Tips trampoline kopen
woensdag 23 april 2014 om 09:30
De kinderen zijn ruim drie en ruim 1, de tuin is groot genoeg, en ik vind ze zo leuk: er komt een trampoline.
Maar nu zie ik de bomen door het bos niet meer.
Ik ben van plan te letten op max gewicht ( van 80-140 kg), prijs, veren.
Maar moeten we hem ingraven, moet er een net omheen, kan zo'n ding überhaupt in de winter naar binnen als hij ingegraven staat, en moet je dat willen of is een afdekzeil ook goed?
Ik heb een oud topic gevonden, maar dat beantwoord mijn vragen niet.
Alvast bedankt!
Maar nu zie ik de bomen door het bos niet meer.
Ik ben van plan te letten op max gewicht ( van 80-140 kg), prijs, veren.
Maar moeten we hem ingraven, moet er een net omheen, kan zo'n ding überhaupt in de winter naar binnen als hij ingegraven staat, en moet je dat willen of is een afdekzeil ook goed?
Ik heb een oud topic gevonden, maar dat beantwoord mijn vragen niet.
Alvast bedankt!
maandag 28 april 2014 om 13:56
Juist trampolines gaan erg lang mee en kinderen vinden het later nog steeds leuk om trampoline te springen. De trampoline ingraven is zeker de beste optie, vooral voor de kleintjes. Je kan gewoon elk trampoline ingraven waar de buizen een zinklaag hebben. Wil je een minder groot gat graven, dan kan je beter een inground trampoline kopen (die hebben geen hoge poten). Lees hier hoe dan het [SPAM] werkt.
Een net is zeker nog beter en wordt vooral nodig wanneer de kinderen hoger kunnen springen. Zorg dat de trampoline niet compleet uit het zicht verdwijnt. Wanneer de kids het gevoel hebben dat zij in de gaten gehouden worden zullen zij minder snel gekke dingen ondernemen. De kids vinden het erg leuk om samen trampoline te springen, probeer dit te voorkomen. Wanneer er meerdere kinderen te gelijk springen gebeuren de meeste ongelukjes.
Ik hoop dit helpt Veel plezier met de trampoline (trampoline springen is ook erg leuk voor de ouders)
Een net is zeker nog beter en wordt vooral nodig wanneer de kinderen hoger kunnen springen. Zorg dat de trampoline niet compleet uit het zicht verdwijnt. Wanneer de kids het gevoel hebben dat zij in de gaten gehouden worden zullen zij minder snel gekke dingen ondernemen. De kids vinden het erg leuk om samen trampoline te springen, probeer dit te voorkomen. Wanneer er meerdere kinderen te gelijk springen gebeuren de meeste ongelukjes.
Ik hoop dit helpt Veel plezier met de trampoline (trampoline springen is ook erg leuk voor de ouders)
maandag 28 april 2014 om 15:45
zaterdag 24 mei 2014 om 16:17
Wij hebben een kleinere tuin en hebben verleden jaar een Salta rechthoekige trampoline aangeschaft, met veiligheidsnet. Een goede kwaliteit trampoline met gegalvaniseerde veren. Kostte ons zo'n 215 euro toen maar voor zijn verjaardag gekregen van ons en de hele familie. Ik wilde geen ronde trampoline, nemen veel ruimte in. Deze heeft de afmeting van zo'n 1,50 en dat is prima. Meneer is er erg happy mee.
zondag 25 mei 2014 om 00:30
Wij hebben zeven jaar terug zo'n goedkope blauwe gekocht van 3,5 mtr. Half ingegegraven (poten in beton vast gezet). Nu pas is de buitenring aan vervanging toe. Het enige wat tegenviel was het veiligheidsnet. Dat was na twee jaar vergaan. We hebben het vervangen voor een veiligheidsnet voor de steigerbouw (via het werk van mijn man) en dat werkt perfect. Ook als hij ingegraven is, is naast de trampoline belanden niet uitgesloten dus ik zou hoe dan ook een veiligheidsnet gebruiken.
Veel plezier alvast
Veel plezier alvast
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving
dinsdag 22 juli 2014 om 12:15
quote:Mundy schreef op 28 april 2014 @ 15:45:
Wij hebben twee weken geleden net een trampoline voor onze dochter gekocht. Na veel googlen uitgekomen op de Salta Premium Black Edition. Echt een hele mooie stevige trampoline met een dikke beschermrand. Wij hebben die van 305 cm met net, hij is niet ingegraven, maar staat gewoon op het gras.Das grappig, deze kun je nu bij Viva winnen: http://www.viva.nl/winnen/winnen-salta-blacktrampoline
Wij hebben twee weken geleden net een trampoline voor onze dochter gekocht. Na veel googlen uitgekomen op de Salta Premium Black Edition. Echt een hele mooie stevige trampoline met een dikke beschermrand. Wij hebben die van 305 cm met net, hij is niet ingegraven, maar staat gewoon op het gras.Das grappig, deze kun je nu bij Viva winnen: http://www.viva.nl/winnen/winnen-salta-blacktrampoline