Technologie

05-07-2014 19:02 48 berichten
het is een grof schandaal dat je in 2014, het tijdperk waarin we denken over een bemande missie naar mars en met nanotechnologie mensen kunnen genezen, nog zelf je was in de droger moet proppen of (erger nog) op moet hangen en vouwen! Wat heb je aan een marsmissie? Niks, het levert hooguit wat leuke foto's. We hebben wel behoefte aan een machine waar de was droog, knispervers en strakgevouwen uitkomt.

een totale misser is het, dat ik in 2014, nog steeds wekelijks of tweewekelijks (als ik heel slonzig ben) het BEDDENGOED MOET VERVERSEN. Dat betekent: hoes eraf, in de was (daarna, ophangen, vouwen) hoer er weer om. Belachelijk. Ik wil een apparaat waarbij bedden verschonen voorgoed overbodig is.

Ook heb ik een broertje dood aan ramen lappen. Zelfreinigende ramen? Waarom heb ik dat nog niet?

waarom blijft de technologie in het huishouden zo achter?

Technologie?

Totaal aantal stemmen: 6

Ja leuk (50%)
Nee ik eet geen koolhydraten (33%)
Me man is nu niet thuis (17%)
En ik wil ook iets dat panty's om je benen spuit.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn koelkast zich vanzelf aan zou vullen met zo'n buizen systeem wat ze vroeger bij de bank hadden.

Melk op? Zoef, nieuw pakje aan de achterkant erin.

Briljant idee al zeg ik het zelf.
Ja en?
Ik weet dat nokia er ooit mee bezig was (pak em beet 15 jaar geleden) nooit begrepen waarom ik die nu nog niet in de keuken heb staan..

Een koelkast die scant wat je uit de koelkast pakt en niet meer terug zet, en dat dan automatisch via internet op je boodschappenlijstje zet, met een tablet op de voorzijde waarop je producten kon toevoegen, verwijderen en verzenden naar de plaatselijke super...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 05 juli 2014 20:40 En ik wil ook iets dat panty's om je benen spuit.Dat is ook een goeie! Ik zou dan ook graag willen dat datzelfde apparaat me eerst haarvrij maakt op die plaatsen waar ik dat wil!
Een combi van die koelkast systemen (en ook graag voor de voorraadkast) zou idd ook heel fijn zijn!
Ik wil graag een dummy van mezelf, voor als mijn man hitsig is
Ook graag een dummy die voor me gaat werken
quote:NummerZoveel schreef op 05 juli 2014 @ 19:32:

Op die ramen na, die inderdaad bestaan, ben ik het helemaal met je eens! Het is een grof schandaal dat alle "zware" klussen die traditioneel de man toebehoren, inmiddels geautomatiseerd zijn. En dat de zware klussen die traditioneel aan de vrouw toebehoren nog steeds enorme lichamelijke inspanning vergen. Zullen we een denktank beginnen en dan onze ideeën voorstellen aan een technologisch bedrijf dat pretendeert vrouwvriendelijk te zijn?Hmmm.... stofzuiger, wasmachine, afwasmachine, hoezo zijn de "vrouwelijke" taken niet gemakkelijker gemaakt door machines?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 05 juli 2014 @ 20:55:

[...]

Hmmm.... stofzuiger, wasmachine, afwasmachine, hoezo zijn de "vrouwelijke" taken niet gemakkelijker gemaakt door machines?De ontwikkeling is in de jaren 70 gestagneerd. Na komst van de magnetron is er niks meer toegevoegd. Schandalig
Oh en kan er dan ook iets worden bedacht om pakken koffie, suiker, meel en dat soort ongein knoeivrij in potten te kunnen overhevelen?
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 05 juli 2014 20:53 Ik wil graag een dummy van mezelf, voor als mijn man hitsig isDie hebben ze al in Japan! Kun je per post bestellen. Ze kunnen alleen niet voor je naar je werk.
Ik wil na het douchen een blower die je in 15 seconden, droog, geolied en gespray-tanned heeft
quote:NummerZoveel schreef op 05 juli 2014 @ 20:59:

[...]

Die hebben ze al in Japan! Kun je per post bestellen. Ze kunnen alleen niet voor je naar je werk. Dummy's van mij? In Japan? De smeerlappen
Ik wil makeup dat je 's ochtends in 1 beweging op kan zetten, een soort masker
Ik wil een zelfreinigend huis. Punt.
Die douche lijkt me ook wel wat! Ik wil een kledingkast waar ik alle vieze dingen in op kan hangen en waar het vervolgens schoon weer uit komt.

Eigenlijk wil ik gewoon een huis dat zichzelf opruimt en schoonmaakt, inclusief alles wat daar in is, en incl bewoners. Wat zou het leven dan een stuk makkelijker worden!
En als dat niet kan die huishoudrobot van the Jetsons.
quote:Starshine schreef op zaterdag 05 juli 2014 21:05 Ik wil een zelfreinigend huis. Punt.Ja, dat dus!
Oh, ik wil ook graag een kookmachine. Iets dat een lekker verse en verantwoorde maaltijd voor je produceert, zonder dat je er zelf verder wat voor hoeft te doen. Alleen even een keuze maken, dat kan op afstand, en 15 min later staat je 3-gangenmaaltijd voor je neus.
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 juli 2014 @ 21:01:

Ik wil makeup dat je 's ochtends in 1 beweging op kan zetten, een soort masker

Van te voren de gewenste make up uitkiezen, naturel, smokey eyes, avond make up enz. dan je gezicht in het apparaat stoppen en voila.

Zo ook voor je haren: kop erin en huppekee.

Moet kunnen.
Willen, willen, willen... dat zijn vrouwen. Nu ja, niet alles natuurlijk, er zijn grenzen.

Doen, doen, doen... dat zijn mannen. Voor dat ene wat vrouwen niet spontaan willen.

Als jullie iets zelf niet kunnen, iq-gewijs of niet handig genoeg met die lange nageltjes, dan moeten jullie maar proberen overtuigend genoeg te zijn. Er zijn voorgaanden: stofzuigers bestaan (bedacht en gemaakt door mannen voor vrouwen), wasmachines en drogers bestaan (bedacht en gemaakt door mannen voor vrouwen). Zelfs vibrators, beweer nu niet dat we alleen aan onszelf denken. Maar het is noooooooit genoeg wat een man doet he, want dan komt een andere eigenschap van vrouwen om de hoek kijken: zeuren, zeuren, zeuren...

Weet je wat? Bedenk en maak gewoon zelf wat jullie willen, dan hoef je ook niet meer onze oren eraf te zeuren.

Dan hebben mannen eeeeeeeindelijk eens tijd om te ontwerpen waar ze eigenlijk al heel lang van dromen.................................
Panty spray bestaat gewoon. En er is een soort borstel op stok, borstel draait rond en die beweeg je dan over de voegen van je tegels zodat het onkruid er tussenuit gaat.

Vouwmachines voor wasgoed zijn er ook al, maar dan heb je voor elk soort kledingstuk wel een andere machine nodig
quote:geve schreef op zondag 06 juli 2014 07:08 <b>Willen, willen, willen...</b> dat zijn vrouwen. Nu ja, niet alles natuurlijk, er zijn grenzen.

<b>Doen, doen, doen..</b>. dat zijn mannen. Voor dat ene wat vrouwen niet spontaan willen.

Als jullie iets zelf niet kunnen, iq-gewijs of niet handig genoeg met die lange nageltjes, dan moeten jullie maar proberen overtuigend genoeg te zijn. Er zijn voorgaanden: stofzuigers bestaan (bedacht en gemaakt door mannen voor vrouwen), wasmachines en drogers bestaan (bedacht en gemaakt door mannen voor vrouwen). Zelfs vibrators, beweer nu niet dat we alleen aan onszelf denken. Maar het is noooooooit genoeg wat een man doet he, want dan komt een andere eigenschap van vrouwen om de hoek kijken: <b>zeuren, zeuren, zeuren...</b>

Weet je wat? Bedenk en maak gewoon zelf wat jullie willen, dan hoef je ook niet meer onze oren eraf te zeuren.

Dan hebben mannen eeeeeeeindelijk eens tijd om te ontwerpen waar ze eigenlijk al heel lang van dromen................................. Dat moet je anders zien. Als wij niet hadden gezeurd, dan stonden de mannen nu met alle emancipatie de handwas te doen. Ik denk dankjullie dankbaar moeten zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven