Yes man experiment
dinsdag 29 april 2014 om 13:26
donderdag 8 mei 2014 om 16:51
Een leuke film, en bij mij kwam de gedachte ook op om dat eens te gaan doen, maar NEE dat is niet uit te voeren, zeker niet als mensen er misbruik van gaan maken. Wel denk ik af en toe wat bewuster na, en ga ik wel eens uitdagingen aan waar ik normaal nee op zou zeggen.
Lekker blijven zitten op de bank brengt me ook niet verder, dus idd eens bij mijn bejaarde buurvrouw langs om te kletsen toen ze me vroeg voor een kopje koffie, en ik kreeg gelijk een mooi verhaal te horen over haar leven.
Lekker blijven zitten op de bank brengt me ook niet verder, dus idd eens bij mijn bejaarde buurvrouw langs om te kletsen toen ze me vroeg voor een kopje koffie, en ik kreeg gelijk een mooi verhaal te horen over haar leven.
donderdag 8 mei 2014 om 17:00
Ik denk dat je echt niet overal 'ja' op hoeft te zeggen. Maar juist onverwachte dingen, waar je normaal misschien al automatisch 'nee' op zou zeggen omdat je niet precies kunt overzien wat het is, of omdat je bang bent dat het veel tijd kost, Ik kan uit ervaring zeggen dat het heel leuk kan zijn om eens zomaar ergens in te stappen en maar te zien wat ervan komt. het hoeven geen grote dingen te zijn, maar bijvoorbeeld wat savoije zegt. Openstaan voor alles, dat is het eigenlijk.
zaterdag 17 mei 2014 om 21:37