Dipperdedag...

03-06-2014 17:05 7 berichten
Dag dames,

Sinds twee weken zit ik wegens gezondheidsissues thuis. In de periode hiervoor heb ik kwakkelend veel energie gestoken in mijn werk netjes achter te laten en vriendschappen en huishouden verwaarloosd. Sommige van mijn vrienden hebben mij dit niet in dank afgenomen aangezien ze zelf soms best wat onderhoud vereisen. Dat gevolg is prima en neem ik voor lief want het is een bewuste keuze om prioriteiten anders te leggen.

Maar nu heb ik medicatie op waar ik loom en misselijk van word. Mijn buurman wist me gisteren te vertellen dat ik aardig wat aangekomen was. Ik heb de halve dag geslapen en ik voel me niet uitgeslapen.

Manlief runt een eigen bedrijf en hij is een echte workaholic en heeft de komende weken goed volgepland. Inclusief komend pinksterweekend. Mijn vriendinnetjes waar ik wel veel steun aan heb gehad zijn op vakantie, mijn familie woont ver weg, mijn schoonfamilie heb ik niet zo'n sterke band mee en de vriendinnetjes die me niet zo lief vinden op het moment zijn ook niet zo'n goede invloed op me.

En ik voel me vandaag zo zielig Ik verveel me maar heb geen energie iets te ondernemen. Mijn werk gaf me vaak veel uitdaging en voldoening. Mijn man werkt en is vrolijk en mag wel lekker buiten spelen. Ik mag geen auto rijden met deze medicatie, ik heb geen energie om te fietsen en het ov stopt niet bij ons in de buurt.

Ik denk dat ik me alleen even wil uiten hiermee. Zou fijn zijn als iemand een instant opvrolijk tip heeft al gaf de arts al aan dat ik mijn tijd gewoon een weekje moet uitzitten.
Vervelende situatie, TO! Heb je wel genoeg energie om een stukje te wandelen? Zo niet, vecht er niet tegen en kruip op de bank zet een grappige film of serie op. Lekker lachen helpt!
Wonen er mensen in de straat met een hond die jij kunt uitlaten?

Je wil niet weten hoe zeer je kunt genieten van een frisse neus, zonlicht op je huid en een viervoeter die kwispelt omdat jij hem uitlaat. En omdat jij hem uitlaat heb jij de lusten, niet de lasten van de dagelijkse verzorging.

Echt eens proberen!
Dat is behoorlijk naar TO. Het is heel moeilijk om je actieve leven om te zetten naar eentje die helemaal geen actie kent. Toch heeft je arts gelijk en kun je beter accepteren dat je thuis bent. Dan ben je vaak weer het snelste op de been.

Kijk een goede lachfilm, blijf hier lekker kletsen op het Viva forum, ga in bad, bestel het heerlijkste afhaal eten dat je maar bedenken kunt of laat je man een grote Milka reep halen. Of nieuwe outfits pinnen op Pinterest, bij de H&M een grote bestelling plaatsen online maar niet door bestellen of kijken wat de nieuwe trends worden dit seizoen. Vrolijkt mij in ieder geval altijd een beetje op.
Het is hier helemaal niet zo zonnig... Toch? [loopt even naar buiten of het niet ingebeelde triestheid lijkt buiten... Nee, echt niet zonnig

Het is trouwens tijdelijk hoor. Zit gewoon sinds gisteren echt binnen, heb de buitenwereld niet al jaren niet meer gezien

Leuke bestellingen plaatsen online is wel een goed idee! Of gewoon een nieuwe inrichting bij elkaar fantaseren online. Zit nu lang genoeg naar mijn muren en meubels te staren haha!

Dank jullie voor de reacties! Gewoon het eruit gooien scheelde al. Ook vooral om niet al m'n emotie bij manlief te dumpen als hij straks snel even komt aanwaaien om te eten.

Zal eens kijken of hij in de buurt van een Milka afhaal locatie aan het werk is. Dekentje, op de bank en er iets gezelligs van maken voor mezelf vanavond.
Ondertussen had ik mezelf een schopje gegeven om extra lekker te gaan koken voor mijn man. Dat waardeert hij wel na een lange werkdag. En ik leg hem de Milka vraag voor...

Is hij behoorlijk chagrijnig want werk zit helemaal tegen, gaat nog minstens twee uur duren. Normaal is hij veel vrolijk en hij vind zijn werk echt leuk.

Maar ik baal wel dat hij niet even gebeld heeft om het te laten weten.... dus ik denk dat ik het gewoon eventjes opgeef voor vandaag en lekker mijn bedje weer in kruip.
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven