Hmpff
woensdag 11 juni 2014 om 21:17
Ja zo voel ik me dus op dit moment, nooit hier wat gepost en ik kan gewoon even bij nieman me ei kwijt.
Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken
Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..
Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken
Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..
Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Just love your life.
donderdag 12 juni 2014 om 14:02
quote:dreamerx schreef op donderdag 12 juni 2014 10:59 Belabberd, geen oog dicht gedaan.. Te weinig slaap gehad en we praten niet. Poging tot gedaan maar helpt niks. Nu vanzelf maar afwachten tot hij naar me toe komt..Dus jij loopt nu op je tenen en voelt je ongemakkelijk omdat hij zich als een kleuter opstelt? Vind je het zelf ook niet een goed idee om hier grenzen in te stellen? Je mag namelijk best van je geliefde verwachten dat hij respectvol met jou omgaat.
donderdag 12 juni 2014 om 16:09
donderdag 12 juni 2014 om 16:19
quote:dreamerx schreef op donderdag 12 juni 2014 16:09 Geprobeerd grenzen in te stellen maar heeft weinig zin..
Nog niks gehoord van hem vandaag en denk ook niet meer te horen, wat nou als ik straks thuis kom en hij negeert me? Hmm niet wetend wat goed te doen!
Dankjewel lieve mensen voor het reageren!
Je legt je er dus bij neer dat hij jouw grenzen niet respecteert?
Ik zou zeggen: "je bent mijn partner en dus verwacht ik dat je mij met respect behandelt. Negeren valt daar niet onder. Ik wil dus dat je normaal doet, en als je dat niet kunt, dan verzoek ik je vriendelijk te vertrekken. Ik laat mij zo niet behandelen".
Nog niks gehoord van hem vandaag en denk ook niet meer te horen, wat nou als ik straks thuis kom en hij negeert me? Hmm niet wetend wat goed te doen!
Dankjewel lieve mensen voor het reageren!
Je legt je er dus bij neer dat hij jouw grenzen niet respecteert?
Ik zou zeggen: "je bent mijn partner en dus verwacht ik dat je mij met respect behandelt. Negeren valt daar niet onder. Ik wil dus dat je normaal doet, en als je dat niet kunt, dan verzoek ik je vriendelijk te vertrekken. Ik laat mij zo niet behandelen".
vrijdag 13 juni 2014 om 12:20
Hoezo twijfel je? Dit leidt toch tot niks..
Het is klaar, de koek is op.. Dat maakt hem geen slecht mens en jou ook niet, maar de combi werkt niet meer..
Kan je twee dingen doen:
Wachten tot hij er de brui aan geeft en nog een hele rottige tijd tegemoet gaan.. waardoor je nog onzekerder wordt.
Of je staat op en kiest voor jezelf. Want diep in je hart weet je dat dit hem niet gaat worden. Je belt voor een verwijzing naar de psych en begint met de rest van je leven..
Suc6!
Het is klaar, de koek is op.. Dat maakt hem geen slecht mens en jou ook niet, maar de combi werkt niet meer..
Kan je twee dingen doen:
Wachten tot hij er de brui aan geeft en nog een hele rottige tijd tegemoet gaan.. waardoor je nog onzekerder wordt.
Of je staat op en kiest voor jezelf. Want diep in je hart weet je dat dit hem niet gaat worden. Je belt voor een verwijzing naar de psych en begint met de rest van je leven..
Suc6!
Nou ja.. dat dus..
dinsdag 24 juni 2014 om 22:54
Tijdje al niks meer gepost..
Teveel aan me hoofd. Teveel aan het twijfelen!
Waarom hou ik zo veel van die jongen?
Me keuze was dan gewoon een stuk makkelijker geweest, op dit moment kan ik alles bij elkaar schreeuwen en gewoon niks meer doen niks meer ondernemen. En gewoon de hele wereld langs me heen laten gaan..
Teveel aan me hoofd. Teveel aan het twijfelen!
Waarom hou ik zo veel van die jongen?
Me keuze was dan gewoon een stuk makkelijker geweest, op dit moment kan ik alles bij elkaar schreeuwen en gewoon niks meer doen niks meer ondernemen. En gewoon de hele wereld langs me heen laten gaan..
Just love your life.
woensdag 25 juni 2014 om 22:14
Weer een discussie weer op de negeer stand en weer zit ik met me handen in het haar.
Sorry als ik als een enorm zeikwijf overkom.. Maar kan gewoon nergens me ei kwijt.. Of ik dief het in iedergeval niet. Behalve hier dan natuurlijk.
Morgen heb ik een afspraak maar meneer vertikt het om te koken.. Hij hoeftnooit te koken maar
Sorry als ik als een enorm zeikwijf overkom.. Maar kan gewoon nergens me ei kwijt.. Of ik dief het in iedergeval niet. Behalve hier dan natuurlijk.
Morgen heb ik een afspraak maar meneer vertikt het om te koken.. Hij hoeftnooit te koken maar
Just love your life.
woensdag 25 juni 2014 om 22:20
Jullie waren dus nog vrij jong toen jullie een relatie kregen. Het kan gebeuren dat jullie in de loop der tijd uit elkaar gegroeid zijn.
Soms leer je elkaar in een fase (school, uitgaan, bijbaantje) kennen en word je verliefd. Dat kan heel diep zitten maar als die fase of het gemeenschappelijke doel verandert kan het zijn dat je allebei een andere richting op groeit.
Zou dat bij jullie het geval kunnen zijn?
Soms leer je elkaar in een fase (school, uitgaan, bijbaantje) kennen en word je verliefd. Dat kan heel diep zitten maar als die fase of het gemeenschappelijke doel verandert kan het zijn dat je allebei een andere richting op groeit.
Zou dat bij jullie het geval kunnen zijn?
vrijdag 27 juni 2014 om 18:35
zaterdag 28 juni 2014 om 00:42
Ik ben er niet bij. Maar als hij dat zo beleeft dan kan je beter gaan. En laat hem zijn best maar doen om jou over te halen om terug te komen. Je bent meer waard dan dit geouwehoer. Het lijkt erop dat je je nietnzo goed voelt over jezelf. Anders liet je je niet zo behandelen. The silent treatment is gemeen. En flauw. Als iemand zo kinderachtig wil zijn nou de groeten dan maar toch. Kom op word eens wakker.
zondag 20 juli 2014 om 22:17
quote:bonuhbakkie schreef op 28 juni 2014 @ 00:42:
Ik ben er niet bij. Maar als hij dat zo beleeft dan kan je beter gaan. En laat hem zijn best maar doen om jou over te halen om terug te komen. Je bent meer waard dan dit geouwehoer. Het lijkt erop dat je je nietnzo goed voelt over jezelf. Anders liet je je niet zo behandelen. The silent treatment is gemeen. En flauw. Als iemand zo kinderachtig wil zijn nou de groeten dan maar toch. Kom op word eens wakker.
Sorry verlate post.. Geen flauw idee waarom ik zo over me heen laat lopen ' bang om er alleen voor te staan'
Het houden van is er nog, maar het gaat niet goed.
Met mij niet met de relatie niet sociale contacten niet
Ik sluit mezelf buiten, en ik weet niet niet wat ik met mezelf moet!
Hij vertelt me zovaak dat het niet gaat werken en stiekem weet ik dat misschien ook een beetje
Maar toch telkens weer blijven proberen...
Sorry verlate post.. Geen flauw idee waarom ik zo over me heen laat lopen ' bang om er alleen voor te staan'
Het houden van is er nog, maar het gaat niet goed.
Met mij niet met de relatie niet sociale contacten niet
Ik sluit mezelf buiten, en ik weet niet niet wat ik met mezelf moet!
Hij vertelt me zovaak dat het niet gaat werken en stiekem weet ik dat misschien ook een beetje
Maar toch telkens weer blijven proberen...
Just love your life.