65 jaar

12-05-2014 12:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
binnenkort wordt mijn schoonmoeder 65

ze wil een feestje houden men er komen ongeveer 16 mensen. Niet te groot dus. De afgelopen jaren doen ze in mijn schoonfamilie bij bijzondere verjaardagen/bruiloften altijd wel een liedje. Maar dat wordt een beetje standaart. Nu hadden we vorig jaar op een bruiloft een quiz gedaan errug geslaagd. Ben nu dus op zoek naar iets orgineels voor mijn schoonmoeder. Ze rent altijd voor iedereen dus is wel leuk om een keer echt bij haar stil te staan. Misschien iets waar de rest van de gasten bij betrokken wordt.??
niemand???
Petje op petje af, met vragen die over je schoonmoeder gaan. Eventueel opgeleukt met grappige foto's. Maak het vooral niet te lang, en je kunt er een leuk prijsje bij doen voor degene die het het langste volhoudt.
Wat zoek je precies? Weer iets leuks om met z'n alle te doen, of een origineel cadeau?

Een lied is inderdaad een beetje standaard, misschien een leuke slideshow van baby tot nu? Of van alle hoogte punten in haar leven, trouwerij, geboortes?

Moeilijk hoor!
hoogtepunten inderdaad maar wel van na haar scheiding denk ik

is altijd wel leuk om mensen erbiuj te betrekken zaten eerst te denken aan 1 tegen 100 ofzo
quote:blackshadow schreef op 12 mei 2014 @ 13:43:

hoogtepunten inderdaad maar wel van na haar scheiding denk ik

is altijd wel leuk om mensen erbiuj te betrekken zaten eerst te denken aan 1 tegen 100 ofzo

Dat zou mij hartstikke leuk lijken, betrek je toch alle gasten erbij

maar dan wordt het 1 tegen ongeveer 16?

En de bruiloft van vorig jaar, was je schoonmoeder daar ook bij?
ja was de broer van mijn man

leuke is ookk dat iedereen aliid wel meehelpt. Maar wij (mijn man en ik) moeten het bedenken zeg maar. Als ieder weet wat ze moeten doen helpen ze altijd wel mee. Is ook niet erg maar soms wel moeilijk om orgineel te blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven