Hmpff

11-06-2014 21:17 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja zo voel ik me dus op dit moment, nooit hier wat gepost en ik kan gewoon even bij nieman me ei kwijt.

Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken

Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..

Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Just love your life.
Hoi! Spannend hè zo'n eerste topic/post?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien kan dit je een beetje opvrolijken:
Kom even hier, Dreamerx, geef ik je een dikke knuffel.
quote:Enn schreef op woensdag 11 juni 2014 21:18 Hoi! Spannend hè zo'n eerste topic/post?Een klein beetje wel ja, stomme dingen in me hoofd halen zoals ' stel iemand kent me?' ' stel ik zeur teveel?' 'Stel ik me soms aan' maar dat ben ik:p
Just love your life.
Live, laugh, love... aan je onderschrift ligt het niet.

Kom hier, dikke ...
Nou ja.. dat dus..
Scamp...
Nou ja.. dat dus..
Live laugh love, nou zo voelt het op dit moment totaal niet..

All i just want is someone to hold me.

Sorry lieve mensjes! Alhoewel me die lieve berichtjes van jullie gewoon te lief zijn! Ben ik gewoon even in de put en zie ik het gewoon niet meer zo roos kleurig in..
Just love your life.
Kan je de hand geven, voel me ook zoals jij schrijft
quote:kittycat001 schreef op woensdag 11 juni 2014 21:30 Kan je de hand geven, voel me ook zoals jij schrijft'Knuff'
Just love your life.
Wil je misschien vertellen waarom je je zo rottig voelt? Ik doe virtueel even een arm om je heen...
Nou ja.. dat dus..
Ongesteld?

Rond die tijd voel ik me meestal ook zo.

Sterkte.
Oh, ik heb ook zo'n avond.

Moe, chagrijnig, lusteloos.

Terwijl ik morgen een leuke dag heb op het werk.

Ik ga dadelijk gewoon in bed liggen.
Huts!
Ik vind je topictitel wel origineel. Geen help enzo. Dat doe je goed!

En verder dikke knuffel. Morgen weer een nieuwe dag. Hoe dan ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Normaal zou ik ook idd zeggen morgen weer een nieuwe dag, maar ik voel me al een aantal dagen/weken gewoon beroerd.

Relatie niet helemaal soepel, iemand die ik heel erg mis, soms het gevoel dat ik mezelf opsluit van de buiten wereld en gewoon nergens zin in hebben.

Wat zijn jullie toch vreselijk lief!
Just love your life.
Als het al een paar weken duurt, dan klinkt het alsof je wellicht in een meer serieuze dip zit. Misschien moet je eens bij de huisarts langs gaan?
Al is gedaan gesprekken gehad maar niet verder gekomen..

Vaak gedachtes van wat als.. Hmm whats going om with me?
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op woensdag 11 juni 2014 21:46 Al is gedaan gesprekken gehad maar niet verder gekomen..

Vaak gedachtes van wat als.. Hmm whats going om with me? Dan denk ik dat je terug moet gaan naar de huisarts en moet vragen om een doorverwijzing voor psychologische hulp.
Lieve Dreamer, ik ben het eens met NummerZoveel.. Misschien heb je wel hulp nodig om hier doorheen te komen, dagen/weken is wel een beetje te lang hoor..

Wat heb je te verliezen? Zorg goed voor jezelf..
Nou ja.. dat dus..
Zure vivabitch hier. Het is mijn ei, mijn gezeur niet me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op woensdag 11 juni 2014 21:53 Zure vivabitch hier. Het is mijn ei, mijn gezeur niet me.He fijn, Nouschi. Even zo'n luchtige noot tussendoor!
quote:Nouschi schreef op 11 juni 2014 @ 21:53:

Zure vivabitch hier. Het is mijn ei, mijn gezeur niet me.Pffff
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:bloosje schreef op woensdag 11 juni 2014 21:50 Lieve Dreamer, ik ben het eens met NummerZoveel.. Misschien heb je wel hulp nodig om hier doorheen te komen, dagen/weken is wel een beetje te lang hoor..

Wat heb je te verliezen? Zorg goed voor jezelf..

Ik heb al eens bij een psycholoog gelopen.. Maar toch vind ik her niet prettig , ben er naar een aantal sessies mee gekapt.

Ben ook super onzeker over de relatie van mij en me partner ):
Just love your life.
Wat vond je er niet prettig bij?
Nou ja.. dat dus..
quote:NummerZoveel schreef op 11 juni 2014 @ 21:59:

[...]

He fijn, Nouschi. Even zo'n luchtige noot tussendoor! Ja hè!. Werd wat té zwaar hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven