Serieus?!

24-06-2014 22:16 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms lees, zie of hoor ik dingen waarvan ik denk: is dit serieus?

Voorbeeld:

Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?

Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????

Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
Laatste: reactie gelezen op fb: moeder rookt maar kinderen zijn nooit ziek dus dat roken slecht voor je is is niet waar.

Dus.....
Serieus al die d/t fouten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach die baby met 10 weken voelen hebben we hier ook voorbij zien komen. Sommige mensen hebben meer ei- dan hersencellen.
Niet iedereen is even slim maar dat is toch niks nieuws?
O leuk topic! Mij werd eens gevraagd "Beethoven, leeft die eigenlijk nog?"

En een keer op tv bij een of andere kwis was de vraag wanneer de mens voor het eerst op de maan landde, zegt die muts " uuh, 1640?"

Ik kocht van de week een rugzak - ging de verkoopster hem in een plastic tasje wurmen.
Meestal is de wens dan de vader van de gedachte. Het jammere is dat er tegenwoordig zo veel media zijn waarop iedereen zijn gedachten kwijt kan, en het is nog veel jammerder dat iedereen dan ook maar ongebreideld, zonder zijn hersens ook maar minimaal aan het werk te zetten, gebruik maakt van die media.
quote:yette schreef op 24 juni 2014 @ 22:22:

Ik kocht van de week een rugzak - ging de verkoopster hem in een plastic tasje wurmen.
Nee hoor, domheid van mensen is haast grenzeloos. Meisje (jaar of 18) ging met haar vriend in ons oude huurhuisje wonen en ze vroeg o.a. of we de vensterbank lieten hangen of dat we het meenamen. Had er eigenlijk geld voor moeten vragen, mocht ze het overkopen. Laminaat noemde ze kieren en wat een radiator was...?
Hihi wel grappig soms.

Kennis die denkt dat je voor fietsen stelen tbs krijgt!!!
quote:Nouschi schreef op dinsdag 24 juni 2014 22:18 Serieus al die d/t fouten?Au, zo pijnlijk en waar! Schaam me doodtdt
ach ik heb ooit eens een collega gehad die de film Titanic beter vond dan de film Pearl habour, want Titanic was echt gebeurd.........

ja, dat klopt idd.......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mabelle schreef op 24 juni 2014 @ 22:29:

Hihi wel grappig soms.

Kennis die denkt dat je voor fietsen stelen tbs krijgt!!!Die zou ik wel in die waan laten, lekker afschrikwekkend.
Ik denk dat regelmatig wanneer ik sommige topics lees. Op die topics reageer ik dan ook niet.
Paar weken geleden in Thailand: we zitten in een restaurant met ventilatoren. Komt er zo'n boere hollander, gaat zitten en zegt: " Ken dat ook uit?!?!?" Thai kijkt hem vragend aan en hij herhaald: "Jah ken dat ook uit?", kijkend maar de ventilator.

Serieus??? Waar is je verstand en fatsoen? Dat je geen Engels kan ala maar bijv "out Please" kan je toch wel bedenken? Pff..
quote:yette schreef op 24 juni 2014 @ 22:22:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een kennis ging kwarktaart maken....Maar ze had geen zin/tijd om de boter te laten smelten voor de bodem.. Daarom besloot ze maar vloeibare bakboter te gebruiken. Zucht... Haha
Save the earth, it's the only planet with chocolate
Ach, iedereen doet/ denkt/ zegt toch wel eens iets doms?

Ik met regelmaat hoor!
het is hier binnen beter dan buiten
quote:bettypage schreef op 24 juni 2014 @ 22:36:

Ik met regelmaat hoor!Oh ik ook hoor en ik lach net zo hard om als ik het bij mijzelf ontdek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh en diezelfde kennis wilde kip in braadzak provinciaals maken...zo'n zakje van knorr.

'Ik heb gemarineerde kip gekocht, gaat sneller' zegt ze....

Tja
Save the earth, it's the only planet with chocolate
quote:Enn schreef op 24 juni 2014 @ 22:38:

[...]

Oh ik ook hoor en ik lach net zo hard om als ik het bij mijzelf ontdek.

Als ik iets doms zeg of doe, en mensen moeten er om lachen, dan schaam ik me!

Maar dat is misschien mijn eigen gevoeligheid.
quote:bettypage schreef op 24 juni 2014 @ 22:36:

Ik met regelmaat hoor!

Ja, iedereen doet/zegt wel eens iets doms. Dacht ook bij dit topic "serieus?!" maar toch gereageerd hahaha

En ik heb ook dingen gedaan/gezegd/gedacht die te dom voor woorden zijn, dus we verschillen niet zoveel van elkaar
quote:Nouschi schreef op 24 juni 2014 @ 22:18:

Serieus al die d/t fouten?Haha, dacht precies hetzelfde ;)
quote:Sensy12 schreef op 24 juni 2014 @ 22:49:

[...]

Ja, iedereen doet/zegt wel eens iets doms. Dacht ook bij dit topic "serieus?!" maar toch gereageerd hahaha

En ik heb ook dingen gedaan/gezegd/gedacht die te dom voor woorden zijn, dus we verschillen niet zoveel van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven