code rood Limburg

09-06-2014 19:12 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pietje paulusma geeft code rood voor de provincie Limburg. Ik hou wel van een goed onweersbuitje dus kan niet wachten tot t los barst! Hoewel vaker met weeralarm komt t (gelukkig) niet altijd uit, want t weer kan ook voor veel problemen zorgen. Wie o wie zit net zoals ik voor t raam te wachten tot t komt, en wie zit er verstopt onder de tafel! Hier regio 049, nog droog
quote:NYC schreef op 09 juni 2014 @ 19:59:

Niet normaal hier, de lucht is gewoon pikzwart!

Jep. Volgens mij woon jij echt dichtbij NYC

Kleine boompjes zwiepen heen en weer.
T gaat idd goed tekeer nu..
quote:NYC schreef op 09 juni 2014 @ 19:59:

Niet normaal hier, de lucht is gewoon pikzwart!Foooootoooooo..!!!!
Waar is 'hier'?
quote:elninjoo schreef op 09 juni 2014 @ 19:57:

[...]

De bezoekers kunnen toch hun eigen verstand gebruiken en op tijd naar huis gaan?De hoofdact Metallica begint nu. Ik zou niet zomaar weg gaan. Ik ben wel blij dat ik geen kaarten heb gekocht.

[...]

De bezoekers kunnen toch hun eigen verstand gebruiken en op tijd naar huis gaan?

Zou kunnen, maar de bui schijnt niet lang te duren en Metallica moet nog komen. Daar hebben mensen veel geld voor betaald....

De meest recente verwachting is dat het festivalterrein in Landgraaf tegen 20.00 uur getroffen wordt door hevig onweer, regen en wind. De 67.000 bezoekers krijgen dan via de informatieborden het advies op het veld te hurken en weg te blijven van masten en hekken.

Ontruimen is nog niet aan de orde.
Paarse flitsen... Nog nooit gezien. Wel een mooi gezicht.
Begint hier nu ook los te gaan:-) al prachtige foto's gemaakt!
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2v9d8n4&s=8

En dit is dan een kleurenfoto hè?
Midden-Limburg: grijze lucht, regen en het dondert.
quote:lemoos2 schreef op 09 juni 2014 @ 20:03:

Paarse flitsen... Nog nooit gezien. Wel een mooi gezicht.FOTO'S!!!
Eerste flitsen nu ook..
Benieuwd of zoontje dadelijk wakker wordt...
quote:NYC schreef op 09 juni 2014 @ 20:06:

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2v9d8n4&s=8

En dit is dan een kleurenfoto hè? ik zie alleen een zwart vlak
bliksem ingeslagen op 10 meter afstand (bliksemafleider). Beetje eng (de klap).

Foto's lukken niet, te donker en dan gaat het ding flitsen en zie je niets meer door de regen.
Hier in midden Limburg valt het met bakken uit de hemel.

Maar code rood is wat overdreven. Het gaat wel flink tekeer. Wij zitten nu met tien man in de serre van de bliksem te genieten. Heel mooi om te zien.
quote:NYC schreef op 09 juni 2014 @ 20:08:

Benieuwd of zoontje dadelijk wakker wordt... Hoop het niet voor je..!

[...]

De bezoekers kunnen toch hun eigen verstand gebruiken en op tijd naar huis gaan?En als iedereen al nu zijn biezen pakt dan zit je nog met een logistiek probleem.
De zon schijnt hier nog, af en toe druppels of een beetje regen (Gent-oost). Gisteren ook niks gemerkt, maar op mijn werk 7 km verder zwaar noodweer geweest: takken en bladeren op de weg alsof het herfst was, glazen delen van de kassen stuk en veel lekkage. Hebben in plaats van gewerkt hele dag puin geruimd. Op zo'n moment ben ik blij dat ik geen ondernemer ben, veel miserie.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 09 juni 2014 @ 19:46:

Ik ben blij dat ik nu niet op Pinkpop zit. Lijkt me de hel met onweer, die grote open vlakte.Idem. Als er paniek uitbreekt, nee dank je.
Zoon zit weer onder, wil graag kijken. Hij vindt het geweldig. Hond ligt inmiddels onder de tafel.
Boehoe, ik woon tegenwoordig in een land waar het nooit onweert, ik mis het!
quote:Star schreef op 09 juni 2014 @ 20:09:

[...]

Idem. Als er paniek uitbreekt, nee dank je.Ik hoop maar dat er niets gebeurt daar. Moeilijke beslissing om wel/niet te ontruimen...
Gatver, zag net op het nieuws livebeelden van Pinkpop... Brrr. Doodeng!
quote:Blusher schreef op 09 juni 2014 @ 20:09:

[...]

En als iedereen al nu zijn biezen pakt dan zit je nog met een logistiek probleem.als ze gewoon in hun auto's gaan zitten? dan zitten ze veilig voor de bliksem en ook nog droog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven