code rood Limburg
maandag 9 juni 2014 om 19:12
Pietje paulusma geeft code rood voor de provincie Limburg. Ik hou wel van een goed onweersbuitje dus kan niet wachten tot t los barst! Hoewel vaker met weeralarm komt t (gelukkig) niet altijd uit, want t weer kan ook voor veel problemen zorgen. Wie o wie zit net zoals ik voor t raam te wachten tot t komt, en wie zit er verstopt onder de tafel! Hier regio 049, nog droog
maandag 9 juni 2014 om 20:03
quote:elninjoo schreef op 09 juni 2014 @ 19:57:
[...]
De bezoekers kunnen toch hun eigen verstand gebruiken en op tijd naar huis gaan?
Zou kunnen, maar de bui schijnt niet lang te duren en Metallica moet nog komen. Daar hebben mensen veel geld voor betaald....
De meest recente verwachting is dat het festivalterrein in Landgraaf tegen 20.00 uur getroffen wordt door hevig onweer, regen en wind. De 67.000 bezoekers krijgen dan via de informatieborden het advies op het veld te hurken en weg te blijven van masten en hekken.
Ontruimen is nog niet aan de orde.
[...]
De bezoekers kunnen toch hun eigen verstand gebruiken en op tijd naar huis gaan?
Zou kunnen, maar de bui schijnt niet lang te duren en Metallica moet nog komen. Daar hebben mensen veel geld voor betaald....
De meest recente verwachting is dat het festivalterrein in Landgraaf tegen 20.00 uur getroffen wordt door hevig onweer, regen en wind. De 67.000 bezoekers krijgen dan via de informatieborden het advies op het veld te hurken en weg te blijven van masten en hekken.
Ontruimen is nog niet aan de orde.
maandag 9 juni 2014 om 20:06
maandag 9 juni 2014 om 20:08
quote:NYC schreef op 09 juni 2014 @ 20:06:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2v9d8n4&s=8
En dit is dan een kleurenfoto hè? ik zie alleen een zwart vlak
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2v9d8n4&s=8
En dit is dan een kleurenfoto hè? ik zie alleen een zwart vlak
maandag 9 juni 2014 om 20:09
De zon schijnt hier nog, af en toe druppels of een beetje regen (Gent-oost). Gisteren ook niks gemerkt, maar op mijn werk 7 km verder zwaar noodweer geweest: takken en bladeren op de weg alsof het herfst was, glazen delen van de kassen stuk en veel lekkage. Hebben in plaats van gewerkt hele dag puin geruimd. Op zo'n moment ben ik blij dat ik geen ondernemer ben, veel miserie.