Dronken plassen

15-06-2014 10:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht kwamen mijn vriend en ik aardig dronken bij mij thuis.. Paar uur nadat ik al in slaap gevallen was hoorde ik mijn vriend uit bed stappen. Hij ging voor mn opmaak tafel staan en ik hoorde een kletterend geluid.. Ik roepen: wat ben je aan het doen? (Tot 4 x toe) en hij heel kalm terug: rustig aan ben aan t plassen.

Daarna verdween die de badkamer in en in eerste instantie dacht ik dat t een grap was.. Maar nee hoor, heel mn bureautje onder de zeik.. Kon alles weggooien!

Ik boos de badkamer in, stond die heel gerust in het bad verder te pissen!! Naast het toilet!!!

Nadat ik hem een goede klap voor zn kop heb gegeven zei die er niks vanaf te weten... Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het maar vreemd en smerig! Hoe gebeurd dit niet nog maals??
Ehm, niet zoveel drinken?
Moet je maar niet zoveel zuipen

Vriendin van mij heeft dat ook eens gedaan, in een hoekje van de slaapkamer zitten piesen. Oorzaak:drank. Eigen schuld, dikke bult.
Always look on the bright side of life
Hem de zooi zelf op laten ruimen.
Moeilijkmoeilijkmoeilijk. Badkamer uitbreken en de plaats van bad en toilet omwisselen?

Dit doet mij erg denken aan m'n studententijd.
ieeuw, viespeuk
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Tja, zo heb ik mijn broer ooit ook aangetroffen stond midden in zijn kamer te piesen. Ik heb hem lekker laten doen en de volgende dag zelf laten opruimen. Het zal een mannen ding zijn, want heb dat nog nooit over een vrouw gehoord.

En tja, gewoon eens minder drinken want als je niet meer weer wat je doet...
Heeft ex ook een keer gedaan. Doodleuk op de onderste tree van de zoldertrap gaan zitten plassen. Ik werd wakker van het gekletter van zeik op het laminaat beneden.

En kwaad dat die werd toen ik vertelde dat hij op de trap zat te pissen want hij zat volgens hem echt op het toilet
En dit staat bij Lijf en Lijn omdat? Hij gelijk wat liters lichter was?
Al vaker gehoord; van in de kledingkast tot aan tegen een muurschildering van een boom in de kinderkamer.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Hoe gebeurt dit niet nogmaals? Nou wat dacht je van gewoon leuk drinken voor de gezelligheid zonde zo onvolwassen te zijn door ladderzat thuis te komen!

Doet me denken aan die forumsters die een vent had die stond te piesen in de vissenkom. Al vond ik dat zieliger voor de vissen dan voor die forumster.
Niet zoveel zuipen!
odi et amo
Nog mazzel dat hij niet over je opmaaktafel heen gekotst heeft.
Niet zoveel drinken. Zou er eerder om moeten lachen, dan dat ik boos zou worden.
Ik weet niet zeker of dit alleen met drank te maken heeft. Mijn zoons waren als klein kind echte slaapwandelaars en deden dit ook wel. Gelukkig altijd op het nippertje kunnen voorkomen!

Dan kwamen ze weer eens de huiskamer in wandelen, en zodra de pyjamabroek naar beneden ging greep ik in!
quote:Derpina schreef op 15 juni 2014 @ 10:09:

Tja, zo heb ik mijn broer ooit ook aangetroffen stond midden in zijn kamer te piesen. Ik heb hem lekker laten doen en de volgende dag zelf laten opruimen. Het zal een mannen ding zijn, want heb dat nog nooit over een vrouw gehoord.

En tja, gewoon eens minder drinken want als je niet meer weer wat je doet...Oh jawel hoor. Ken vrouwen die ook weleens de wc kwijt waren
Aantrekkelijk, zo'n man.
quote:sandt schreef op 15 juni 2014 @ 10:26:

Ik weet niet zeker of dit alleen met drank te maken heeft. Mijn zoons waren als klein kind echte slaapwandelaars en deden dit ook wel. Gelukkig altijd op het nippertje kunnen voorkomen!

Dan kwamen ze weer eens de huiskamer in wandelen, en zodra de pyjamabroek naar beneden ging greep ik in!Ik heb toen ik klein was en nog slaapwandelde ook mijn kont weleens over de badkuip gehangen, in de veronderstelling dat ik op t toilet zat.
quote:boerderijgeit028 schreef op 15 juni 2014 @ 10:30:

[...]

Ik heb toen ik klein was en nog slaapwandelde ook mijn kont weleens over de badkuip gehangen, in de veronderstelling dat ik op t toilet zat.Dat is dan gemakkelijk weer op geruimd!
Ik mag hopen dat hij dat zelf vanacht nog opgeruimd heeft. Of ligt het nu al een paar uur naast jullie bed te meuren?
En jij opent dit topic omdat jij je in de zeik genomen voelt?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Derpina schreef op 15 juni 2014 @ 10:09:

En tja, gewoon eens minder drinken want als je niet meer weer wat je doet...Bij deze dan en ook niet één keer....

Niet erg handig, maar wel grappig...

(je krijgt er alleen wel een volle blaas van..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven