HELP!!!
donderdag 26 juni 2014 om 15:42
Als zij de eerste dag van haar menstruatie de pil is gaan slikken is ze meteen beschermd tegen zwangerschap (tenminste, zo was het 20 jaar geleden toen ik aan de pil ging, waar ik ook alweer bijna 15 jaar geen gebruik meer van maak, dus wie weet zijn de inzichten veranderd). Dus als dat het geval is hoef je niets te doen.
donderdag 26 juni 2014 om 15:44
donderdag 26 juni 2014 om 15:50
quote:vrouwtje89 schreef op 26 juni 2014 @ 15:44:
En nog eens een wijze les voor in de toekomst;
Als je niet zeker weet of de pil op dat moment werkt, met het bijkomende risico dat een condoom altijd kan scheuren, moet je geen seks hebben.
Simpel is het eigenlijk heTja, maar niet iedereen verzekert zich voor een brandend blok beton onder water
En nog eens een wijze les voor in de toekomst;
Als je niet zeker weet of de pil op dat moment werkt, met het bijkomende risico dat een condoom altijd kan scheuren, moet je geen seks hebben.
Simpel is het eigenlijk heTja, maar niet iedereen verzekert zich voor een brandend blok beton onder water
donderdag 26 juni 2014 om 16:02
donderdag 26 juni 2014 om 17:14
quote:probleem38 schreef op donderdag 26 juni 2014 15:10 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="hyale in "HELP!!!"" class="messagelink">hyale schreef op 26 juni 2014 @ 15:08</a>:</b>
[...]
Z'n IQ.</div></blockquote>Ik studeer rechten, 2de jaar, ik denk wel dat mijn IQ iets hoger ligt dan 38 Oeh rechten, dat is zoooo'n overschatte studie..
[...]
Z'n IQ.</div></blockquote>Ik studeer rechten, 2de jaar, ik denk wel dat mijn IQ iets hoger ligt dan 38 Oeh rechten, dat is zoooo'n overschatte studie..