Per ongeluk zwanger, wie is de vader?

20-05-2011 20:50 1194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bezwijk op dit moment zowat aan een panic-attack.

5 minuten geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wat het nog erger maakt is dat ik niet weet wie de vader is. Ik heb ook geen idee hoelang ik al zwanger ben, aangezien ik de pil altijd doorslik en mijn laatste menstruatie al een paar maanden geleden heeft plaatsgevonden.

Ik ben 24 jaar en heb geen relatie. Mijn vrijgezelle studentenleven is al een tijdje erg wild en ik heb meerdere bedpartners in korte tijd gehad. Ik slik al jaren trouw de pil, maar blijkbaar is er iets misgegaan.

Weet nu echt even niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik een ticket boeken naar ver weg, verdwijnen en nooit meer terugkomen, maar dat kan natuurlijk niet.

Ik ben dol op kinderen en wil ze heel graag, maar niet nu.. en niet op deze manier. Een kind moet toch op zijn minst kunnen weten wie de vader is?! Wat voel ik me dom dom dom!! Stomme trut die ik ben..

Heb het nog niet aan iemand verteld, ook niet dat ik me zorgen maakte. Hoe ga ik dit in godsnaam aanpakken? En die mannen..wat ga ik zeggen? Een aantal ken ik goed en kom ik regelmatig tegen. Ik zie het al voor me: Hoi ja hoe is het? Goh ehh ik moet wat vertellen.. ik ben zwanger en jij zou wel eens de vader kunnen zijn, maar dat weet ik ook niet zeker.

Abortus is niet echt een optie, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen. En wat ik me net bedenk, ik heb al die tijd gewoon alcohol gebruikt en zelfs laatst nog xtc, wat heb ik dat kind aangedaan?!

Wat een zooitje heb ik ervan gemaakt, ik kan wel janken.

Ik moest mijn verhaal even kwijt om niet gillend gek te worden. Dit was het wel even.

Nu maar naar vriendin één om het te gaan vertellen.

(Ik zet het er maar even onder: ik ben gaan testen omdat ik al een paar weken menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik heb, dacht eerst aan een soa dus heb me laten testen (dit doe ik sowieso zeer regelmatig) maar dat was het niet, dus toen een zwangerschapstest gedaan.)
quote:Ksenija schreef op 08 november 2013 @ 17:19:

Dacht onlangs nog aan je en vond het jammer dat je al een tijd niet geschreven had.

Kun je ons niet blij maken, door eens per 4 maanden of zo een berichtje te plaatsen?Ze heeft twee maanden geleden nog gereageerd...
ontroerend verhaal !! Wat begon als een naar begin... super veel geluk voor jou en je gezin

Alle berichten van TO in sneltreinvaart gelezen. Loving it. Flink zitten huilen ook, maar dat zullen mijn eigen hormonen ook zijn

Veel geluk samen!
Whaauuwwwww...

Ik lig ziek op de bank, beetje verhalen lezen.

Dus kwam per toeval jou topic tegen. Ben nu ongeveer twee uur verder ;) Ik heb al jou verhalen gelezen. Volgens mij had dit verhaal geen beter einde kunnen krijgen. Voor jullie alle drie, uh inmiddels vier. Gefeliciteerd.!

Gelukkig gaat het nu wat beter met je moeder. Jammer dat ze niet onwijs trots is op haar dochter. Niemand zal zeggen dat jullie in het begin handig zijn geweest maar ik denk ook dat er weinig mensen zo geweldig mee om hadden kunnen gaan. Ik ben wel heel erg trots op je!!

Heel veel succes en plezier met je nieuwe zwangerschap. Geniet ervan, dat gaat jullie zeker lukken.

Veel liefs!
Ah, het is al geupt! Bedankt!

Hima: ik heb het vast wel gezegd ergens maarre....gefeliciteerd met je 2e zwangerschap!
Ha! Daar ben ik weer eens

Ik heb net het hele verhaal zelf nog eens doorgelezen, blijf ik af en toe leuk vinden om te doen.

Sinds mijn laatste update zijn er geen giga-veranderingen geweest. Ik ben gelukkig afgestudeerd in december en heel blij dat ik dat voor nu heb afgesloten. Helaas nog geen heel leuke baan kunnen vinden, maar in ieder geval wel een semi-leuke baan, voor twee dagen, en daar ben ik al heel blij mee.

In combinatie met een lieve vriendin die een dag oppast en schoonmoeder die een dag per week bij ons is hoeft Dajo nog steeds niet naar de opvang.

De aanwezigheid van mijn schoonmoeder een dag in de week vind ik heerlijk. Ze is er al 's ochtends vroeg, vlak nadat vriend naar werk vertrekt, zodat ik niet hoef te haasten met Dajo maar zelfs tijd heb om te ontbijten. Dan blijft ze de hele dag, doet een huishoudelijk klusje (hoeft natuurlijk niet, maar ik ben heel dankbaar als de berg was weer is weggewerkt), kookt en blijft eten. Doet Dajo in bad en in bed en gaat dan naar huis. Zij vindt het leuk, Dajo vindt het leuk en ik vind het heel fijn dat ze er zo voor ons is. Mijn schoonmoeder is een schat en ik heb het getroffen met haar. Dat vertel ik haar ook regelmatig

Met Dajo wordt het nu af en toe wel wat lastiger, hij gaat nu richting de 2,5 jaar en is af en toe zo eigenwijs, haha! Ik vroeg me al af wanneer hij iets van het opstandige en eigengereide karakter van zijn ouders ging laten zien.. nou nu dus

Hij wil alles zelf doen en heeft soms dagen dat alles 'Nee!' is.

Hij heeft laatst zijn eerste echte driftbui gehad, midden in de winkel, omdat hij van mij niet aan het stokbrood mocht knabbelen. Krijsen dat 'ie deed.. ik stond er gewoon even van te kijken. Ik heb er ondanks de geërgerde blikken van mede-winkelaars weinig aandacht aan besteed, heb hem in het zitje van het karretje gezet en ben verder gegaan met boodschappen. Hij was overduidelijk Boos en moest even uitrazen.

Merk dat ik dit soort 'nieuw' gedrag even wennen vind. Tot een maand of twee geleden was hij altijd zo meegaand en nu ineens niet meer. Ik vind het niet erg en weet dat het erbij hoort, maar ik vind het soms ook zo lastig om dat lieve mannetje zo met zichzelf en de wereld (en met ons) te zien worstelen.

Helaas is de ouwe poes dood gegaan, ze had al een tijdje nierfalen en op een gegeven moment ging ze erg achteruit en toen hebben we haar in moeten laten slapen. Poeh wat heb ik gehuild, mijn liefste poesje weg ze was al bij me sinds ik nog maar een jong studentje was dat net kwam kijken in de wereld.

Inmiddels hebben we een nieuwe poes, ik wilde graag een ander asielbeestje de kans geven op een fijn huis. Dajo vindt de nieuwe poes ook wel leuk, maar hij heeft nog wel lang gezocht naar de oude. Het concept 'dood' ging zijn pet te boven.

Met de zwangerschap gaat alles goed. Ik vind het wel een stukje zwaarder dan vorige keer. Kan me nu niet meer voorstellen dat ik vrijwillig ergens zou gaan kamperen, kan al amper mijn bed uitkomen, laat staan van een matje opstaan, haha.

Mijn buik is nu met 29 weken al een stuk dikker dan bij Dajo, en ik ben ook wel sneller moe en dan ook moeier.

Dajo vindt mijn buik wel interessant en vraagt vaak naar zijn zusje; ja we krijgen een meisje deze keer Mijn voorgevoel zei een jongetje, maar dat was niet zo, en een meisje vind ik ook hartstikke leuk! Ik zie mezelf nog niet als meisjes-moeder, maar voor Dajo zag ik mezelf helemaal niet als moeder en dat is helemaal goed gekomen, dus ik vertrouw daar nu ook op.

Vriend is helemaal in de wolken, hij vindt het hartstikke leuk om een dochter te krijgen. Hij vindt het ook heel leuk om deze zwangerschap zo bewust vanaf het begin mee te maken. Hij helpt bij de voorbereidingen en is nu al zo trots

We brengen veel vrije tijd met z'n drietjes door en genieten ons suf van ons gezinnetje. Ook doet vriend veel met Dajo samen, wanneer ik lig te walvissen op de bank en even nergens zin in heb

Vind het dan zo leuk om ze met z'n tweeën op pad te zien gaan, Dajo met zijn peuterstemmetje en duizend vragen en vriend met z'n zware stem en allebei van die mooie krullen, haha, ik geniet ervan.

Nog maximaal 13 weken en dan komt ons meisje. Het plan is nu om thuis te bevallen en Dajo kan dan eventueel de nacht doorbrengen bij de overburen. Ook een jong stel met jonge kinderen en Dajo vindt het leuk om daar te spelen en soms te logeren.

Wat namen betreft zijn we er nog niet helemaal uit, we hebben wel een top-3 en dat wisselt zo nu en dan qua voorkeur. Ik denk er zelf over na om te wachten tot ze er is en dan te kijken welke naam gevoelsmatig het beste past.

Vanavond heb ik het rijk voor mij alleen. Dajo logeert een lang weekend bij schoonouders en vriend is met vrienden een of ander wild feest aan het uitspelen. Ik wilde niet mee en geniet heel erg van een avondje alleen en zit met poes en een bak ijs series te kijken. Straks lekker in bed liggen met alle ruimte voor mezelf, geen wekker morgen en ik heb vriend verzocht morgen pas weer thuis te komen als hij uitgeslapen en fris is, zo tegen de avond gok ik

Dan nog lekker een avondje samen en dan maandagochtend is Dajo er weer.

Ik mis hem wel hoor, mijn knuffelige krullenbolletje, maar ik weet dat hij het heerlijk heeft bij zijn opa en oma en dat hij nu heerlijk diep ligt te slapen.

Ik ga dat ook doen, het ijs is bijna op (oeps..) ik zit te gapen en mijn buik doet een beetje zeer. Bedtijd voor oma.

