Hmpff
woensdag 11 juni 2014 om 21:17
Ja zo voel ik me dus op dit moment, nooit hier wat gepost en ik kan gewoon even bij nieman me ei kwijt.
Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken
Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..
Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken
Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..
Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Just love your life.
woensdag 11 juni 2014 om 21:22
woensdag 11 juni 2014 om 21:27
woensdag 11 juni 2014 om 21:40
Normaal zou ik ook idd zeggen morgen weer een nieuwe dag, maar ik voel me al een aantal dagen/weken gewoon beroerd.
Relatie niet helemaal soepel, iemand die ik heel erg mis, soms het gevoel dat ik mezelf opsluit van de buiten wereld en gewoon nergens zin in hebben.
Wat zijn jullie toch vreselijk lief!
Relatie niet helemaal soepel, iemand die ik heel erg mis, soms het gevoel dat ik mezelf opsluit van de buiten wereld en gewoon nergens zin in hebben.
Wat zijn jullie toch vreselijk lief!
Just love your life.
woensdag 11 juni 2014 om 21:48
woensdag 11 juni 2014 om 22:00
quote:bloosje schreef op woensdag 11 juni 2014 21:50 Lieve Dreamer, ik ben het eens met NummerZoveel.. Misschien heb je wel hulp nodig om hier doorheen te komen, dagen/weken is wel een beetje te lang hoor..
Wat heb je te verliezen? Zorg goed voor jezelf..
Ik heb al eens bij een psycholoog gelopen.. Maar toch vind ik her niet prettig , ben er naar een aantal sessies mee gekapt.
Ben ook super onzeker over de relatie van mij en me partner ):
Wat heb je te verliezen? Zorg goed voor jezelf..
Ik heb al eens bij een psycholoog gelopen.. Maar toch vind ik her niet prettig , ben er naar een aantal sessies mee gekapt.
Ben ook super onzeker over de relatie van mij en me partner ):
Just love your life.
woensdag 11 juni 2014 om 22:05