Geen internet
zondag 6 juli 2014 om 11:40
zondag 6 juli 2014 om 11:57
Ik heb de router meerdere keren van de stroom gehaald, ik heb ipv6 uitgeschakeld, ik heb een aantal keer opnieuw geprobeerd verbinding te maken, ik heb systeemherstel gedaan en geprobeerd om bij probleem oplossen te kijken, maar daar geeft hij niets. Ik kan toch geen virusscanner downloaden en gebruiken als ik geen internet heb?
zondag 6 juli 2014 om 12:06
Ik, digibeet, heb dit ook een keer gehad.
Op iedere laptop zit een knopje waarmee je de draadloze verbinding aan/uit kan zetten.
Op mijn huidige laptop zit deze op de knop van de F12, op de vorige was er naast de aan/uit knop een apart knopje voor.
Ik kwam er na weken achter dat dit de oplossing was (en voelde me toen heel dom haha).
Op iedere laptop zit een knopje waarmee je de draadloze verbinding aan/uit kan zetten.
Op mijn huidige laptop zit deze op de knop van de F12, op de vorige was er naast de aan/uit knop een apart knopje voor.
Ik kwam er na weken achter dat dit de oplossing was (en voelde me toen heel dom haha).
zondag 6 juli 2014 om 12:48
Er zit wel een schakelaar op mijn laptop voor draadloos internet, maar die staat gewoon aan. Ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat die uit stond, maar dat is het nu niet. In het plaatje met de streepjes van netwerk staat een soort geel/oranje bolletje en ik heb beperkte toegang, maar kan eigenlijk niets. Het merk van mijn laptop is HP.
zondag 6 juli 2014 om 13:27
zondag 6 juli 2014 om 13:44
Als het goed is zit er een UTP poort op je laptop en modem. Deze kun je dus verbinden dmv een UTP kabel. Dan moet je als het goed is met je laptop op internet kunnen.
Heb je een UTP kabel?
xmsnet.nl/uploads/service/images/utp-kabel-1.jpg
Heb je een UTP kabel?
xmsnet.nl/uploads/service/images/utp-kabel-1.jpg
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..