Overtijd, maar test is negatief
dinsdag 8 juli 2008 om 14:14
Hi,
Ben voor het eerst van mijn leven oovertijd, 2 weken. heb altijd problemen gehad met menstruatie, naae operatie vorig jaar was voor het eerst mijn menstruatie egelmatig, iedere 26-28 dagen.
Zwangersschap test was negatief, leek mij ook uitgesloten daar mijn man zich heeft laten helpen. Daarbij komt dat ik ook nog eens niet extreem vruchtbaar ben, 3 jaar geen anticonceptie gebruik en nooit zwanger geworden.
Wie heeft er ervaring mee?
Ben voor het eerst van mijn leven oovertijd, 2 weken. heb altijd problemen gehad met menstruatie, naae operatie vorig jaar was voor het eerst mijn menstruatie egelmatig, iedere 26-28 dagen.
Zwangersschap test was negatief, leek mij ook uitgesloten daar mijn man zich heeft laten helpen. Daarbij komt dat ik ook nog eens niet extreem vruchtbaar ben, 3 jaar geen anticonceptie gebruik en nooit zwanger geworden.
Wie heeft er ervaring mee?
dinsdag 8 juli 2008 om 14:19
Tja negatieve test en een gesteriliseerde man: dus duidelijk niet zwanger.... je menstruatie laat gewoon op zich wachten.
Ik weet niet of je daar voor je operatie ook last van had? Of hoe oud je bent? Misschien is het het begin van de overgang, maar het kan ookmzijn dat je het gewoon een keer overslaat, mgl door stress, misschien zonder duidelijk reden.
Gewoon even verder afwachten zou ik doen.
Ik weet niet of je daar voor je operatie ook last van had? Of hoe oud je bent? Misschien is het het begin van de overgang, maar het kan ookmzijn dat je het gewoon een keer overslaat, mgl door stress, misschien zonder duidelijk reden.
Gewoon even verder afwachten zou ik doen.
dinsdag 8 juli 2008 om 14:22
Het lijkt me ook niet dat je zwanger bent, maar het kán wel, hoor. Vriendin van mij had vier negatieve testen thuis, maar ze was echt wel zwanger. Gewoon heel weinig HCG in haar urine. Een een enkele keer gaat een sterilisatie ook niet helemaal goed. Ik wil je niet bang maken, en ik zou er dus niet van uit gaan, maar je kunt niet 100% uitsluiten dat je zwanger bent..
dinsdag 8 juli 2008 om 14:25
Dan kvoor je reactie. ik ben 36 en had voor de operatie ieder 2 weken een dag of 10 ijn menstruatie, stress of geen stress de enige constante factor in mijn leven was dat ik het vaak en lang was.
Zelf vermoed ik de overgang maar dat verklaart de bijkomende klachten niet. Mijn borsten zijn in 2 weken tijd een dikke cupmaat gegroeid, mijn gewicht is eerder afgenomen dan toegenomen, mooie bijkomstigheid hahahaha. Heb geen last van opvliegers n allesbehalve stress.
Zelf vermoed ik de overgang maar dat verklaart de bijkomende klachten niet. Mijn borsten zijn in 2 weken tijd een dikke cupmaat gegroeid, mijn gewicht is eerder afgenomen dan toegenomen, mooie bijkomstigheid hahahaha. Heb geen last van opvliegers n allesbehalve stress.
dinsdag 8 juli 2008 om 14:31
Lijkt me erg sterk dat je zwanger bent.
Indien wel... noemen jullie hem dan wel Houdinni?
Kennis van me is wel zwanger geraakt door sterillisatie van de man heen. Althans dat vertelde ze... er zijn mensen met twijfels daar de kleine niet op de andere kinderen en hem lijkt.
De kans is wel heel klein, jij verminderd vruchtbaar en hij geholpen.
Indien wel... noemen jullie hem dan wel Houdinni?
Kennis van me is wel zwanger geraakt door sterillisatie van de man heen. Althans dat vertelde ze... er zijn mensen met twijfels daar de kleine niet op de andere kinderen en hem lijkt.
De kans is wel heel klein, jij verminderd vruchtbaar en hij geholpen.
dinsdag 8 juli 2008 om 14:53
onregelmatig in de zin van dat ik het ieder 2 weken was en nu inmiddels al bijna 7 weken niet,gerekend vanaf mijn beging van de laatste menstruatie, dit is mij nog nooit gebeurd, maar laat het morgen maar ff nakijken bij de dokter.
Ga absoluut niet uit van een zwangerschap, lijkt mij echt uitgesloten, maar zeg nooit nooit.
Ga absoluut niet uit van een zwangerschap, lijkt mij echt uitgesloten, maar zeg nooit nooit.
dinsdag 8 juli 2008 om 16:38
ik heb het ook gehad, ben 33 en slik nu ongeveer een half jaar de pil niet. Na de pil een paar keer regelmatig ongesteld geweest maar de laatste keer was ik 2/3 weken overtijd. Alleen had ik in die periode geen sex gehad dus ik weet zeker dat ik niet zwanger was. Echter heb ik wel in die periode veel minder gegeten, en veel stress gehad, ik wijt het daar maar aan. Ik ben uiteindelijk gewoon ongesteld geworden en heb nu opgeschreven wanneer de volgende keer zou moeten zijn, als dit weer afwijkt dan ga ik naar de huisarts. Ik heb geen partner dus sex zit er (voorlopig) niet in. Succes ermee!