Zonvakantie eind september 2014

17-05-2014 19:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi !

Iemand een idee voor een zonnige vakantie eind september-begin oktober?

Ben op zoek naar iets niet overdreven duur, en het is de bedoeling om een strandvakantie te houden (met af en toe een bezoek aan een stadje en wat watersport).

Alle tips welkom!
Zuid Europa is dan al niet meer strand zeker, eind sept en begin oktober kan veel uitmaken, dus dan liever eind sept.

Ga je begin oktober dan zou ik toch voor de Canarische eilanden kiezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Paar jaar geleden heb ik Rhodos gedaan eind september begin oktober, was heerlijk. Warm, strand/zee/zwemmen/snorkelen, stad, cultuur, beetje rondrijden, lekker eten en drinken en absoluut niet duur.
Kos

Montpellier

Turkije

(China)
Wat een onzin dat europa niet meer zonzeker is. Ik zat afgelopen half oktober in Lissabon. 30 graden. Griekenland is heerlijk, maar ook de middelamdse zee eilanden zijn heel warm dan nog.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Adorab...ja alleen in bijv de Costa Brava kan het alweer een stuk kouder zijn er regen dagen komen ook meer voor. Indien je zeker wilt zijn van een echte strandvakantie dan zou ik wel voor heel zuidelijk kiezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Montpellier werd genoemd: daarvoor wil ik nog wel aangeven dat het uit maakt wat voor accomodatie je hebt. Ik zat een paar jaar terug nog net een stukje verder dan Montpellier en overdag was het heerlijk warm, 30 graden. Dat was half september. Maar 's avonds werd het vanaf zeven uur a half acht al wel te koud en vochtig om nog buiten te kunnen zitten. Als je bijvoorbeeld gaat kamperen is dat wel heel jammer.
Turkije heerlijk!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ik snap niet dat er zoveel topics geopend worden over waar naar toe te gaan. Heeft er niemand Google meer tegenwoordig?
Wij zijn in oktober ooit naar Turkije geweest, zuiden is dan prima te doen. Wij zaten in Kiris, vlakbij Kemer.
In Turkije is het dan al heel vroeg donker en als je dan vlakbij het strand zit kan het 's avonds behoorlijk afkoelen.
verba volant, scripta manent.
Bedankt voor jullie reacties!! Ik was ook aan Mallorca aan het denken... Iemand daar al geweest?

En Dolfje, ik snap niet dat je de moeite doet om te reageren als het geen reactie is die bijdraagt tot het topic. Google is handig, maar ervaringen van mensen vind ik persoonlijk aangenamer.
Mallorca is leuk, eind sept meestal tussen de 20 en 25 graden.

Ik zou niet voor de meest toeristische plaats kiezen maar bijv voor Alcudia of Cala dÓr.

Rhodos is ook leuk , vooral Rhodos stad. En het ligt wat zuidelijker.
quote:minniee schreef op 18 mei 2014 @ 09:46:

En Dolfje, ik snap niet dat je de moeite doet om te reageren als het geen reactie is die bijdraagt tot het topic. Google is handig, maar ervaringen van mensen vind ik persoonlijk aangenamer.

Nou ik snap het gewoon echt niet. Mensen vragen op een forum om ervaringen naar een zon vakantie. Er is zo veel keus en zoveel meningen.

Kijk als je vraagt '' ik zit te denken om naar Mallorca te gaan want ik hou van strand en wil ook nog wat zien of is een Grieks eiland een betere keus'' (bijvoorbeeld ) dan snap ik het al beter.

Maar echt elk jaar vliegen dit soort topics je om de oren.
Jammer voor jou dat je je ergert aan dat soort topics. Er zijn honderden topics op deze site die mij niet interesseren, maar ik lees daar gewoon over. Moet je ook eens proberen.
quote:viva-amber schreef op 18 mei 2014 @ 09:49:

Mallorca is leuk, eind sept meestal tussen de 20 en 25 graden.

Ik zou niet voor de meest toeristische plaats kiezen maar bijv voor Alcudia of Cala dÓr.

Rhodos is ook leuk , vooral Rhodos stad. En het ligt wat zuidelijker.Klinkt leuk! Ik zoek alvast wat info op over vliegtickets naar die plaatsen! :-)
Cala d'Or is juist een erg toeristisch plaatsje. Maar wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven