E-reader

08-06-2014 14:13 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er al een aantal topics zijn over e-readers, maar kan ze niet echt vinden.

Ik ben bijna jarig en ik mag een e-reader uitkiezen. Geweldig cadeau, maar nu wil ik wel graag een goede keuze maken.

Ik twijfel tussen de Sony of de Kobo?

Wat raden jullie mij aan?
Ik gebruik het lampje trouwens heel erg vaak, als het gaat schemeren al. Ik heb wel erg slechte ogen, misschien scheelt dat. Ik heb een hoesje met lampje maar dat ging heel snel stuk, nu heb ik een los klik lampje van gecko, gaat op zich prima.
quote:mardjen schreef op 08 juni 2014 @ 20:37:

Ik heb een Sony en droom over de Kobo Glo maar dat vind ik zo verwend van mezelf dat ik nog even blijf zoeken naar een enorm goede reden, buiten die ingebouwde lamp.

Sony te koop zetten en een Kobo kopen!

Ik zag trouwens dat iemand juist geen licht wilde, bij de Kobo kun je het licht ook uitzetten hoor! Ik heb mijn lampje altijd heel laag ingesteld, 's avonds is een paar procent licht al genoeg om lekker te lezen. Overdag heb ik het licht gewoon uit.
quote:millefleurs schreef op 08 juni 2014 @ 20:45:

[...]

Sony te koop zetten en een Kobo kopen!

Ik zag trouwens dat iemand juist geen licht wilde, bij de Kobo kun je het licht ook uitzetten hoor! Ik heb mijn lampje altijd heel laag ingesteld, 's avonds is een paar procent licht al genoeg om lekker te lezen. Overdag heb ik het licht gewoon uit.Ik heb mijn lampje ook maar een klein beetje ingesteld, is ook fijn dat je dat kunt wijzigen. Ik hou niet van dat felle
Dit bedoelde ik met "uitfaseren in andere landen":

http://www.boekblad.nl/so ... -readerstore.233765.lynkx
Hier ook Kobo Glo, ik lees vooral in bed, en dan is de ingebouwde verlichting echt een uitkomst. Staat bij mij altijd op de laagste stand. En overdag kan ie gewoon uit inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven