Kinderbeveiliging tablet?
donderdag 12 juni 2014 om 21:21
Mijn eerste vraag is hoe ik mijn tablet zo kan beveiligen dat mijn 3-jarige niet in google play kan kopen en niet op internet. Ze mag ook niks instaleren en in mijn instellingen rommelen...
Wat instaleer ik dan op mijn Android?
Zoon krijgt een eigen tablet... Hij is 10 jaar. Hoe kan ik deze het beste beveiligen?
Iemand tips en wat uitleg?
En dan nog een laatste vraag? Moet ik een virusscanner instaleren op mijn tablet? En welke dan?
Enorm bedankt alvast!
Wat instaleer ik dan op mijn Android?
Zoon krijgt een eigen tablet... Hij is 10 jaar. Hoe kan ik deze het beste beveiligen?
Iemand tips en wat uitleg?
En dan nog een laatste vraag? Moet ik een virusscanner instaleren op mijn tablet? En welke dan?
Enorm bedankt alvast!
donderdag 12 juni 2014 om 23:29
Kidsplace via de playstore, geeft een compleet beveiligde omgeving waar je niet uit kunt zonder wachtwoord.
Ik laat mijn bijna 7 jarige met een gerust hart op haar eigen tablet, kan niks mee gebeuren. Toegang tot internet heeft ze nu dus ook niet terwijl ze wel netflix kan kijken.
Ik laat mijn bijna 7 jarige met een gerust hart op haar eigen tablet, kan niks mee gebeuren. Toegang tot internet heeft ze nu dus ook niet terwijl ze wel netflix kan kijken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"