Verslaving? Bestaat dat ?!

14-06-2014 17:30 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Na lang twijfelen wil ik toch mijn verhaal kwijt.

Inmiddels ben ik al een jaar aan het googlen op “drang om klaar te komen” en synoniemen hiervoor. Echter komen hier nooit zinnige topics bij naar voren en is er vrijwel geen informatie over te vinden.

Het zit dus zo. Sinds dat ik 14 ben, ben ik begonnen met masturberen zoals wel meerdere gasten op deze leeftijd. Inmiddels ben ik 19 en heb ik het gevoel dat ik verslaafd ben aan het “klaar komen”

Ik doe dit zo’n 15-20 keer per week. Misschien is dit niet overdreven veel, maar stoppen lukt mij ook niet. Als ik bijvoorbeeld tegen mijzelf zeg; “even een weekje niet” dan zit ik na 24 uur al te trillen en is de drang zo groot dat ik er aan overgeef. Ik ben dus wel erg benieuwd, kun je verslaafd raken aan “orgasmes” ik heb nu geloof ik al een half jaar geen dag meer overgeslagen. Het is een soort gewoonte geworden, is mijn lichaam er aan gewend geraakt waardoor ik begin te trillen als ik het een tijdje niet doe?

Groet
Ik vind 15-20 keer per week veel, maar je zult vast niet de enige zijn. Alleen het feit dat je het niet eens een dag zonder kunt, en dat je zelfs gaat trillen, dat lijkt mij wel het teken dat dit een verslaving is.

Wat je er aan kunt doen: ik zou het eerst zelf proberen op te lossen. Ik kan me voorstellen dat je dit niet zo gauw aan een vriend durft te vertellen, dus slim dat je dit topic hebt aangemaakt. Wellicht kun je daar gebruik van maken op moeilijke momenten. Wil het zelf niet lukken, misschien een idee om naar de huisarts te gaan? Geen idee of ik nu veel te heftig denk hoor, maar het feit dat je er zo obsessief mee bezig bent, vind ik best opvallend.

Succes!
quote:budapest schreef op 14 juni 2014 @ 17:41:

Ik vind 15-20 keer per week veel, maar je zult vast niet de enige zijn. Alleen het feit dat je het niet eens een dag zonder kunt, en dat je zelfs gaat trillen, dat lijkt mij wel het teken dat dit een verslaving is.

Wat je er aan kunt doen: ik zou het eerst zelf proberen op te lossen. Ik kan me voorstellen dat je dit niet zo gauw aan een vriend durft te vertellen, dus slim dat je dit topic hebt aangemaakt. Wellicht kun je daar gebruik van maken op moeilijke momenten. Wil het zelf niet lukken, misschien een idee om naar de huisarts te gaan? Geen idee of ik nu veel te heftig denk hoor, maar het feit dat je er zo obsessief mee bezig bent, vind ik best opvallend.

Succes!

Bedankt, ik zelf heb er ook niet zoveel weet van of dit nu bij de leeftijd hoort. Of toch abnormaal te noemen is. Ik zou dit niet graag en snel met mensen delen, aangezien het voor mij extreem persoonlijk is. Maar zit er aan de andere kant wel enorm mee.

Thanks!
http://youtu.be/dAP_snOOFnk

Lekker ding die gewoon bram!
Heb je een relatie?
quote:budapest schreef op 14 juni 2014 @ 17:46:

Heb je een relatie?At this moment not, had ik wel. Maar ook in de periodes dat ik elke dag seks had ( toen we net begonnen met het uitproberen ) deed ik toch per dag nog wel even snel 1x extra masturberen om een fijn gevoel te krijgen.
Volgens mij is dit niet echt bijzonder ongewoon voor een jonge man.

Mocht je het idee hebben dat het echt de spuigaten uitloopt kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts gaan.
quote:donniedarko schreef op 14 juni 2014 @ 17:46:

http://youtu.be/dAP_snOOFnk

Lekker ding die gewoon bram!OMG, ik wilde dat ik die niet had geopend in een topic over masturbatie!
dat is toch gewoon normaal het trillen tja

zoek een vriendin
O, jij denkt dat een vriendin 15-20 keer per week wil neuken?

Denk zomaar van niet.
Huts!
hoe meer jij denkt dat het een verslaving is, en dat het eigenlijk niet kan, hoe lastiger het wordt om te stoppen. Maar heb je er echt last van? Heeft je omgeving er last van?

Nee? dan geen zorg over maken

Ja? Dan wel wat aan doen

En ter geruststelling: vroeger werd je er doof van, tegenwoordig niet meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je kunt aan alles dat fijn is verslaafd raken, hersenen zijn goed in verslaafd raken, dopamine is een lekker iets.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 juni 2014 @ 18:39:

O, jij denkt dat een vriendin 15-20 keer per week wil neuken?

Denk zomaar van niet.

het is gewoon een geile puberjongen

een relatie is wel chill 3 a 4 x per week de grootste ontlading heeft hij dan doet hij een paar x zelf hij zei dat in een relatie hij het elke dag 1 x doet hele verbetering

das misschien 7 a 10x pw
quote:Wollstonecraft schreef op 14 juni 2014 @ 18:16:

Mocht je het idee hebben dat het echt de spuigaten uitloopt kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts gaan.

He bah

Volgens mij is er niks mis met 15 tot 20 keer per week. Voor vrouwenbegrippen is dat zelfs weinig. Die kunnen dat (als ze willen) makkelijk op een dag.
15x per week is 's morgens en 's avonds. Voor een jongeman is daar niks mis mee.

Bezie het eens niet als probleem, go with the flow
Ik heb blijkbaar echt liggen slapen bij de biologie-les, want het klonk in mijn hoofd juist als heel veel. Maar ik heb geen idee wat normaal is bij mannen.

Vraag me dan alleen af of seks met een vrouw nog wel leuk is als je het zo vaak met jezelf doet?
quote:nlies schreef op 14 juni 2014 @ 18:42:

hoe meer jij denkt dat het een verslaving is, en dat het eigenlijk niet kan, hoe lastiger het wordt om te stoppen. Maar heb je er echt last van? Heeft je omgeving er last van?

Nee? dan geen zorg over maken

Ja? Dan wel wat aan doen

En ter geruststelling: vroeger werd je er doof van, tegenwoordig niet meer

Ik zelf heb er niet "direct" last van, wel ben ik altijd ontzettend moe en duf nadat de daad plaats heeft gevonden

Maar, in mijn relatie begon het toch wel een probleem te worden op seksueel gebied. Naarmate de tijd vorderde begon ik steeds sneller klaar te komen. Ik denk dat dit aan het veelvuldige masturberen gelegen heeft. Ik "trainde" mijzelf onbewust om snel klaar te komen ( denk ik ). En ik ben totaal niet egoïstisch aangelegd in het bed, maar mocht ik weer een relatie krijgen is het toch wel erg vervelend.

Ik vind het ook niet vervelend dat ik het zo vaak doe want het is fijn en ik geniet er van, maar wel dat de controle over mijn eigen lichaam verlies. Het lijkt echt net of mijn hersenen er gewend aan raken, en steeds meer en meer willen om hetzelfde "genot" te ervaren en ik kan hier simpelweg geen nee meer tegen zeggen, dan loop ik met een enorme piek van voor rond en begin ik al te trillen omdat ik "moet" klaarkomen...
quote:budapest schreef op 14 juni 2014 @ 19:15:

Ik heb blijkbaar echt liggen slapen bij de biologie-les, want het klonk in mijn hoofd juist als heel veel. Maar ik heb geen idee wat normaal is bij mannen.

Vraag me dan alleen af of seks met een vrouw nog wel leuk is als je het zo vaak met jezelf doet?

Ik zie "masturberen" en "seks met een vrouw" als twee compleet andere dingen, zo voelt het voor mij ook. Masturberen doe ik echt om zelf even een fijn gevoel te krijgen. En seks doe ik om de "liefde" te bedrijven en wat minder omdat ik het gevoel heb dat ik er verslaafd aan ben..

Het is heel dubbel, en kan mijzelf ook niet zo goed verwoorden.
Lijdt je school/werk/of je sociale leven ook onder deze 'verslaving'.

Het gaat er vooral ook om of je nog wel normaal kunt functioneren zo nee, dan niet je er zeker iets aan gaan doen!
quote:gewoonbram schreef op 14 juni 2014 @ 19:18:

[...]

Ik zie "masturberen" en "seks met een vrouw" als twee compleet andere dingen, zo voelt het voor mij ook. Masturberen doe ik echt om zelf even een fijn gevoel te krijgen. En seks doe ik om de "liefde" te bedrijven en wat minder omdat ik het gevoel heb dat ik er verslaafd aan ben..

Het is heel dubbel, en kan mijzelf ook niet zo goed verwoorden.Vrouwen kennen dat ook hoor. Masturberen en seks met een man zijn 2 verschillende dingen. Met zichzelf komen vrouwen meerdere keren klaar en met een man hoogstens 1 of 2 keer. Omdat mannen nou eenmaal niet verder kunnen na 1 orgasme. Helaas.
Zolang je niet de hele dag met je hand in je broek loopt lijkt het me geen probleem. Doe het ff op het toilet en niet in een ruimte waar je betrapt of gezien kunt worden.
quote:joyce2202 schreef op 14 juni 2014 @ 19:52:

Lijdt je school/werk/of je sociale leven ook onder deze 'verslaving'.

Het gaat er vooral ook om of je nog wel normaal kunt functioneren zo nee, dan niet je er zeker iets aan gaan doen!Nee, dit lijdt er allemaal niet onder. Wat ik wel zorgelijk vind is als ik bij een ander slaap ( een weekend bijvoorbeeld ) dat ik het dan ook daar maar even snel doe. Voor de rest heb ik er geen last van.
quote:gewoonbram schreef op 14 juni 2014 @ 20:28:

[...]

Nee, dit lijdt er allemaal niet onder. Wat ik wel zorgelijk vind is als ik bij een ander slaap ( een weekend bijvoorbeeld ) dat ik het dan ook daar maar even snel doe. Voor de rest heb ik er geen last van.Pfff. Alleen maar gezond hoor. Als je straks 80 bent denk je hier met weemoed aan terug. Wie heeft je wijsgemaakt dat dit niet oké is? Niet je vader. Je moeder misschien?
Nu komt een rare tip...

Masturbeer op verschillende manieren. Ik was ooit met een jongen die minstens 3 keer per dag masturbeerde en altijd op precies dezelfde manier. Hij kon daardoor alleen op die manier klaarkomen. Ook met seks moest hij het altijd met de hand afmaken omdat hij zichzelf had aangeleerd op die manier klaar te komen. Hij vond het te veel moeite om zichzelf daarna iets anders aan te leren, dus bij alle vrouwen die hij had kon hij heel lang doorgaan en dan nog even afmaken met zijn hand. Hij vond het geen probleem maar ik en de andere dames vonden het wat minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven