gewoon scharrelen
donderdag 15 mei 2014 om 03:56
Ik ben een meisje van 23 en het is sinds 5 maanden uit met mijn ex. Sinds kort ben ik benieuwd naar het scharrelen. Ik heb dat nog nooit gedaan, heb ook nog nooit een ONS gehad. Het lijkt mij wel spannend. Alleen ik heb een extreem lief en onschuldige look en kom ook best wel timide over. Als mensen mij zien, niemand, geen enkele man zou denken.. "dit meisje is alleen uit voor de seks". Bij het uitgaan wordt er weleens met mij geflirt, alleen durf ik nooit zo goed terug te flirten. Ik heb weleens dates gehad, maar die wilden wel wat serieus. Ik wil dus helemaal geen vaste relatie, maar hoe kom je gewoon aan een scharrel?
donderdag 15 mei 2014 om 05:44
donderdag 15 mei 2014 om 07:48
Jezus.. Elfjetwaalf...
Het is niet de elfde of twaalfde eeuw toch nog??
Waarom zou een meisje niet seksueel mogen genieten omdat ze wat rustiger is dan haar soortgenoten??
Die feministische golven zijn toch niet voor niets geweest hoop ik??
Meiden hebben net zo veel recht als bv mannen om dit te doen hoor!
Wordt je echt geen minder mens van;)
Waarom zou een meisje niet seksueel mogen genieten omdat ze wat rustiger is dan haar soortgenoten??
Wordt je echt geen minder mens van;)
donderdag 15 mei 2014 om 08:11
Bij elke vrouw is er wel een man die haar ziet zitten, alleen voor de seks.
Bij lieve onschuldige meisjes des te meer.
En als ze het niet verwachten, dan betekent het dat jij die eerste move misschien moet maken door te zoenen. En desnoods fluister je even later in zijn oor 'jouw huis of mijn huis?' En komt de boodschap ook aan.
Bij lieve onschuldige meisjes des te meer.
En als ze het niet verwachten, dan betekent het dat jij die eerste move misschien moet maken door te zoenen. En desnoods fluister je even later in zijn oor 'jouw huis of mijn huis?' En komt de boodschap ook aan.
donderdag 15 mei 2014 om 08:25
quote:Anthonius schreef op 15 mei 2014 @ 07:48:
Jezus.. Elfjetwaalf...
Wordt je echt geen minder mens van;)Helemaal mee eens (ik ben 61!). Zolang je het maar veilig doet...
Jezus.. Elfjetwaalf...
Wordt je echt geen minder mens van;)Helemaal mee eens (ik ben 61!). Zolang je het maar veilig doet...
donderdag 15 mei 2014 om 09:29
Nou, ik heb geprobeerd om via zo'n sex-contact-site een afspraakje te regelen, maar als man wordt je heel erg aan het lijntje gehouden en is het onmogelijk om iets af te kunnen spreken. Maar als vrouw zal je op zo'n site over aandacht niet te klagen hebben en binnen de kortste keren kunnen scharrelen