Stalkiing
woensdag 14 mei 2014 om 07:44
Hai allemaal.
Ik heb een vraag omdat ik niet zo goed wat ik hier mee moet.
Vroeger toen ik een jaartje of 13 was had ik een vrienden groepje waar van een een Turkse jongen was, in heb begin deed hij nog wel normaal maar later de jaren werd hij obsessiever met aangeven dat hij verliefd was en ik hem netjes verteld heb dat ik dat niet ben en toen begon de ellende om een verhaal kort te maken deze jongen heeft mij vanaf mij 14e tot mijn 17 jaar gestalkt bij mijn school staan steeds bellen brieven schrijven andere mannen laten bellen en cadeautjes sturen heeft heel lang geduurd dat de politie hem een verbod gaf.
Nu jaren later krijg ik ineens uitnodiging op fb en op instragram ik weet niet of meer hij voor altijd een contact verbod heeft en wat ik hier mee aanmoet ik heb hem wel geblokkeerd op beide sites maar ik voel me weer dat meisje als toen beetje de kriebels van...
Wie heeft advies of ervaring hiermee?
Ik heb een vraag omdat ik niet zo goed wat ik hier mee moet.
Vroeger toen ik een jaartje of 13 was had ik een vrienden groepje waar van een een Turkse jongen was, in heb begin deed hij nog wel normaal maar later de jaren werd hij obsessiever met aangeven dat hij verliefd was en ik hem netjes verteld heb dat ik dat niet ben en toen begon de ellende om een verhaal kort te maken deze jongen heeft mij vanaf mij 14e tot mijn 17 jaar gestalkt bij mijn school staan steeds bellen brieven schrijven andere mannen laten bellen en cadeautjes sturen heeft heel lang geduurd dat de politie hem een verbod gaf.
Nu jaren later krijg ik ineens uitnodiging op fb en op instragram ik weet niet of meer hij voor altijd een contact verbod heeft en wat ik hier mee aanmoet ik heb hem wel geblokkeerd op beide sites maar ik voel me weer dat meisje als toen beetje de kriebels van...
Wie heeft advies of ervaring hiermee?
woensdag 14 mei 2014 om 08:47
woensdag 14 mei 2014 om 09:48
woensdag 14 mei 2014 om 10:15
quote:
carola_c schreef op 14 mei 2014 @ 09:27:
Het is een Knuffelallochtoon, dus effe flink knuffelen.
Die goede jongen heeft toch ook een beetje liefde in zijn leven nodig en iedereen verdient toch een tweede kans in dit leven?
Toch?
He needs a
Heb jij ze wel alle 24 in het kratje?
Wanne kutjanus! (Pa VanDetta)
ja alleen zijn die 24 leeg... vandaar??
maar inderdaad even informeren bij de politie??
carola_c schreef op 14 mei 2014 @ 09:27:
Die goede jongen heeft toch ook een beetje liefde in zijn leven nodig en iedereen verdient toch een tweede kans in dit leven?
Toch?
He needs a
Heb jij ze wel alle 24 in het kratje?
Wanne kutjanus! (Pa VanDetta)
ja alleen zijn die 24 leeg... vandaar??
maar inderdaad even informeren bij de politie??
woensdag 14 mei 2014 om 13:29
woensdag 14 mei 2014 om 18:03
Nou ik zie nu pas dat ik vanmorgen per ongeluk 2 i 's neer heb gezet kan gebeuren... Kan het niet veranderen.
Carola stalken is een ernstige zaak ik heb 3 jaar lang last gehad met deze jongen en niet zo een klein beetje ook dus deze opmerking vind ik echt niet tof......
Idd ik zal dat even gaan informeren bij de politie dank!
Carola stalken is een ernstige zaak ik heb 3 jaar lang last gehad met deze jongen en niet zo een klein beetje ook dus deze opmerking vind ik echt niet tof......
Idd ik zal dat even gaan informeren bij de politie dank!
woensdag 14 mei 2014 om 18:07
Negeren, blokkeren, je doet het prima!
Als hij niet ophoudt melding maken bij de politie en ik zou nu ook al mijn familie en vrienden op de hoogte brengen, zodat zij ook weten dat ze bijv. jouw telefoonnummer niet moeten geven.
Succes, ik snap dat je hier de kriebels van krijgt, hopelijk houdt hij snel op.
Als hij niet ophoudt melding maken bij de politie en ik zou nu ook al mijn familie en vrienden op de hoogte brengen, zodat zij ook weten dat ze bijv. jouw telefoonnummer niet moeten geven.
Succes, ik snap dat je hier de kriebels van krijgt, hopelijk houdt hij snel op.
woensdag 14 mei 2014 om 18:41
quote:carola_c schreef op 14 mei 2014 @ 09:27:
Toch?
He needs a
Kom op Carola. Te plat, te makkelijk, dit. Je kan vast beter!
Toch?
He needs a
Kom op Carola. Te plat, te makkelijk, dit. Je kan vast beter!