steeds onzekerder worden
zondag 18 mei 2014 om 08:23
Toen ik 17jaar was kreeg ik altijd veel aandacht van knappe mannen. Ik was erg onzeker en nu tien jaar later ben ik nog steeds onzeker. s als ik opstap ga met een vriendin (maakt niet uit wie) krijgt ze steeds super veel aandacht van mannen en ik nooit meer. Waarschijnlijk ben ik lelijker geworden?? Ik voel me eigelijk altijd in de schaduw staan van de ander. Alle vriendinnen van mij hebben t nu wel allemaal voor elkaar. Huisje, boompje beestj en ik doe werk wat erg onder mn niveau ligt en heb geen relatie. Ik zou graag gelukkig willen zijn maar hoe doe je dat? Het lijkt of ik steeds onzekerder word ipv zekerder. Zelfs bij mn broer en zusje heb ik dit. Ze zijn beide ontzettend knap, goede baan en een gelukkige relatie. In mijn familie gaat t vooral over hun. Ik tel niet zo mee.hoe ga ik hiermee om?
zondag 18 mei 2014 om 08:54
Alles wat je aandacht geeft groeit.
Probeer eens om naar die anderen te kijken met een blik van nieuwsgierigheid; hoe stellen zij zich op in de wereld en wat kan jij daarvan leren of afkijken zodat je je ook meer onderdeel van die wereld gaat voelen.
Richt je op wat er wel is ipv wat eraan schort. Daar kom je echt verder mee.
Probeer eens om naar die anderen te kijken met een blik van nieuwsgierigheid; hoe stellen zij zich op in de wereld en wat kan jij daarvan leren of afkijken zodat je je ook meer onderdeel van die wereld gaat voelen.
Richt je op wat er wel is ipv wat eraan schort. Daar kom je echt verder mee.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
zondag 18 mei 2014 om 09:18
zondag 18 mei 2014 om 10:40
Als iemand je overschaduwt moet je wat verder weg gaan staan.
Als je het idee hebt dat iedereen om je heen beter is en meer aandacht krijgt, dan heeft het waarschijnlijk iets met je eigen houding en gedachten te maken.
Je kan dus het beste iets doen aan je eigen onzekerheid. Heb je zelf een idee hoe je dat aan kunt pakken?
Als je het idee hebt dat iedereen om je heen beter is en meer aandacht krijgt, dan heeft het waarschijnlijk iets met je eigen houding en gedachten te maken.
Je kan dus het beste iets doen aan je eigen onzekerheid. Heb je zelf een idee hoe je dat aan kunt pakken?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.