Hmpff

11-06-2014 21:17 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja zo voel ik me dus op dit moment, nooit hier wat gepost en ik kan gewoon even bij nieman me ei kwijt.

Vandaar dat ik even wil laten weten dat ik gewoon moe ben, chagerijnig, prikkelbaar, verdrietig en alles wat je maar kan bedenken

Even een klaag kwartiertje, misschien dat ik hier even me gezeur kwijt kan..

Ik zal alvast sorry zeggen gewoon om deze klaagpost! Maar toch vond ik het stiekem even fijn!
Just love your life.
Wat wil jij?
Omdat hij niet wilt praten en me gewoon weg negeert, meestal gaat het zo... De hele dag staat me kop er al niet na..
Just love your life.
quote:hanke321 schreef op donderdag 12 juni 2014 12:26 Wat wil jij?

Poeh, goede vraag, als ik dat nou is wist!

Misschien begrepen worden? Een knuffel van hem.. Gewoon even alleen zijn..
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op donderdag 12 juni 2014 10:59 Belabberd, geen oog dicht gedaan.. Te weinig slaap gehad en we praten niet. Poging tot gedaan maar helpt niks. Nu vanzelf maar afwachten tot hij naar me toe komt..Dus jij loopt nu op je tenen en voelt je ongemakkelijk omdat hij zich als een kleuter opstelt? Vind je het zelf ook niet een goed idee om hier grenzen in te stellen? Je mag namelijk best van je geliefde verwachten dat hij respectvol met jou omgaat.
Geprobeerd grenzen in te stellen maar heeft weinig zin..

Nog niks gehoord van hem vandaag en denk ook niet meer te horen, wat nou als ik straks thuis kom en hij negeert me? Hmm niet wetend wat goed te doen!

Dankjewel lieve mensen voor het reageren!
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op donderdag 12 juni 2014 16:09 Geprobeerd grenzen in te stellen maar heeft weinig zin..

Nog niks gehoord van hem vandaag en denk ook niet meer te horen, wat nou als ik straks thuis kom en hij negeert me? Hmm niet wetend wat goed te doen!

Dankjewel lieve mensen voor het reageren!

Je legt je er dus bij neer dat hij jouw grenzen niet respecteert?

Ik zou zeggen: "je bent mijn partner en dus verwacht ik dat je mij met respect behandelt. Negeren valt daar niet onder. Ik wil dus dat je normaal doet, en als je dat niet kunt, dan verzoek ik je vriendelijk te vertrekken. Ik laat mij zo niet behandelen".
Ach Dreamer toch... Wat is dat nou?! Meid lees de laatste posting van NummerZoveel goed door...

Want dit alles klinkt niet goed..
Nou ja.. dat dus..
Alles eruit gegooit.. Zit met me handen in het haren.. Weet gewoon niet wat ik hiermee moet! Me onwijs tot nu voelen, van alles kwam ter spraken. En nu? We zijn geen steek verder.
Just love your life.
:'( huilen huilen huilen! Ik wil gewoon weg hier! Dat iemand me vast houd en zegt 'het komt wel goed'
Just love your life.
Sorry, was vergeten tweede pagina te lezen en mijn reactie klopte dus niet helemaal.

Ik heb nu geen tips, maar ik heb wel een heule dikke knuffel voor je.

Klinkt alsof de koek op is. Rot joh.

Kun je slapen denk je?
quote:hanke321 schreef op vrijdag 13 juni 2014 00:06 Klinkt alsof de koek op is. Rot joh.

Kun je slapen denk je? Nee.. Net verhitte discussie weer gehad en t schiet niet op.. Twijfel wordt gewoon steeds groter.
Just love your life.
Hoezo twijfel je? Dit leidt toch tot niks..

Het is klaar, de koek is op.. Dat maakt hem geen slecht mens en jou ook niet, maar de combi werkt niet meer..

Kan je twee dingen doen:

Wachten tot hij er de brui aan geeft en nog een hele rottige tijd tegemoet gaan.. waardoor je nog onzekerder wordt.

Of je staat op en kiest voor jezelf. Want diep in je hart weet je dat dit hem niet gaat worden. Je belt voor een verwijzing naar de psych en begint met de rest van je leven..

Suc6!
Nou ja.. dat dus..
Je klinkt eenzaam.
Hoe gaat het Dreamer?
Nou ja.. dat dus..
Tijdje al niks meer gepost..

Teveel aan me hoofd. Teveel aan het twijfelen!

Waarom hou ik zo veel van die jongen?

Me keuze was dan gewoon een stuk makkelijker geweest, op dit moment kan ik alles bij elkaar schreeuwen en gewoon niks meer doen niks meer ondernemen. En gewoon de hele wereld langs me heen laten gaan..
Just love your life.
@bloosje hmm gaat wel, ene moment denk ik wat hou ik van die jongen! Het andere moment weet ik het gewoon niet meer..
Just love your life.
Weer een discussie weer op de negeer stand en weer zit ik met me handen in het haar.

Sorry als ik als een enorm zeikwijf overkom.. Maar kan gewoon nergens me ei kwijt.. Of ik dief het in iedergeval niet. Behalve hier dan natuurlijk.

Morgen heb ik een afspraak maar meneer vertikt het om te koken.. Hij hoeftnooit te koken maar
Just love your life.
' er ging iets mis oeps '

Maar hij doet het gewoon niet.

Ik weet niet Hoelang ik dit ga volhouden..
Just love your life.
Jullie waren dus nog vrij jong toen jullie een relatie kregen. Het kan gebeuren dat jullie in de loop der tijd uit elkaar gegroeid zijn.

Soms leer je elkaar in een fase (school, uitgaan, bijbaantje) kennen en word je verliefd. Dat kan heel diep zitten maar als die fase of het gemeenschappelijke doel verandert kan het zijn dat je allebei een andere richting op groeit.

Zou dat bij jullie het geval kunnen zijn?
@pietje1204 ik ben echt nog gek op hem en nog verliefd, ik hou van hem.. Maar het botst gewoon zo erg! Telkens die ruzies.. Maar het is zo makkelijk gezegd maak het uit je bent nog jong!
Just love your life.
En nu moet ik me spullen maar pakken omdat ik is niet wil praten wanneer hij dat wil..

Ik vertik het!
Just love your life.
Ligt alles dan toch aan mij? Hij vertelt me dat ik de relatie verpest, het alleen maar erger maak en de fouten liggen voor 90% aan mij..

Ligt het dan toch allemaal aan mij? Ben ik nou de foute vriendin, kwets ik hem dan altijd?
Just love your life.
Ik ben er niet bij. Maar als hij dat zo beleeft dan kan je beter gaan. En laat hem zijn best maar doen om jou over te halen om terug te komen. Je bent meer waard dan dit geouwehoer. Het lijkt erop dat je je nietnzo goed voelt over jezelf. Anders liet je je niet zo behandelen. The silent treatment is gemeen. En flauw. Als iemand zo kinderachtig wil zijn nou de groeten dan maar toch. Kom op word eens wakker.
quote:bonuhbakkie schreef op 28 juni 2014 @ 00:42:

Ik ben er niet bij. Maar als hij dat zo beleeft dan kan je beter gaan. En laat hem zijn best maar doen om jou over te halen om terug te komen. Je bent meer waard dan dit geouwehoer. Het lijkt erop dat je je nietnzo goed voelt over jezelf. Anders liet je je niet zo behandelen. The silent treatment is gemeen. En flauw. Als iemand zo kinderachtig wil zijn nou de groeten dan maar toch. Kom op word eens wakker.

Sorry verlate post.. Geen flauw idee waarom ik zo over me heen laat lopen ' bang om er alleen voor te staan'

Het houden van is er nog, maar het gaat niet goed.

Met mij niet met de relatie niet sociale contacten niet

Ik sluit mezelf buiten, en ik weet niet niet wat ik met mezelf moet! :(

Hij vertelt me zovaak dat het niet gaat werken en stiekem weet ik dat misschien ook een beetje

Maar toch telkens weer blijven proberen...
Just love your life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven