Hmpff

11-06-2014 21:17 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja zo voel ik me dus op dit moment, nooit hier wat gepost en ik kan gewoon even bij nieman me ei kwijt.

Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken

Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..

Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Just love your life.
Misschien past een andere psych of ander soort therapie beter bij je? Ik zou het gewoon proberen, want alles laten zoals het nu is, brengt je ook niet verder.

Wil je wat meer vertellen over jouw relatie? Daar zijn wij allemaal experts in!
Nouschi
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op woensdag 11 juni 2014 22:03 Wat vond je er niet prettig bij?

Het niet serieus genomen worden..

Geen oplossingen bedenken, alleen maar wat heb ik meegemaakt, en naja ga maar weer..
Just love your life.
quote:NummerZoveel schreef op woensdag 11 juni 2014 22:07 Misschien past een andere psych of ander soort therapie beter bij je? Ik zou het gewoon proberen, want alles laten zoals het nu is, brengt je ook niet verder.

Wil je wat meer vertellen over jouw relatie? Daar zijn wij allemaal experts in!

Om heel eerlijk te zeggen vind ik het heel moeilijk om dit te doen! Bang om herkend te worden.. Maar toch misschien een poging wagen..

Ik krijg het gevoel dat we een beetje langs elkaar een leven, we knuffelen niet meer doen eigenlijk praktisch niks meer samen.. Seks is minimaal en heb er ook niet echt veel zin in..

Soms denk ik bij mezelf wel is is dit alles? Moet ik dit me hele leven blijven doen?

We hebben beide hetzelfde karakter en dat botst nog wel eens

We zijn allebei 23 jaar en al bijna 4 jaar samen vroeger was het zo anders..
Just love your life.
quote:NummerZoveel schreef op woensdag 11 juni 2014 22:07 Misschien past een andere psych of ander soort therapie beter bij je? Ik zou het gewoon proberen, want alles laten zoals het nu is, brengt je ook niet verder.

Wil je wat meer vertellen over jouw relatie? Daar zijn wij allemaal experts in! Misschien moet ik toch inderdaad nog maar is een afspraak maken.. Alleen voordat ik doorverwezen kan worden moet ik weer met diezelfde vrouw praten, zie ik totaal gewoon niet zitten..
Just love your life.
Mbt de psych: gewoon doen. Kun je niet via je huisarts om die andere vrouw heen? Gewoon uitleggen dat je er geen goed gevoel bij had? Zo nee, dan gewoon die ene keer uitzitten en op naar het echte werk.

Vwb je relatie: jouw verhaal is niet uniek. Lees hier eens wat rond op de relatiepijler en je zult snappen dat de info die jij nu geeft jou niet herkenbaar maakt.

Zoals ik het lees, lijkt de koek gewoon op. Niet elke relatie is voorbestemd om eindeloos te duren. Soms komen er mensen op je pad die een bepaalde periode heel goed bij je passen, maar waarbij dat op den duur anders wordt. Waarom kies je er totnogtoe voor om in deze relatie te blijven?
Verwijzing krijg je toch via je huisarts? Vraag om een andere praktijk.. Want als je de dingen laat zoals ze nu zijn kom je ook niet verder meis. Voor wat betreft je relatie, je moet niks.. Maar misschien eens een goed gesprek houden en uiten hoe je je voelt. Ik weet natuurlijk niet hoe je partner dit oppakt, maar nu loopt het ook niet lekker.
Nou ja.. dat dus..
quote:NummerZoveel schreef op woensdag 11 juni 2014 22:24 Mbt de psych: gewoon doen. Kun je niet via je huisarts om die andere vrouw heen? Gewoon uitleggen dat je er geen goed gevoel bij had? Zo nee, dan gewoon die ene keer uitzitten en op naar het echte werk.

Vwb je relatie: jouw verhaal is niet uniek. Lees hier eens wat rond op de relatiepijler en je zult snappen dat de info die jij nu geeft jou niet herkenbaar maakt.

Zoals ik het lees, lijkt de koek gewoon op. Niet elke relatie is voorbestemd om eindeloos te duren. Soms komen er mensen op je pad die een bepaalde periode heel goed bij je passen, maar waarbij dat op den duur anders wordt. Waarom kies je er totnogtoe voor om in deze relatie te blijven?

Dat vraag ik mezelf ook nog wel is af, vaak twijfel gehad en toch op het punt staan om uit te maken maar toch niet doen, misschien dat het wel stom klinkt maar soms wacht ik op het moment dat hij het gewoon zou doen.. Als we bijna op dat punt zijn raak ik in paniek, bedenk wat we toch hebben opgebouwd en ik eigenlijk ontzettend veel van hem hou. Maar toch loopt het gewoon niet goed.. Ik ga proberen om volgende week me huisarts te bellen, als ik mezelf er toe kan zetten

@ bloosje , vele malen geprobeerd te praten, meestal uit hij zich wat ik fout doe en erken z'n eigen fouten niet. Vaak ga ik mezelf dan ook bedenken dat het allemaal mijn schuld is. Terwijl ik weet dat dat lang niet altijd zo is.

We praten het uit en proberen het weer..
Just love your life.
Wat fijn dat je nu een plan hebt, dat is in elk geval wat.

En tsja, wat is beangstigender: de gedachte dat het over gaat? Of de gedachte dat het zo nog een jaar of 70 door gaat? Soms moet je dingen afsluiten - hoe pijnlijk ook - om ruimte te maken voor een nieuwe toekomst die beter aan jouw verwachtingen en wensen voldoet. Dat zijn geen makkelijke beslissingen, maar soms wel noodzakelijk voor je eigen geluk (en ook zijn geluk).
Maar lieverd, is de koek dan gewoon niet op? Daar is niks mis mee.. Ik ga nu klinken als een oude trut, maar meis je bent nog jong. Hier hoef je niet mee door te gaan! Je hebt nog zo lang te gaan..

Bel je huisarts, want ik denk dat je daar echt baat bij gaat hebben. Voor jezelf..
Nou ja.. dat dus..
quote:NummerZoveel schreef op woensdag 11 juni 2014 22:40 Wat fijn dat je nu een plan hebt, dat is in elk geval wat.

En tsja, wat is beangstigender: de gedachte dat het over gaat? Of de gedachte dat het zo nog een jaar of 70 door gaat? Soms moet je dingen afsluiten - hoe pijnlijk ook - om ruimte te maken voor een nieuwe toekomst die beter aan jouw verwachtingen en wensen voldoet. Dat zijn geen makkelijke beslissingen, maar soms wel noodzakelijk voor je eigen geluk (en ook zijn geluk).

De angst van het alleen zijn, het ooit nog os weer iemand vinden.. We hebben echt sommige momenten dat we dol gelukkig zijn.. En die koester ik ook echt! Maar dat zijn er tegenwoordig niet vaak.. Maar als we die momenten hebben weet ik weer waarom ik van hem hou.

Als ik bedenk dat ik met hem kinderen wil kan ik dat op dit moment niet, bang hoe hij zal zijn in de relatie.. Ik wil dolgraag kinderen maar ben er van overtuigd om dit echt nog uit te stellen..
Just love your life.
@bloosje iets houd me gewoon tegen.. Ik ben ook jong, en ik vraag me steeds vaker af wat als? :( sorry voor het gezeur en geklaag vanavond!
Just love your life.
Geen sorry, niet nodig... Weet je? Het heeft ook te maken met onzekerheden, als je daarin met hulp een zetje krijgt dan kan het zijn dat je minder angstig bent om stappen te nemen..

Het gaat echt wel goedkomen met jou..
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op woensdag 11 juni 2014 22:49 Geen sorry, niet nodig... Weet je? Het heeft ook te maken met onzekerheden, als je daarin met hulp een zetje krijgt dan kan het zijn dat je minder angstig bent om stappen te nemen..

Het gaat echt wel goedkomen met jou..

Dat weer ik wel, maar hoe en op welke manier?

Ben van mezelf ook heel onzeker dat weet ik ook.
Just love your life.
Hoi dreamerx!

Welcome to the wacky world of het vivaforum

Zo geen tips of advies voor je, maar wel even dikke
De eerste stappen heb je al gemaakt.. Je bent je bewust van je onzekerheden en bent genegen om er iets aan te doen. Meis, maak die afspraak met de huisarts en zoek hulp die bij jou past! Geef aan wat je vorige ervaring is en ook hier op het forum kan je je ei kwijt..
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op woensdag 11 juni 2014 22:55 De eerste stappen heb je al gemaakt.. Je bent je bewust van je onzekerheden en bent genegen om er iets aan te doen. Meis, maak die afspraak met de huisarts en zoek hulp die bij jou past! Geef aan wat je vorige ervaring is en ook hier op het forum kan je je ei kwijt..Lief echt super! Vond het toch even fijn om met jullie te hebben gepraat, zal morgen ( als jullie willen natuurlijk!) een update sturen met hoe ik me voel. Ik ga nu maar slapen dus welterusten! En bedankt!
Just love your life.
Slaap lekker meis... Ik hoop dat je je morgen iets beter voelt. We zien je hier wel weer verschijnen..
Nou ja.. dat dus..
Nou fijn! Dacht ik te gaan slapen krijg ik gigantische ruzie!
Just love your life.
What happened dreamer?
Meningsverschil, en stom gekibbel. :(
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op donderdag 12 juni 2014 00:40 Meningsverschil, en stom gekibbel. :(Dat schiet niet op! Is dit tekenend voor jullie relatie?
Hoe is het nu?
Belabberd, geen oog dicht gedaan.. Te weinig slaap gehad en we praten niet. Poging tot gedaan maar helpt niks. Nu vanzelf maar afwachten tot hij naar me toe komt..
Just love your life.
Waarom zou je afwachten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven