Geld & Recht alle pijlers

Jipppie vakantiegeld

21-05-2014 21:55 113 berichten
Het vakantiegeld komt er deze week weer aan!!!!

Wat gaan jullie er mee doen?

Wij gaan onze vakantie er van betalen, gedeelte sparen en gedeelte verbrassen aan allerlei dingen waar we blij van worden maar niet direct nodig zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het om mijn spaarrekening aan te vullen!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Verwarmingskosten en andere rekeningen betalen en de rest naar de spaar.
Huts!
Ik ben net pas weer in dienst bij werkgever. Ik denk dat ik 3 euro krijg. Kan ik op vakantie een ijsje van eten
De waterbelastingen betalen en iets leuks voor mezelf kopen. Verder zet ik een gedeelte opzij.
Die van mij komt pas volgende maand, maar bij ons gaat het naar de spaar, die is drastisch gezakt na onze bruiloft
Op de spaarrekening zetten en na mijn bevalling een gedeelte uitgeven aan een nieuwe garderobe. We willen ook een hangmat kopen dus ik denk dat die er ook komt.
quote:matroesjka_ schreef op 21 mei 2014 @ 21:58:

Ik ben net pas weer in dienst bij werkgever. Ik denk dat ik 3 euro krijg. Kan ik op vakantie een ijsje van eten
Ik heb zitten googlen op een fly drive naar Sicilië.

Ben bang dat mijn hele vakantiegeld daar wel aan op gaat.
Wij gaan lekker winkelen en leuke dingen kopen.

De rest naar de spaarrekening
Ik roep gedurende het voorjaar regelmatig over zaken dat ik ze koop 'als mijn vakantiegeld er is'. Helaas heb ik altijd meer wensen dan mijn vakantiegeld toelaat, dus ik kan ze niet allemaal inwilligen. Ik heb in ieder geval een nieuwe handtas nodig (niet zo duur) en ik heb de kinderen beloofd dat ze allebei een sportartikel van de Jumbozegeltjes mogen uitkiezen. De rest gaat op mijn spaarrekening totdat de vakantie betaald moet worden. Ik krijg ook nog geld van iemand die van me heeft geleend en terugbetaalt als zijn vakantiegeld er is.
quote:betjebig schreef op 21 mei 2014 @ 22:02:

Ik roep gedurende het voorjaar regelmatig over zaken dat ik ze koop 'als mijn vakantiegeld er is'. Helaas heb ik altijd meer wensen dan mijn vakantiegeld toelaat, dus ik kan ze niet allemaal inwilligen.Herkenbaar, dat heb ik ook altijd! Heb altijd wel wensen, het hele jaar door
quote:matroesjka_ schreef op 21 mei 2014 @ 21:58:

Ik ben sinds 1 april in dienst. Dus vakantiegeld over twee maanden, drie ochtenden, zal net iets meer zijn, maar met gezin van vijf, zal het ook zo iets worden, ijsje met pizza vooraf ofzo.

Ik ben er echt heek blij mee! Voor het eerst sinds tien jaar weer een salaris(je)
Mijn vakantie zit elke maand al bij het salaris in..

Mans vakantiegeld wordt deels gebruikt om een stukje hypotheek af te betalen en voor de vakantie
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Aanbetaling voor een schuifpui. Hoop ik.
quote:woepsie schreef op 21 mei 2014 @ 22:08:

Mijn vakantie zit elke maand al bij het salaris in..

Mans vakantiegeld wordt deels gebruikt om een stukje hypotheek af te betalen en voor de vakantieDat heeft man hier sinds kort ook!
Met een gedeelte betalen we de vakantie, de rest naar een nieuw bed.
Pas een nieuwe auto gekocht dus op de spaarrekening want auto #2 zal binnen een jaar ook aan vervanging toe zijn.
Ik betaal de keuring & de onderhoudsbeurt van mijn auto ervan, o.a. nieuwe distributieriem...

Áls ik wat overhoud gaat het naar m'n spaarrekening.
Sinds eind november in dienst bij nieuwe werkgever, maar wat ik ook krijg, het gaat direct naar de spaarrekening. Ben aan het sparen voor een nieuwe auto en ik moet nog een heule lange weg.
Ons vakantiegeld gaat volledig besteed worden aan onze vakantie.
In the end, we only regret the chances we didn't take!
Spaarrekening en gevelrenovatie.
Volledig naar de spaarrekening.

Afgelopen jaar ben ik zo slim geweest om consequent geld opzij te zetten voor deze zomervakantie, waardoor we nu 'gratis' extra geld hebben. Dat geld is ruim voldoende voor de vakantie die we er zojuist van betaald hebben. En er is zelfs over dus ga ik lekker shoppen op vakantie, haha!
1) Nieuwe kleren (twee maten afvallen is weliswaar leuk voor je lijf maar niet voor je klerenkast).

2) Bewaren voor vakantieperiode.

3) Een aanhanger.

4) Paar tuinplanten.

En mocht er dan nog wat over zijn (waarschijnlijk niet) dan gaat er vast nog wel iets kapot aan de auto of in huis. Dat gaat hier altijd zo namelijk.
Wij spoelen ons vakantiegeld hoppa, zo door de plee. Dat wil zeggen: het gaat naar de restschuld van onze oude (maar na 4 jaar wel verkochte- jippiejajee) flat.

En we kopen een grote bak ijs om bij ons nieuwe huis met heeeerlijke, koele tuin op te eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven