65 jaar
maandag 12 mei 2014 om 12:51
binnenkort wordt mijn schoonmoeder 65
ze wil een feestje houden men er komen ongeveer 16 mensen. Niet te groot dus. De afgelopen jaren doen ze in mijn schoonfamilie bij bijzondere verjaardagen/bruiloften altijd wel een liedje. Maar dat wordt een beetje standaart. Nu hadden we vorig jaar op een bruiloft een quiz gedaan errug geslaagd. Ben nu dus op zoek naar iets orgineels voor mijn schoonmoeder. Ze rent altijd voor iedereen dus is wel leuk om een keer echt bij haar stil te staan. Misschien iets waar de rest van de gasten bij betrokken wordt.??
ze wil een feestje houden men er komen ongeveer 16 mensen. Niet te groot dus. De afgelopen jaren doen ze in mijn schoonfamilie bij bijzondere verjaardagen/bruiloften altijd wel een liedje. Maar dat wordt een beetje standaart. Nu hadden we vorig jaar op een bruiloft een quiz gedaan errug geslaagd. Ben nu dus op zoek naar iets orgineels voor mijn schoonmoeder. Ze rent altijd voor iedereen dus is wel leuk om een keer echt bij haar stil te staan. Misschien iets waar de rest van de gasten bij betrokken wordt.??
maandag 12 mei 2014 om 13:36
maandag 12 mei 2014 om 13:57
quote:blackshadow schreef op 12 mei 2014 @ 13:43:
hoogtepunten inderdaad maar wel van na haar scheiding denk ik
is altijd wel leuk om mensen erbiuj te betrekken zaten eerst te denken aan 1 tegen 100 ofzo
Dat zou mij hartstikke leuk lijken, betrek je toch alle gasten erbij
maar dan wordt het 1 tegen ongeveer 16?
En de bruiloft van vorig jaar, was je schoonmoeder daar ook bij?
hoogtepunten inderdaad maar wel van na haar scheiding denk ik
is altijd wel leuk om mensen erbiuj te betrekken zaten eerst te denken aan 1 tegen 100 ofzo
Dat zou mij hartstikke leuk lijken, betrek je toch alle gasten erbij
maar dan wordt het 1 tegen ongeveer 16?
En de bruiloft van vorig jaar, was je schoonmoeder daar ook bij?
maandag 12 mei 2014 om 15:40