HELP!!!

26-06-2014 14:35 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daarnet seks gehad met mijn lief, ik had een condoom aan maar die is gescheurd, dus ik ben klaargekomen zonder enige beveiliging... ze neemt nu 2 weken de pil, weet iemand ajb raad???
quote:norma_jeane schreef op 26 juni 2014 @ 15:35:

Je moet ook Savonds seksen. Minder kans om zwanger te worden.En niet dronken met een vreemde, want dat word je bijna altijd zwanger..
Als zij de eerste dag van haar menstruatie de pil is gaan slikken is ze meteen beschermd tegen zwangerschap (tenminste, zo was het 20 jaar geleden toen ik aan de pil ging, waar ik ook alweer bijna 15 jaar geen gebruik meer van maak, dus wie weet zijn de inzichten veranderd). Dus als dat het geval is hoef je niets te doen.
En nog eens een wijze les voor in de toekomst;

Als je niet zeker weet of de pil op dat moment werkt, met het bijkomende risico dat een condoom altijd kan scheuren, moet je geen seks hebben.

Simpel is het eigenlijk he
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:vrouwtje89 schreef op 26 juni 2014 @ 15:44:

En nog eens een wijze les voor in de toekomst;

Als je niet zeker weet of de pil op dat moment werkt, met het bijkomende risico dat een condoom altijd kan scheuren, moet je geen seks hebben.

Simpel is het eigenlijk heTja, maar niet iedereen verzekert zich voor een brandend blok beton onder water
quote:hyale schreef op 26 juni 2014 @ 15:08:

[...]

Z'n IQ.En 38 problemen schat ik zo.
Nou, dan is het nu wachten op de reactie dat hier allemaal domme zure visgleuven zitten die geen eigen leven hebben en daarom zielige studenten af zitten te branden....

Als je vriendin op de eerste dag van haar vorige menstruatie met de pil is begonnen en ze heeft de pillen steeds goed ingenomen, is ze beschermd tegen een zwangerschap.

Maar voor dit soort vragen is het beter om advies aan de huisarts of apotheker te vragen dan hier
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 26 juni 2014 @ 14:38:

Is 38 je geboortejaar? dan zou het niet vreemd zijn dat ie weinig van anticonceptie weet...
Als je zelf het antwoord op de vraag niet weet, is het nog te vroeg om aan seks te doen.
quote:hyale schreef op 26 juni 2014 @ 15:12:

[...]

Ze laten ook iedereen toe daar.
Bij 2 wkn werkt de pil wel hoor
quote:probleem38 schreef op donderdag 26 juni 2014 15:10 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="hyale in "HELP!!!"" class="messagelink">hyale schreef op 26 juni 2014 @ 15:08</a>:</b>

[...]

Z'n IQ.</div></blockquote>Ik studeer rechten, 2de jaar, ik denk wel dat mijn IQ iets hoger ligt dan 38 Oeh rechten, dat is zoooo'n overschatte studie..
Ben je misschien de partner van anoniemmeisje4321 ?
Ik heb m'n zwemdiploma A en zelfs ik weet al die dingen... wow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven