Daggast bruiloft

26-04-2014 16:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een grote familie, mijn meest favoriete nicht gaat trouwen.

Ik ben close met haar, mijn vriend heeft eigenlijk nooit contact met haar of haar partner.

Ik en mijn vriend zijn uitgenodigd als daggast, maar mijn vriend voelt daar niet zoveel voor en wil liever alleen naar het feest.

Zelf wil ik wel graag als daggast.

Wat zouden jullie doen??
Ik vind het ook vriendelijk dat ze jullie beide als daggast uit heeft genodigd.

Ik zit ook niet aan mijn man vast geplakt. Maar ik vind dit soort dingen wel zo leuk om samen te doen.

Ik vind het vreemd. Wel naar het feest willen maar niet bij de ceremonie. Wees dan zo beleefd om wel de hele dag mee te gaan. Of blijf 'als vriend van' helemaal weg.
quote:elninjoo schreef op zaterdag 26 april 2014 17:35 Ze nodigt je vriend alleen uit beleefdheid naar jou uit, zodat jij de vrijheid hebt 'm mee te nemen. Maar als je hem thuislaat zal je nicht dat ongetwijfeld aan haar reet roesten.

Heb jij ook meer vrijheid om te genieten van de dag met voor jou veel bekenden/familieleden en hoef je je tenminste niet met je vriend bezig te houden. +1
Hij gaat gewoon de hele dag mee! Wil hoogstens op het feest eerder weg, prima toch?
quote:kaya80 schreef op 01 juni 2014 @ 16:49:

Hij gaat gewoon de hele dag mee! Wil hoogstens op het feest eerder weg, prima toch?

Persoonlijk vind ik dat altijd nogal onbeleefd

Eerder weggaan op een trouwfeest.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:elninjoo schreef op 26 april 2014 @ 17:35:

Ze nodigt je vriend alleen uit beleefdheid naar jou uit, zodat jij de vrijheid hebt 'm mee te nemen. Maar als je hem thuislaat zal je nicht dat ongetwijfeld aan haar reet roesten.

Heb jij ook meer vrijheid om te genieten van de dag met voor jou veel bekenden/familieleden en hoef je je tenminste niet met je vriend bezig te houden.Lijkt mij ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven