El Hol (1e deel)

01-03-2007 15:20 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Q. Heb je mail gelezen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
.
Q*;, ik beantwoord je mail later.

Demo, wij waren in Frankrijk in de Savoie. De temperaturen waren wel te hoog, maar het sneeuwde echt regelmatig (vooral 's nachts) en de pistes waren erg goed daardoor.

Toen we wegreden was het wel 8,5 gr in het dorp, wat natuurlijk desatreus hoog is voor de nog aanwezige sneeuw.

Ik ga naar Te naar de katten toe.

Tot later en ik hoop dat ik een beetje bijlezen kan.
Goedemorgen dames, ik kom ff vragen hoe het met Qwertu is en Nijn haar mannetje?
Goedemorgen allen

Q, fijn dat de kasteeldate je zo goed heeft gedaan.

Wij zijn gisteren dus richting de Mediamarkt gegaan, met funnymoney en sindsdien heb ik geen kind meer aan de mini's. Mini1 zit een soort griekse tragedie te spelen op de PS2 en mini2 loopt de hele tijd mee te ehhhh....zingen met wat er op haar mp3 spelertje staat. VVL gaat zo de voor de derde keer in 8 maanden overleden harddiskrecorder door een Rotterdamse winkelruit gooien, dus die heeft ook zo haar bezigheden vandaag.

Wat zal ik dan eens gaan doen dan? Eerst nog maar eens meer koffie!
.
Oke Qwertu wat jij wilt, ik zal het niet meer vragen:)
.
Bon! wens je veel sterkte verder.. heb het gevoel dat het dus helemaal niet goed gaat maar je hebt genoeg mensen om je heen maar ik moest ff aan je denken... so *;
Mogge meisjes, PP loopt aan m´n kop te kakelen dus ik weet niet meer wat ik wilde zeggen. :@

Het begint hier langzaam maar zeker op komplete chaos te lijken. M´n schilder is niet erg opgesschoten gisteren, en zou vandaag ook komen werken. Toen hij hier aankwam, was hij in tranen, want een familietragedie, dus die heb ik weer naar huis gestuurd. Ik zei; wil je wel komen werken de rest van de week? Dat wilde ´ie wel, dus dat zie ik morgen wel weer.

Al met al komt het een en ander dus helemaal niet af voordat we over gaan. Verder blijkt dat het enorm moeilijk is om internet over te zetten, dus dat kan ook wel even duren. PP heeft geen telefooninternetconnectie op ze nieuwe laptop, dus dat wordt even afkicken en de belangrijke zaken vanavond even op een ouderwets papiertje zetten.

Onze gasten zijn nog hier en die ga ik straks  even vermaken op de berg. Gisteren met hun een weggooisessie gehouden, wat gepaard ging met een lekker flesje wijn, erg gelachen.

PP gaat goed (thanks for asking Roma), alcoholvrij en die zag er niet zó de lol van in als wij. ;)  Q, een mailupdate; weet niet of ik daar aan toe kom, maar wie weet. Fijn dat jij even lekker je hoofd hebt laten doorwaaien.

Zennnnnnnn
.
I get it..
:PHee Pom, fijne vakantie gehad dus!!

Nijn, wat vervelend van die mannetjes. Hier is dat trouwens ook vaak hoor dat je op een mannetje zit te wachten die pas een paar uur later komt ofzo..dat had mijn zus gisteren bij haar tuinmannetje 

Ik zag je in gedachten al heerlijk achterover geleund naar de soaps kijken op tv, terwijl de mannetjes hard aan het werk zijn, maar nee dus. Wie weet  morgen...?

Q, ja!!! De maansverduistering was inderdaad heel goed te zien en pràchtig!!

(Heerlijk vind ik dat om de boel aan te dikken en te overdijven wanneer een ander het niet gezien heeft:P. Deed ik vroeger altijd bij mijn zusje...daar begint ze nu nog regelmatig over. Dan zei ik bv over een door mijn zusje gemiste Loveboat aflevering  "ooh, het was juist zo'n mooie aflevering dit keer, de mooiste die ik ooit gezien heb."

Maar de maansverduistering was ècht heel mooi!:P Zo mooi had ik het nog nooit gezien.

Ik ga weer aan de studie...
Ooh... die smilie voor jouw naam, Pom slaat nergens op, per ongeluk daar terecht gekomen.
.
Goedemorgen allen

Er was hier helemaal niets te zien van de rode maan, vanwege de bewolking. Lekker is dat

Q, mini1 is weer naar Grunn en na een week mét mini1 is dat weer even wennen. Zeehond Hannes is nog thuis, de koorts is wel weg maar ze hoest alsof ze twee pakjes Gauloises per dag wegtikt. We zijn net naar de dok geweest en ze heeft een lekkere kuur amoxi gekregen. Hopen dat ze daar een beetje rap van opknapt.
Idd wel erg over de topse koffie zeg! :D
Q, je koffie is niet om te pruimen, hij ziet er wel beeldschoon uit.

Nijn, wat een verschillende soorten van ontwikkelingen allemaal in je leven. Op dit moment heb ik eigenlijk geen idee of je nu al een nieuw appartement hebt. Is ook niet het belangrijkste nu, de gezondheid van PP is dat natuurlijk.

Loom, solly, ik zat te krap in mijn tijd om je te bellen.

Vanochtend stond wg tijdens de pauze klaar met een grote taart en wij mochten raden waarom. Hij gaat trouwen, hij is ten huwelijk gevraagd. Vanwege de regenachtige en druilerige maandagochtend hebben we er, naast de felicitaties, maar een aantal snerende opmerkingen tegen aan gegooid.

Enniewee de datum is op 30 .... en ik zoek nog een groot aantal dames die willen komen huilen tijdens de dienst.
Geeft nix pomme

Ik heb het ook druk. Het is niet aan mijn postgedrag te zien, maar toch.... Multitasken hè
Present!

Pommes, we hebben ook nog niks getekend, maar we zijn al wel aan het verhuizen. Want de eigenaar van het nieuwe appartement ze moeder ligt op sterven, en ipv een getekend contract hebben we nu een brief waarin staat dat we het gaan huren en dat we alvast erin mogen.

Waddeffer.....

Vandaag zijn ze begonnen met inpakken, en dat ging zo razendsnel, dat we ze morgen niet laten komen, maar een dag tussen de dozen gaan zitten, en dan laten we ze woensdag de boel afmaken. Donderdag staat dan alles in het nieuwe appartement, als God het wil. Op die manier hebben mijn mannetjes de tijd om de boel te schilderen. De kamer van de meisjes was vanmorgen al bijna klaar en P R A C H T I G !!! Fucsia roze, onder donker en boven een beetje lichter (gemengd met wit) aan de kant van GN, en in KN d´r hoekje precies andersom. Echt gaaf.

Ik ga ze zo ophalen, even duimen dat ze een beetje opgeschoten zijn...

Loom, multitasken, ik kan het wel met m´n handen, maar niet met m´n hoofd. Ken je dat?

Verder allemaal een *; van mij, die weer op een goeie aardstraal zit, na een paar setbacks eerder dit weekend.
.
Goedemorgen allen ,

ik wilde een fijne ochtendpost gaan typen, maar er komt net bezoek binnen.

Later!!
Mogge meisjes. Hartelijk gegroet vanuit een echoend huis vol dozen.

Ja Pom, het is idd snel gegaan. Punt is dus dat ik niet wist of het nou doorging of niet, omdat die enorme troela van een makelaar niet kon regelen om het contract te tekenen. En toen moest PP ineens ziek worden. Ondertussen kwam de deadline steeds dichterbij want de 15de moeten we hier echt uit zijn, en de eigenaresse kwam nog even met een heel smartelijk gezicht vragen of het echt niet eerder kon, want arme zij, haar nieuwe kopers stonden ook al op de stoep.

Ja, stom wijf, moet je maar niet een huis kopen waar huurders inzitten. Anyway, toen heb ik er even ingewreven dat mijn man met hartklachten in het ziekenhuis lag. Ik weet het, niet zo netjes om PP´s gezondheid in te zetten... :$

Dus ik heb de verhuizing deze week perse door laten gaan, ziek cq. herstellende of niet. En nu zijn de meisjes ziek, GN kwam net ook weer helemaal koortsig de trap af.

PP en ik hadden het gisteren over het gesprek met zijn baas, dat wordt nu uitgesteld tot half april, en hij had van mij begrepen dat ik toch best nog wel een keertje mee wilde verhuizen binnen Latijns Amerika. Ik had hem namelijk een vinger gegeven ("Ja, als het B.A. is ofzo, dat lijkt me op zich wel een interessante stad") en hij nam gelijk de hele hand. Duidelijk dat hij nog niet helemaal klaar is voor het idee om echt naar NL te gaan. Ik heb gisteren nog maar even een keer duidelijk gemaakt dat het me toch echt niks lijkt om eerst nu te verhuizen, dan over een paar maanden naar, lawezeggen Argentinie of Guatemala, en dan volgend jaar naar huis. Vooral ivm de stabiliteit voor de kinderen. Het klinkt natuurlijk wel retespannend, maar wennen in een nieuw land is haske stressvol. Nee dank u dus.

Okee. Q nog een extra *; voor vandaag en Lon ook eentje, Pom succes op je werk, Loom veel plezier bij de stort en Rok, succes met je internet.
Hai!

Nijn, goh al die verhuisverhalen...hoe is dat voor de kinderen nu? Hebben zij er ook zin in? Is het in de buurt?

Ik zit ook constant te malen over verhuizen en waarheen enzo...bah..

Ik wil de kinderen hier helemaal niet weghalen maar heb hoogstwaarschijnlijk geen keus. ;(

Ik zit dus in een constante dip maar ook wel afgewisseld met leuke momenten hoor.

Ik kan trouwens  beginnen als ambulant begeleidster van kinderen met een autistische stoornis.  Wel fijn om wat meer ervaring op te doen.

Er moet nog een gesprek komen enzo, en kijken wanneer ik kan.

Dat zal voorlopig alleen een paar uur op zaterdag zijn. Dat werk is namelijk vooral buiten de schooltijden.

Volgend jaar de stage dus heb dan ook minder tijd om erbij te werken.

De bedoeling is wel dat ik voor de vrijdagen alvast werk ga zoeken, maar dat kan ook niets heel anders zijn, niet per se iets wat met de studie te maken heeft.

Middelste heeft vanmiddag de screentest voor de TOM training. Ik ben benieuwd. Borman gaat mee want ik heb de oppaskinderen vandaag.
Sjee Lon, wat een toestand bij jou allemaal. Voor mezelf weet ik dat ik er eigenlijk een enorme hekel aan heb, aan al dat onzekere gedoe, en liever gewoon een vaste dagelijkse voorspelbare routine heb.

Je bent in mijn ogen iig een rustig typje dat zich niet zo snel uit het veld laat slaan, cool and collected in Loom d´r woorden, dus hopelijk hou je het allemaal onder controle.

Nog maar een extra *;, dat kan nooit kwaad nietwaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven