Serieus?!
dinsdag 24 juni 2014 om 22:16
Soms lees, zie of hoor ik dingen waarvan ik denk: is dit serieus?
Voorbeeld:
Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?
Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????
Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
Voorbeeld:
Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?
Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????
Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
dinsdag 24 juni 2014 om 22:22
Meestal is de wens dan de vader van de gedachte. Het jammere is dat er tegenwoordig zo veel media zijn waarop iedereen zijn gedachten kwijt kan, en het is nog veel jammerder dat iedereen dan ook maar ongebreideld, zonder zijn hersens ook maar minimaal aan het werk te zetten, gebruik maakt van die media.
dinsdag 24 juni 2014 om 22:27
Nee hoor, domheid van mensen is haast grenzeloos. Meisje (jaar of 18) ging met haar vriend in ons oude huurhuisje wonen en ze vroeg o.a. of we de vensterbank lieten hangen of dat we het meenamen. Had er eigenlijk geld voor moeten vragen, mocht ze het overkopen. Laminaat noemde ze kieren en wat een radiator was...?
dinsdag 24 juni 2014 om 22:35
Paar weken geleden in Thailand: we zitten in een restaurant met ventilatoren. Komt er zo'n boere hollander, gaat zitten en zegt: " Ken dat ook uit?!?!?" Thai kijkt hem vragend aan en hij herhaald: "Jah ken dat ook uit?", kijkend maar de ventilator.
Serieus??? Waar is je verstand en fatsoen? Dat je geen Engels kan ala maar bijv "out Please" kan je toch wel bedenken? Pff..
Serieus??? Waar is je verstand en fatsoen? Dat je geen Engels kan ala maar bijv "out Please" kan je toch wel bedenken? Pff..
dinsdag 24 juni 2014 om 22:35
dinsdag 24 juni 2014 om 22:38
quote:bettypage schreef op 24 juni 2014 @ 22:36:
Ach, iedereen doet/ denkt/ zegt toch wel eens iets doms?
Ik met regelmaat hoor!Oh ik ook hoor en ik lach net zo hard om als ik het bij mijzelf ontdek.
Ik met regelmaat hoor!Oh ik ook hoor en ik lach net zo hard om als ik het bij mijzelf ontdek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 juni 2014 om 22:46
dinsdag 24 juni 2014 om 22:49
quote:bettypage schreef op 24 juni 2014 @ 22:36:
Ik met regelmaat hoor!
Ja, iedereen doet/zegt wel eens iets doms. Dacht ook bij dit topic "serieus?!" maar toch gereageerd hahaha
En ik heb ook dingen gedaan/gezegd/gedacht die te dom voor woorden zijn, dus we verschillen niet zoveel van elkaar
Ik met regelmaat hoor!
Ja, iedereen doet/zegt wel eens iets doms. Dacht ook bij dit topic "serieus?!" maar toch gereageerd hahaha
En ik heb ook dingen gedaan/gezegd/gedacht die te dom voor woorden zijn, dus we verschillen niet zoveel van elkaar
dinsdag 24 juni 2014 om 22:51
quote:Sensy12 schreef op 24 juni 2014 @ 22:49:
[...]
[...]
het is hier binnen beter dan buiten