Tot update's!

Leuk! Wat geweldig dat nummer twee onderweg is. Fijne uitslaap-ochtend morgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een mooi topic! Gefeliciteerd met je tweede zwangerschap!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Hè top voor jullie ook geweldig dat je bij de vader van je zoon bent!!! Ik zat nog even terug te lezen over dat druk maken om je kat etc. En ik snap je bezorgdheid wel hoor. Ik zelf was vroeger als kind allergisch voor katten dus mijn ma moest ze weg doen. Ik was dus doodsbang dat mijn kind dat ook zou zijn dus had al nagedacht wat nu en ook al eventueel een adres bij een bekende voor als mijn dochtertje allergisch zou zijn zodat ik de poezen nog kon zien. Gelukkig bleek ze niet allergisch te zijn en nu mijn dochtertje bijna 4 wordt leven de poezen / kat ook nog steeds. Nou heel veel geluk met je nieuwe kleine meid op komst. En je zoon natuurlijk en nieuwe kat
Ik ontdek net dit geweldige topic. Echt een prachtig verhaal, je zou er een bestseller over kunnen schrijven (ooit overwogen? )

Geniet nog lekker van je zwangerschap en je prachtige gezinnetje!!
Komt wel goed, schatje!
Wat een leuk topic! Net in 1 keer uitgelezen.

Niets is blijvend, behalve de verandering.
Fijn, weer een update Hima!

Goed idee, om qua naam even te wachten tot ze er is. Zolang je drie goede opties is komen jullie er vast uit! Het is straks vast een echte ....

Over dat stokbrood, mijn moeder kocht er vroeger altijd 2; 1 waar ik alvast aan kon knabbelen onderweg en 1 onaangetaste voor de visite ofzo.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Oh Him, wat een boel veranderingen weer:) Van een student met kind, vriend en poes naar werkende moeder van (bijna) 2, vriend, schoonmoeder en nieuwe poes. Zonder puf voor een festival. Nog even en je wordt dertig?!

Geintje hoor, ik ben nog steeds apetrots op je.

Ben benieuwd hoe je zoontje straks op zijn zusje gaat reageren. Of hij de aandacht voor hem met haar kan delen.

Succes met de laatste loodjes en ik kijk al weer uit naar de volgende update over je gezin.
Leuk de update!! Leuk dat je een meisje krijgt, die zijn erg leuk! Klinkt wel erg goed allemaal bij je :-)
Wat leuk een update! Fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Wat een geweldig verhaal! Wat heb jij het allemaal goed aangepakt Himareable! Wow! Ben nu zelf ook zwanger onder niet ideale omstandigheden (wel gewenst en gepland, maar ook met kans op het alleen moeten doen) en ben gesterkt door jouw positiviteit. Dankje en succes met je tweede zwangerschap!
Leuk een update te lezen!

Succes met de laatste loodjes van de zwangerschap van je meisje.
Vanaf dag één opende ik jouw topic, wat was je in paniek. Ooooooooooh wat blijft het fijn om je berichten nu te lezen! Wauw. Hoe is het contact met jouw ouders nu?
Wauw heb ook net pas dit topic ontdekt. En alles in 1x uitgelezen. Heb zo'n beetje indezelfde situatie gezeten. Een wankelende relatie, studie, zwanger. Maar dat is uiteindelijk ook allemaal goed gekomen. Een fantastisch verhaal! En ik wens jullie veel geluk.
Wat een verhaal! En wat was jij al sterk toen je dit typte en volgens mij ben je alleen maar meer gegroeid.
Wat een mooie update, Hima! Goed je te lezen gefeliciteerd met je afstuderen!!! toch wel een knappe prestatie met een kleine man erbij!!

Succes en sterkte met de laatste loodjes in de aanloop naar de geboorte van jullie dochter!

Geniet en veel geluk straks met z'n vieren!!!!!!!!
Kijk, dat geeft een mens hoop. Net als vele anderen het topic doorgelezen, prachtig om te lezen!

Je moet wel karakter hebben om niet te hebben afgehaakt na al die lullige berichten na je OP.

Hier kunnen we collectief heel wat lessen uit trekken denk ik!
"Eat pussy, not animals"
Wauw ben 2,5 uur bezig geweest met alles lezen... Zo ontroerend en zó mooi! Geweldig om te lezen dat alles goed is gekomen en jullie nu wachten op de komst van de meisjes versie van Dajo! Geweldig, "de vader" die je vriend werd, jullie gezonde zoon en nu een meisje onderweg, jullie behaalde studie en een nieuw huisje! Geniet van al het moois in het leven en ik wens jullie al het geluk van de wereld toe samen!!!
Dit is echt een mega mooi topic :)!

Ook erg leuk dat je het toch telkens up to date houdt,

heb het net helemaal doorgelezen, geeft toch een beetje hoop dat dit soort dreamstories ook nog bestaan.
.
Top verhaal en een voorbeeld voor velen om zo positief in het leven te staan!

Blijf dat doen, je helpt er niet alleen jezelf maar ook anderen mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven