Menno Buch

08-07-2014 21:25 100 berichten
Hoor net dat Menno Buch is overleden, 62 jaar. Had kanker.

Hij staat zijn lichaam af aan de wetenschap.

Hele nobele daad van hem.
Weet niet of ik het nobel zou noemen maar wel fijn dat er mensen zijn die dat doen. Zijn er ook zat die dat niet willen. Dus ergens misschien wel nobel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 09 juli 2014 @ 01:23:

'Hij was een slechte interviewer'. 'Pulp TV'. Enz. enz. WTF heeft dat er nou mee te maken?

Voor hetzelfde geld vinden mensen je 'een slechte forummer', je dood blijft een gemis. Hoezo is het relevant wat ík of anderen vinden van hoe je je werk of hobby uitgevoerd hebt?

Waarom zou je niet mogen zeggen dat je hem een slechte interviewer vond dan? Omdat hij nu dood is? Dan is het verboden om iets negatiefs over iemand te zeggen?

Nee, het doet er inderdaad niet toe. Net als al die andere topics waarin van alles wordt gezegd over alles en iedereen er niet toe doen. Totaal niet relevant. Nou en?
En ook on topic: veel te jong, erg triest.
quote:carrie-bradshaw schreef op woensdag 09 juli 2014 00:31 Jeetje wat heftig, ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was. Maar echt gezond zag hij er zeker nooit uit.

Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).

wie dat doen voor een wk finale??

Als iemand onverwacht overlijd, zeg je dan ook 'goh die piet en dat voor het wk'

Sommige dingen kun je beter niet zeggen.
quote:netniet schreef op woensdag 09 juli 2014 09:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="carrie-bradshaw in "Menno Buch"" class="messagelink">carrie-bradshaw schreef op 09 juli 2014 @ 00:31</a>:</b>

Jeetje wat heftig, ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was. Maar echt gezond zag hij er zeker nooit uit.

Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).</div></blockquote>Mag ik deze post nomineren als meest bizarre post van het jaar? Graag.
tmi
"Sommige dingen kun je beter niet zeggen."

waarom niet, doet het jou pijn of wie dan ook op dit forum

en alsof familie buch het pijn zal doen, tsk tsk
quote:Noesa schreef op 09 juli 2014 @ 01:23:

'Hij was een slechte interviewer'. 'Pulp TV'. Enz. enz. WTF heeft dat er nou mee te maken?

Voor hetzelfde geld vinden mensen je 'een slechte forummer', je dood blijft een gemis. Hoezo is het relevant wat ík of anderen vinden van hoe je je werk of hobby uitgevoerd hebt?yep, daar zijn forums voor.
quote:pink11 schreef op 09 juli 2014 @ 10:32:

[...]

Alles was in scene gezet, net als bij De Relatieman. Tot en met de contactadvertenties toe. Dat heeft jaren terug breed uitgemeten in de bladen gestaan, dus mag ik het wel schrijven. Ik had het eerder al gehoord van mensen die aan het programma meewerkten.

meen je niet?!

dan ga ik daar straks is naar surfen. want kan me niet voorstellen dat die oude man in zijn roze balletpakje helemaal in orde was.

zo'n vent met een kijkdoos voor zijn sjarrel, ja ok dat lijkt me zeker wel gespeeld.

en die aubergine vergeet ik ook nooit meer!
4 op een rij!
Ik wist niet dat hij ziek was. Vond buch in de bajes wel boeiend verder kende ik hem niet.

Sterkte voor zijn nabestaanden.

En Carrie die opmerking kan echt niet!!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Bergje65 schreef op 09 juli 2014 @ 00:32:

[...]

Absoluut. Ik vond hem lief en innemend. Een bepaalde manier van interviewen die mij zeer aansprak.

Mijn gedachten.

Ook emphatisch naar de mensen toe, wie, en wàt ze ook waren.

Zonder vooroordeel, en zonder vingertje.

Dat vond ik zo mooi.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Carrie, je opmerking is totaal ongepast. Gatverdamme.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:rochel schreef op 09 juli 2014 @ 12:17:

"Sommige dingen kun je beter niet zeggen."

waarom niet, doet het jou pijn of wie dan ook op dit forum

en alsof familie buch het pijn zal doen, tsk tskZoiets kan alleen als je de persoon in kwestie goed hebt gekend. En dan nog vind ik het raar verwoord.
Ik ben geschrokken door het nieuws toen ik het hoorde, ik kon het niet geloven.

Ik ken Menno van zijn programma Buch in de bajes, verder niet zo goed.

Maar ik vond het altijd een lieve en betrokken man, zo kwam hij op mij over.

Ik heb zelfs even gehuild, zo erg vond/vind ik het.

Veel sterkte voor zijn nabestaanden.
Baby.It's.My.World.
De WK finale? Wat heeft die er mee te maken? Als je de WK finale er bij wilt betrekken dan zou ik het moment juist goed gekozen willen noemen. Dan kun je sterven in de waan dat we kampioen worden

Maar ik geloof zomaar dat op het einde van je leven voetbal niet meer zo'n issue is.
Straks op RTL4:

22:57 - 23:30

Portret Menno Buch

Naar aanleiding van het overlijden van Menno Buch wordt het bijzondere interview dat Peter van der Vorst met Menno had opnieuw uitgezonden. Dit openhartige gesprek was eerder te zien in 'Van Der Vorst Ziet Sterren'.

Ik heb het nog niet gezien. Ga toch wel even kijken.
zo was hij wel te pruimen.
Ik had het ook al eerder gezien maar wat een openhartig intervieuw. Een man die niks geen branie had en gewoon zichzelf durfde te zijn . Ook zoals hij over zijn ziekte sprak en de dood.
quote:sinnombre schreef op 08 juli 2014 @ 22:17:

[...]

Wat vond je prachtig aan deze man?

Ik kijk heel anders naar hem. Ik vond het niet zo'n boeiende man.

Zijn programma's vind ik ook niet geweldig. SBS6 niveau eigenlijk.

Uiteraard wel verdrietig dat hij zo jong en ziek is overleden en euthanasie heeft laten plegen.Naaah....niet helemaal met je eens hoor. 'Sex voor de Buch' was natuurlijk wat dubieus maar ik vond 'Buch in de bajes' een mooi en integer, maar vooral rauw programma. Ik vind het jammer dat hij nu dood is.
quote:polydox schreef op 08 juli 2014 @ 21:44:

Mwah ik heb wel anders meegemaakt.Dat doet er hier niet toe.
quote:carrie-bradshaw schreef op 09 juli 2014 @ 00:31:

Jeetje wat heftig, ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was. Maar echt gezond zag hij er zeker nooit uit.

Wel apart, dan moet hij wel heel veel geleden hebben nu.. wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor).

Ja, je verzint het niet hè?!

Gisteravond per toeval blijven kijken.

Wat een sympathieke vent en een harde werker.

Leuk vrouw ook, mooi stel

Wel heel apart hoe hij over zijn niet bestaande relatie met zijn familie sprak. Boudewijn was de enige met wie hij nog contact had.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik schrok nogal toen ik het bericht hoorde. Sex voor de buch vond ik maar een raar programma, maar buch in de bajes en dan ook de vrouwenafleveringen vond ik heel goed. Ik had wel sympathie voor hem. R.I.P. en sterkte voor zijn familie.
En zijn omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven