bestellen? help?

25-06-2014 11:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet goed wetend waar ik dit moet plaatsen, heeft er iemand ervaring met het bestellen van de site miniinthebox.com?

Hoop dat iemand mij kan helpen :(
Just love your life.
Jazeker. Waar wil je hulp mee?
quote:Artemis schreef op woensdag 25 juni 2014 11:58 Jazeker. Waar wil je hulp mee?Kan je ook met iDeal betalen? Hoe zit het met de invoer rechten? Hoelang duurt de levering? En kan je ook na afloop betalen?
Just love your life.
Tot 22 euro betaal je geen invoerrechten. Daarna ga je BTW betalen en inklaringskosten, en boven de 150 euro ook nog douanerechten.

Bestellen kan ik je verder niet bij helpen, dat heb ik er nog nooit gedaan.
Je kan wel met iDeal betalen zie ik, achteraf geloof ik niet.
Het is voor mij al lang geleden dat ik daar iets besteld heb, maar voor zover ik het me kan herinneren kan je met Ideal betalen.

Duurt overigens wel lang voordat je je bestelling binnen hebt. Ga maar rustig uit van drie weken...
quote:amby schreef op woensdag 25 juni 2014 12:53 Tot 22 euro betaal je geen invoerrechten. Daarna ga je BTW betalen en inklaringskosten, en boven de 150 euro ook nog douanerechten.

Bestellen kan ik je verder niet bij helpen, dat heb ik er nog nooit gedaan. Wil iets bestellen van intotaal 18 euro dus dan betaal ik niks.. Lange wachten maakt me niks uit.
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op 25 juni 2014 @ 12:59:

[...]

Wil iets bestellen van intotaal 18 euro dus dan betaal ik niks.. Lange wachten maakt me niks uit.Is die 18 euro incl. de verzendkosten? Die tellen nl. ook mee voor die 22 euro.
Verzendkosten tellen Niet mee. Dus het is max. ¤22,00 exclusief verzendkosten.

http://www.belastingdiens ... _zo_ja_hoe_bereken_ik_dat
quote:SweetDevil1 schreef op 25 juni 2014 @ 13:07:

Verzendkosten tellen Niet mee. Dus het is max. ¤22,00 exclusief verzendkosten.

http://www.belastingdiens ... _zo_ja_hoe_bereken_ik_datOh, my bad! Je hebt helemaal gelijk.
Hier is al een topic over geweest.

Misschien heb je er wat aan, succes!

wie heeft er eens wat besteld bij miniInthebox
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven