Mobiel abonnement

12-06-2014 14:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort verhuis ik naar Nl en wil ik een abonnement voor mijn mobiel afsluiten.

Wie weet er een goedkoop abonnement (ongeveer 15 euro per maand) waarin minimaal 750mb aan internet bij zit? Bellen en smsen is minder belangrijk.

Eventueel een sim only abonnement is ook goed, maar het liefst heb ik er de Iphone 5 bij (ik zal een eigen bijdrage moeten neerleggen hiervoor, dat weet ik).

Tips voor goede en goedkope providers zijn dus erg welkom, thanks
Voor 15 euro een iPhone 5..... Succes! Ik betaal daar al 45 euro voor en heb bij moeten betalen.

Kijk eens op ben.nl of Tele2.nl voor een sim only
Internagelaktisch
http://lmgtfy.com/?q=mobiele+abonnementen
Ik betaal liever een paar 100 in 1x bij dan elke maand een hoog bedrag voor een abonnement.

Maar bedankt voor het meedenken, ik check Tele2 even
Maximaal 15 euro voor een abonnement kan alleen als je het toestel los koopt. En vorige versies van de iPhone zijn bijna niet meer te krijgen als er een nieuwe uitkomt. Bij Belsimpel zie ik dat je nog een iPhone 5 los kan bestellen (http://www.belsimpel.nl/a ... e-5-64gb-white/abonnement). Goedkope sim-only erbij en je bent klaar.
Losse iphone kopen en sim only erbij nemen. Is je enige optie denk ik voor dat geld.
Simpel is niet heel duur, zit er zelf ook bij. Heb een smartphone los gekocht. Hoeft van mij niet perse de nieuwste dus dan is een sim onli de goedkoopste optie
Ik zit bij Hollands Nieuwe, dochteronderneming van Vodafone (je gebruikt het netwerk van Vodafone). Prima provider en via gsmwijzer.nl vaak net iets goedkoper als rechtstreeks bij de provider om af te sluiten.

Ik heb geen iPhone maar de HTC Desire X, kost me 17,50 per maand voor 500 eenheden (1 eenheid = 1 sms, 1 mB of 1 minuut bellen). Eenheden die overblijven gaan mee naar de volgende maand (max 3 maanden "houdbaar").

Hoefde niets bij te betalen voor dit toestel, abonnement loopt 2 jaar.
Sim-only, en misschien een 2e hands I phone?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Idd Hollandse Nieuwe. Ik betaal 16 euro, geen iPhone, maar prima htc-desire!
Simpel,

12,50 1000 mb 50 belmin onbeperkt sms
Save the earth, it's the only planet with chocolate
De oudere versies van iPhone zijn zeker nog wel te krijgen, enkel de 5 niet omdat die uit de handel is gehaald door Apple zelf.

Dit gaat je niet lukken TO! Niet met een iPhone 5S/C in je abonnement!
het ligt er ook erg aan in welke regio je gaat wonen. Niet elke provider heeft even goede dekking in heel nederland.

ga langs een winkel van providers of bijvoorbeeld Ritel.

of vraag advies via studentmobiel.nl(hoef je geen student boor te zijn) of ritel.nl

beide wel goede ervaringen mee.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven