeft, knoop hem los, of schuif zijn shirt naar boven ... zodat je steeds meer ziet en kunt voelen, en draai rondjes om zijn tepels.. of af en toe kusje er op...

* uitdagende smsjes sturen , lukt ook..

* mmm je kan hem ook ene keertje vrij toegang geven naar jou lichaam en dan zelf niets doen ... jongens vinden ook dat geweldig en is zelfs veel plezier voor jou!!!

* spannend aan kijken maar toch nog een beetje afhoudelijk ofzo zo van dat ie je steeds meer wil

http://lmgtfy.com/?q=tips+%20geilendankjewel! eens zien hoe lang hij het vol gaat houden

Je bent zelf een theepot
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 mei 2014 @ 21:08:

[...]

Ik vind foutloos Nederlands altijd heel opwindend.

Ik vind

Hij/zij vindt

Wij vinden

Grrrr....ik glij al van mijn stoel

Je vergeet de

Ik en mijn vriend
Je bent zelf een theepot
Gele briefjes plakken als je eerder het pand verlaat
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 mei 2014 @ 21:51:

Gele briefjes plakken als je eerder het pand verlaatGeil, vroeg ze. Niet geel.
quote:maria0807 schreef op 06 mei 2014 @ 21:40:

[...]

dankjewel! eens zien hoe lang hij het vol gaat houden Bedanken voor een LMGTFY-link is naïef lief
Je bent zelf een theepot
quote:eldorado schreef op 06 mei 2014 @ 21:52:

[...]

Geil, vroeg ze. Niet geel.Je kunt hele geile dingen schrijven op gele briefjes
Je bent zelf een theepot
Als je thuis komt lig ik naakt op het bed te wachten en mag je me uren lang afzwepen.
quote:Istar_ schreef op 06 mei 2014 @ 21:55:

Als je thuis komt lig ik naakt op het bed te wachten en mag je me uren lang afzwepen.Als je dat wil is het niet leuk, je bent sadist of niet
quote:sehnsucht schreef op 06 mei 2014 @ 21:57:

[...]

Als je dat wil is het niet leuk, je bent sadist of niet Sadist vindt dat juist leuk lijkt me.
quote:Istar_ schreef op 06 mei 2014 @ 22:00:

[...]

Sadist vindt dat juist leuk lijkt me.

Je snapt het concept niet

Masochist: Sla me!

Sadist: Nee.. (of nu nog niet)

quote:sehnsucht schreef op 06 mei 2014 @ 22:04:

[...]

Je snapt het concept niet

Masochist: Sla me!

Sadist: Nee.. (of nu nog niet)

Of: ja, zo lang als ik daar zin in heb.

Ik snap de context meer dan goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven