Entertainment alle pijlers

En we gaan door in Brazilië!!!

29-06-2014 20:42 2958 berichten
Wat een emoties weer. Een bloedstollende achtste finale, een nieuwe oranjebaby van Anouk.

Het WK in Brazilië is nog lang niet gedaan, dus wij kletsen vrolijk verder! En leve Klaas-Jan Huntelaar!

Oh ja, en hier komen we vandaan

Wordt Nederland kampioen?

Totaal aantal stemmen: 53

Ja (19%)
Ja (62%)
Ja (19%)
mijngogmijngodmijngogmijngodmijngogmijngodmijngogmijngod
Alle reacties Link kopieren
Costa Rica nu al in the winning mood
De toekomst is niet meer wat het was
Godverdegodverdegodver
Ik geloof het niet!!!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
...OF AANHOREN
That's a fine looking high horse
Hij zit er niet in !!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hup eruit met de vrij!!!
.
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 23:50:

Onvoorstelbaar dit.werkelijk waar

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind voetbal, geloof ik, stom.
Ik vind hier dingen van.
Tering, , de f-jes spelen beter
Kutkeeper
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Aaaaaaaaaaaaaaargh wat maken ze het spannend!!! Ik sta te springen en stoot mn teen aan de tafelpoot, maar als een echte international ga ik ook gewoon door!!
Gv die had moeten zitten.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Nou gaat die scheids afblazen in het midden van een NL aanval, let op
De toekomst is niet meer wat het was
fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ooooh wat erg dit!
Penalties gaan we verliezen. Die kiepert is best goed. Dus nu graag even in de eerste helft van de verlenging want wil naar bed.
quote:mendy schreef op 05 juli 2014 @ 23:51:

Aaaaaaaaaaaaaaargh wat maken ze het spannend!!! Ik sta te springen en stoot mn teen aan de tafelpoot, maar als een echte international ga ik ook gewoon door!!Kusje erop ????
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
nou ja verlenging is nog eens 30 minuten, als ze dit vol houden moet er een nl goal komen.

En ja dit was geen buitenspel, robben werd aan gespeeld en die stond niet buitenspel. Nahja.
Nou..... lekker dan.
Kutjebef
Ik vind hier dingen van.
We gaan het doen in de verlenging, ik voel het!
Mag ik nog niet naar bed.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Tja...
Jongens laten we hopen dat het gaat gebeuren zometeen. Het mogen geeeeeeeeeen lees geeeeeen penalty's worden!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven