Tripje, tips op budget?
vrijdag 9 mei 2014 om 16:31
Hay!
Wij, vriend en ik, hebben 300 euro voor een paar daagjes, liefst 3/4 nachten, even weg. Het liefst met de trein. We wonen zelf in het noorden. We dachten zelf aan Antwerpen, maar misschien hebben jullie nog leuke aanraders!
We willen het liefst dicht bij een centrum. Verder ben ik gek op shoppen en houden we van kerken/musea ontdekken.
Iemand een idee?
Wij, vriend en ik, hebben 300 euro voor een paar daagjes, liefst 3/4 nachten, even weg. Het liefst met de trein. We wonen zelf in het noorden. We dachten zelf aan Antwerpen, maar misschien hebben jullie nog leuke aanraders!
We willen het liefst dicht bij een centrum. Verder ben ik gek op shoppen en houden we van kerken/musea ontdekken.
Iemand een idee?
vrijdag 9 mei 2014 om 16:34
vrijdag 9 mei 2014 om 16:39
quote:NepBlond schreef op vrijdag 09 mei 2014 16:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "Tripje, tips op budget?"" class="messagelink">masque schreef op 09 mei 2014 @ 16:34</a>:</b>
Ja ik raad aan: niet antwerpen.. Dan eerder brugge, gent of brussel..
</div></blockquote>
Hoezo geen Antwerpen? Wij vinden het erg leuk!
We willen liever niet met vliegtuig (vliegangst vriend ).. In vind antwerpen zo simpel, rijen van winkels die zich steeds herhalen.. Onze lieve vrouwe plein is saahaai en het spannendste is een riool wandeling.. Dan is brussel echt beter met als tot het mooiste natuur historisch museum die ik ooit gezien heb (en dat zijn er veeel, kan NY aan tippen..)
Ja ik raad aan: niet antwerpen.. Dan eerder brugge, gent of brussel..
</div></blockquote>
Hoezo geen Antwerpen? Wij vinden het erg leuk!
We willen liever niet met vliegtuig (vliegangst vriend ).. In vind antwerpen zo simpel, rijen van winkels die zich steeds herhalen.. Onze lieve vrouwe plein is saahaai en het spannendste is een riool wandeling.. Dan is brussel echt beter met als tot het mooiste natuur historisch museum die ik ooit gezien heb (en dat zijn er veeel, kan NY aan tippen..)
vrijdag 9 mei 2014 om 16:44
quote:masque schreef op 09 mei 2014 @ 16:39:
[...]
In vind antwerpen zo simpel, rijen van winkels die zich steeds herhalen.. Onze lieve vrouwe plein is saahaai en het spannendste is een riool wandeling.. Dan is brussel echt beter met als tot het mooiste natuur historisch museum die ik ooit gezien heb (en dat zijn er veeel, kan NY aan tippen..)Oehh.. dat klinkt wel goed.. Even kijken of dat te doen is met trein!
[...]
In vind antwerpen zo simpel, rijen van winkels die zich steeds herhalen.. Onze lieve vrouwe plein is saahaai en het spannendste is een riool wandeling.. Dan is brussel echt beter met als tot het mooiste natuur historisch museum die ik ooit gezien heb (en dat zijn er veeel, kan NY aan tippen..)Oehh.. dat klinkt wel goed.. Even kijken of dat te doen is met trein!
vrijdag 9 mei 2014 om 16:51
quote:NepBlond schreef op vrijdag 09 mei 2014 16:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "Tripje, tips op budget?"" class="messagelink">masque schreef op 09 mei 2014 @ 16:39</a>:</b>
[...]
In vind antwerpen zo simpel, rijen van winkels die zich steeds herhalen.. Onze lieve vrouwe plein is saahaai en het spannendste is een riool wandeling.. Dan is brussel echt beter met als tot het mooiste natuur historisch museum die ik ooit gezien heb (en dat zijn er veeel, kan NY aan tippen..)</div></blockquote>Oehh.. dat klinkt wel goed.. Even kijken of dat te doen is met trein! Is maar 15min verder dan antwerpen:)
[...]
In vind antwerpen zo simpel, rijen van winkels die zich steeds herhalen.. Onze lieve vrouwe plein is saahaai en het spannendste is een riool wandeling.. Dan is brussel echt beter met als tot het mooiste natuur historisch museum die ik ooit gezien heb (en dat zijn er veeel, kan NY aan tippen..)</div></blockquote>Oehh.. dat klinkt wel goed.. Even kijken of dat te doen is met trein! Is maar 15min verder dan antwerpen:)
vrijdag 9 mei 2014 om 17:04
Ik vond Keulen erg leuk, goed voor shoppen, musea en kerken. Voor 24 euro retour heb je een Eurolines buskaartje (arnhem-keulen) en de trein is ook prima. Op 18 mei is het museum dag, bij veel musea gratis entree en van 16-22 mei wijnweek. Staat dan een kleine markt buiten waar je voor een klein bedrag allerlei lokale wijnen kunt drinken.
Naar Brussel (utrecht-brussel) is helemaal goedkoop met Eurolines, 18 euro voor een retour.
Naar Brussel (utrecht-brussel) is helemaal goedkoop met Eurolines, 18 euro voor een retour.
vrijdag 9 mei 2014 om 17:10
De kamer hebben wij trouwens via wimdu geboekt, weer eens wat anders dan een hotel. http://www.wimdu.com/colo ... ologne&ajax_search=active
vrijdag 9 mei 2014 om 17:18
Brugge, Brussel (hier al tig keer in een hotel 5sterren gezeten die nabij station Brussel Noord lag, iets van 50 euro voor 2 nachten en 2 ontbijt). Maastricht en Valkenburg zijn ook erg leuk.
Denk dat Rotterdam of Den Haag ook wel leuk zijn, iig als ik er een dagje ben dan vind ik het leuk.
Oh en een weekendje Texel lijkt mij leuk.
Denk dat Rotterdam of Den Haag ook wel leuk zijn, iig als ik er een dagje ben dan vind ik het leuk.
Oh en een weekendje Texel lijkt mij leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 mei 2014 om 17:26
Ik ben net een weekendje naar Haarlem geweest. Een echte aanrader! Je kunt er geweldig leuk winkelen want heel veel leuke kleine winkeltjes (naast alle welbekende ketens). Verder hebben wij de hofjeswandeling gedaan, was ook erg leuk!
Frans Hals museum en nu in het Historisch museum: vrouwen met lef, ook erg leuk!
Frans Hals museum en nu in het Historisch museum: vrouwen met lef, ook erg leuk!