Menno Buch
woensdag 9 juli 2014 om 11:14
quote:Noesa schreef op 09 juli 2014 @ 01:23:
'Hij was een slechte interviewer'. 'Pulp TV'. Enz. enz. WTF heeft dat er nou mee te maken?
Voor hetzelfde geld vinden mensen je 'een slechte forummer', je dood blijft een gemis. Hoezo is het relevant wat ík of anderen vinden van hoe je je werk of hobby uitgevoerd hebt?
Waarom zou je niet mogen zeggen dat je hem een slechte interviewer vond dan? Omdat hij nu dood is? Dan is het verboden om iets negatiefs over iemand te zeggen?
Nee, het doet er inderdaad niet toe. Net als al die andere topics waarin van alles wordt gezegd over alles en iedereen er niet toe doen. Totaal niet relevant. Nou en?
'Hij was een slechte interviewer'. 'Pulp TV'. Enz. enz. WTF heeft dat er nou mee te maken?
Voor hetzelfde geld vinden mensen je 'een slechte forummer', je dood blijft een gemis. Hoezo is het relevant wat ík of anderen vinden van hoe je je werk of hobby uitgevoerd hebt?
Waarom zou je niet mogen zeggen dat je hem een slechte interviewer vond dan? Omdat hij nu dood is? Dan is het verboden om iets negatiefs over iemand te zeggen?
Nee, het doet er inderdaad niet toe. Net als al die andere topics waarin van alles wordt gezegd over alles en iedereen er niet toe doen. Totaal niet relevant. Nou en?
woensdag 9 juli 2014 om 11:30
quote:carrie-bradshaw schreef op woensdag 09 juli 2014 00:31 Jeetje wat heftig, ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was. Maar echt gezond zag hij er zeker nooit uit.
Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).
wie dat doen voor een wk finale??
Als iemand onverwacht overlijd, zeg je dan ook 'goh die piet en dat voor het wk'
Sommige dingen kun je beter niet zeggen.
Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).
wie dat doen voor een wk finale??
Als iemand onverwacht overlijd, zeg je dan ook 'goh die piet en dat voor het wk'
Sommige dingen kun je beter niet zeggen.
woensdag 9 juli 2014 om 11:32
quote:netniet schreef op woensdag 09 juli 2014 09:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="carrie-bradshaw in "Menno Buch"" class="messagelink">carrie-bradshaw schreef op 09 juli 2014 @ 00:31</a>:</b>
Jeetje wat heftig, ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was. Maar echt gezond zag hij er zeker nooit uit.
Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).</div></blockquote>Mag ik deze post nomineren als meest bizarre post van het jaar? Graag.
Jeetje wat heftig, ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was. Maar echt gezond zag hij er zeker nooit uit.
Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).</div></blockquote>Mag ik deze post nomineren als meest bizarre post van het jaar? Graag.
woensdag 9 juli 2014 om 12:18
quote:Noesa schreef op 09 juli 2014 @ 01:23:
Voor hetzelfde geld vinden mensen je 'een slechte forummer', je dood blijft een gemis. Hoezo is het relevant wat ík of anderen vinden van hoe je je werk of hobby uitgevoerd hebt?yep, daar zijn forums voor.
Voor hetzelfde geld vinden mensen je 'een slechte forummer', je dood blijft een gemis. Hoezo is het relevant wat ík of anderen vinden van hoe je je werk of hobby uitgevoerd hebt?yep, daar zijn forums voor.
woensdag 9 juli 2014 om 12:19
quote:pink11 schreef op 09 juli 2014 @ 10:32:
[...]
Alles was in scene gezet, net als bij De Relatieman. Tot en met de contactadvertenties toe. Dat heeft jaren terug breed uitgemeten in de bladen gestaan, dus mag ik het wel schrijven. Ik had het eerder al gehoord van mensen die aan het programma meewerkten.
meen je niet?!
dan ga ik daar straks is naar surfen. want kan me niet voorstellen dat die oude man in zijn roze balletpakje helemaal in orde was.
zo'n vent met een kijkdoos voor zijn sjarrel, ja ok dat lijkt me zeker wel gespeeld.
en die aubergine vergeet ik ook nooit meer!
[...]
Alles was in scene gezet, net als bij De Relatieman. Tot en met de contactadvertenties toe. Dat heeft jaren terug breed uitgemeten in de bladen gestaan, dus mag ik het wel schrijven. Ik had het eerder al gehoord van mensen die aan het programma meewerkten.
meen je niet?!
dan ga ik daar straks is naar surfen. want kan me niet voorstellen dat die oude man in zijn roze balletpakje helemaal in orde was.
zo'n vent met een kijkdoos voor zijn sjarrel, ja ok dat lijkt me zeker wel gespeeld.
en die aubergine vergeet ik ook nooit meer!
woensdag 9 juli 2014 om 18:23
quote:Bergje65 schreef op 09 juli 2014 @ 00:32:
[...]
Absoluut. Ik vond hem lief en innemend. Een bepaalde manier van interviewen die mij zeer aansprak.
Mijn gedachten.
Ook emphatisch naar de mensen toe, wie, en wàt ze ook waren.
Zonder vooroordeel, en zonder vingertje.
Dat vond ik zo mooi.
[...]
Absoluut. Ik vond hem lief en innemend. Een bepaalde manier van interviewen die mij zeer aansprak.
Mijn gedachten.
Ook emphatisch naar de mensen toe, wie, en wàt ze ook waren.
Zonder vooroordeel, en zonder vingertje.
Dat vond ik zo mooi.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 9 juli 2014 om 20:11
donderdag 10 juli 2014 om 21:04
Ik ben geschrokken door het nieuws toen ik het hoorde, ik kon het niet geloven.
Ik ken Menno van zijn programma Buch in de bajes, verder niet zo goed.
Maar ik vond het altijd een lieve en betrokken man, zo kwam hij op mij over.
Ik heb zelfs even gehuild, zo erg vond/vind ik het.
Veel sterkte voor zijn nabestaanden.
Ik ken Menno van zijn programma Buch in de bajes, verder niet zo goed.
Maar ik vond het altijd een lieve en betrokken man, zo kwam hij op mij over.
Ik heb zelfs even gehuild, zo erg vond/vind ik het.
Veel sterkte voor zijn nabestaanden.
Baby.It's.My.World.
donderdag 10 juli 2014 om 21:06
donderdag 10 juli 2014 om 22:33
Straks op RTL4:
22:57 - 23:30
Portret Menno Buch
Naar aanleiding van het overlijden van Menno Buch wordt het bijzondere interview dat Peter van der Vorst met Menno had opnieuw uitgezonden. Dit openhartige gesprek was eerder te zien in 'Van Der Vorst Ziet Sterren'.
Ik heb het nog niet gezien. Ga toch wel even kijken.
22:57 - 23:30
Portret Menno Buch
Naar aanleiding van het overlijden van Menno Buch wordt het bijzondere interview dat Peter van der Vorst met Menno had opnieuw uitgezonden. Dit openhartige gesprek was eerder te zien in 'Van Der Vorst Ziet Sterren'.
Ik heb het nog niet gezien. Ga toch wel even kijken.
vrijdag 11 juli 2014 om 08:38
quote:sinnombre schreef op 08 juli 2014 @ 22:17:
[...]
Wat vond je prachtig aan deze man?
Ik kijk heel anders naar hem. Ik vond het niet zo'n boeiende man.
Zijn programma's vind ik ook niet geweldig. SBS6 niveau eigenlijk.
Uiteraard wel verdrietig dat hij zo jong en ziek is overleden en euthanasie heeft laten plegen.Naaah....niet helemaal met je eens hoor. 'Sex voor de Buch' was natuurlijk wat dubieus maar ik vond 'Buch in de bajes' een mooi en integer, maar vooral rauw programma. Ik vind het jammer dat hij nu dood is.
[...]
Wat vond je prachtig aan deze man?
Ik kijk heel anders naar hem. Ik vond het niet zo'n boeiende man.
Zijn programma's vind ik ook niet geweldig. SBS6 niveau eigenlijk.
Uiteraard wel verdrietig dat hij zo jong en ziek is overleden en euthanasie heeft laten plegen.Naaah....niet helemaal met je eens hoor. 'Sex voor de Buch' was natuurlijk wat dubieus maar ik vond 'Buch in de bajes' een mooi en integer, maar vooral rauw programma. Ik vind het jammer dat hij nu dood is.
vrijdag 11 juli 2014 om 08:45
quote:carrie-bradshaw schreef op 09 juli 2014 @ 00:31:
Ja, je verzint het niet hè?!
Ja, je verzint het niet hè?!
vrijdag 11 juli 2014 om 08:55